I dag er det endelig dagen, hvor jeg skal et smut til det dejlig København med nogen skønne veninder. Jeg har glædet mig helt vildt til denne dag og ser frem til et par uger med liv og glade dage i København.
Vi skal shoppe, feste og ellers bare nyde det forhåbentlige gode vejr.Kl. Placere de 13 og vi skal snart afsted. Vi er allerede ankommet til Aalborg lufthavn og venter egenlig bare på kl rammer 13:30 hvor vores fly skal afsted.
Tiden går og endelig er det tid. Vi smiler alle fire og kan ikke vente mere. De 45 min. Lange flyvetur føles som en evighed. Jeg vælger at hører lidt musik for at slappe af og få tiden til bar et få lidt hurtigere.
Endelig lander vi i det skønne København og er helt klar til at indtage den skønne by.
Resten af dagen går med at finde vores hotel, få pakket ud og slappe af, samt nyde den skønne ferie.
Om aften går vi et smut ned til en lille hyggelig bar, som ligger i nerver langt fra der hvor vi bor. Her for jeg pludselig øjenkontakt med den her helt speciele fyr. Hans mørkhåret sidder perfekt, hans stil er fed og det smil han sender giver mig en smule kullegys og gør og helt varm om hjertet.
Jeg falder rimelig hurtigt i staver. Pludselig kommer jeg tilbage til virkeligheden igen og mine veninder stikker lidt til mig og spørg hvem jeg kiggede sådan på. Jeg fortæller så om den helt perfekte fyr, der i mellemtiden er gået ud fra baren igen. Jeg sukker en smule inden i og håber at se ham igen. For han er da bare noget helt særligt 😍
KAMU SEDANG MEMBACA
Bedre End Din Ex ❤️
Fiksi Penggemar19 årige Milla bor til dagligt i Aalborg. Hun skal i sin sommerferie et smut til København med nogle veninder, da hele hendes liv vender 180 grader.....