Bölüm -1

10 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu ilk çalışmam olucak çok heyecanlıyım inşallah hepiniz beğenirsiniz -muck- sizleri seviyoruumm..
__________________

Günaydın evren, günaydın bulutlar ve günaydın ares...

Uyanmışsın..
Malesef ki uyandım anne...

Kahvaltıya gelmeyi düşünüyormusun yoksa suratıma bakmaya devam mı edeceksin?

Şimdi inerim...

Ayaklarımı yataktan dışarı çıkardım ve her zaman ki gibi köpekli panduflarımı giydim, banyo ya giderken ayağıma takılan kitaba küçük bir küfür mırıldandım.. Yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı hafif bir topuz yaptım -pekte topuz sayılmaz aslında- karnım fazlasıyla acıktığı için koşarak aşşağı indim..

Vayy be... Sen en son bu eve girmeyi bırakmıştın Yağmur.

Öff saçmalama Deniz sadece okulla birlikte tatile gittim.
Hem seni ilgilendirmez..!

Annecim sencede Yağmur fazla tatlı değil mi ??

Ya sen kapasana çeneni.

Canım ablam ya gene mi izin alıcaksın.? Bu sefer fısıldamıştı.

Evet Deniz biraz susarsan tabi. İyi be sustuk al iznini daha ben Alyayla buluşucam.. kıkırdadım.

Annecim şey dicektim bu gün öğleden sonra Sırmayla buluşucaz da gidebilirmiyim ?

Tabi kızım gidebilirsin ama önc...

Anne ya boş ver işleri Yağmuru ben bırakırım. diyen Denize tabi kendi işinede geldi. diye fısıldadım.

Bak anne bırakır beni, hem Denizinde arkadaşları çağırmış.

Siz ne zamandan beri birbirinizi kolluyorsunuz?

Anne sen hep demiyomusun Denize iyi davran dışlama diye bende öyle yapıyorum diyip koşarak odama girdim. Üzerime beyaz dizimin 2 karış üstünde biten askılı bir elbise giydim ve  altınada buz mavisi converselerimi giydim.

Gönderilen:

Yavruslan;
- hadi in aşşa seni bekliyorum ^_^

Gelen:

Yavruslan;
- tamammmm-

Sırmaya mesaj attıktan sonra şekil telefonumu - yani Blackberry'mi- arka cebime koydum ve çanta almadan evden çıktım. Kapının önünde Kaan'la karşılaştım.

Yağmur Sırmayla mı buluşucaksınız?? Nerde... Hemen mi ?? ... Şimdi miii??

Saol Kaan ya bende iyiyim dedikten sonra gözlerimi devirdim ve asansöre bindim. Yağmur ya tamam pardon. Diye bağıran salak bi çocuk bıraktım arkamda. Havalı bir şekilde apartmandan çıkarken kapı çok ağar olduğu için aniden kapandı ve öne fırladım. bu halime gülen Sırmaya şirince sırıttım ve görmemiş ol dedim.

Yok Yağmurcum görmedim. dedi bağırarak. saçını çektim ve seninki burda dedim. Benimki kim dicekken bizim binanın kapısı açıldı ve içerden Kaan çıktı. Kahkaha atarak al işte seninki dedim. Sırma utanırken neyse ya hadi biz gidelim dedim ve Sırmayı çekiştirdim.

İlkim ve SonumsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin