Boynumdaki zinciri sıktı.
"Bana Luna'nın yerini söyle !" adam besbelli bana korkutucu görünmeye çalışıyordu."Neden sana bunu söyleyeyim ki ?" elimden geldiğince sinir bozucu bir şekilde adamın gözüne baktım. Bu da benim taktiklerimden biriydi. Adamı bir an önce yanından uzaklaştır , sonrada arka cebindeki Çakmaklı bileğine sarılı olan halatı yak.
Ama adam yerinden bir adım bile kıpırdama dı. Bir yalan bulmalıydım.
"Arkadaşım birazdan burada olur bence kaçmalısın ." dedim adam zeki değilse bu a inanacaktır zaten kesinlikle zeki olmadığına emindim bahse girebilecek kadar hemde."Sizin gibi yeni yetmelerden mi korkacağım ben ? " dedi adam sinir bozucu bir şekilde sırıtarak.
"Luna' ya bunu söylersen. Yaşama şansın kalmaz. Şuan her ne kadar New York 'da bir otelde dinlenmeye benim kaçırıldığımı öğrenirse bunu sende çok iyi biliyorsun ki ölmekten başka çare kalmaz senin için. "
Ah. İşte bu yemi yutardı.
"Demek Luna New York 'ta bir otelde ha ? Bize çok yardımcı oldun küçük kız. "
Zafer kazanmışçasına uzaklaştı.
Biraz zorlansam da arka cebimdeki çakmağı çıkartıp yaktım. Elimin yanmasına müsade etmek zorunda kalsam bileğimde ki halattan kurtulmuştum.Elimle bacağımdaki halatı da söktükten sonra. Boynumdaki zinciri elime alarak odadaki şöminenin yanına gittim. Cebimden çıkardığı kutuyu elimde tuttum. Sonra yavaşça açtım. Mafya olmanın bir kuralı vardı ACIMASIZ olmak. Elime aldığım taştan alette demirden büyük bir J harfi vardı , adımı temsil ediyordu. JESSICA. Demiri ateşe bastırdım. Ve diğer elime de zinciri alıp çıkışa yöneldim ve çığlık attım. Nöbetçi içeri girdikleri gibi zincirle onları öldürdüm şah damarlarının üstüne J harfini bastırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM ÇETESİ
БоєвикиJessica bir mafya çetesinin lider yardımcısıdır ya da her neyse çetenin tüm işlerini o yapıyor. Yazarın Notu ; Açıklamayla vakit geçirmek yerine bir an önce şu okuyan bassan diyorum 😉