- O dieve mano, - išsižiojau.
- Kas? - paklausė vaikinas.
- Kas? Nieko, tiesiog prieš mano akis stovi beprotiškai gražus, modernaus stiliaus namas, - pasakiau stebėdama namą.
- Meh... nieko čia labai įspūdingo, - nulipo nuo motociklo, o kartu ir aš. Atidaviau jam šalmą ir vėl pradėjau dairytis.
Priešais mane didelis, baltas, modernus namas su baseinu, bei dideliu garažu. Didelis sodas, o visai netoli supynės, tujų gyvatvorė.
Viskas taip tobula... per daug tobula man, o normalu jam. Perdaug tobula man, kad tai būtų tikra.Iš savo kuprinės išsitraukiau katę ir pradėjau nešti ją rankose.
Pradėjau sekti Eriką einantį ant iš akmenukų supilto takelio. Priėję jo namą jis man kaip džentelmenas atidarė duris.
Visas namo vidus buvo baltas. Netoli laukujų durų buvo laiptai į antrą aukštą, o už pertvaros turbūt buvo svetainė... o dieve galėčiau pasakoti ir pasakoti kaip viskas čia tobulai atrodo...
- O tu dieve, tavo namai... jie tisiog atimantis žadą, - sušnabždėjau.- Dėkui, bet rimtai baik kartoti tuos „o tu dieve”- pavartė akis.
- Gerai, - šyptelėjau. - Klausyk, gal padirodysiu nemandagi, bet kur vonia? Beprotiškai noriu atsiprausti ir nuprausti savo katę kurią dabar laikau savo rankose.
- Žinoma gali, pasuk į dešinę, antros durys po kaire, - šyptelėjo vaikinas. - Oi palauk atnešiu tau savo sesers rūbus. Ji visad čia jų palieka... - palipęs laiptais nubėgo į kairę.
O aš tuo tarpu nusimoviau savo raudonus kedukus.
Erikas grįžo po kokių dviejų minučių su rūbais. Padėkojusi nuėjau į vonią.
- O tu šventasis... jo vonia... aš išsilydisiu, - sumurmėjau glostydama katę ir žiūrėdama į vonios kambarį. O dar labiau išsižiojau pastebėjusi vonioje televizorių. O mintis, kad jis prausiasi žiūrėdamas televizorių privertė nusijuokti.Pasidėjusi Eriko sesers duotus rūbus ant spintelės su kriaukle ir atsiraitojusi rankoves, vonioje pradėjau prausti Mayia. Buvo puiku, kad ji nė kiek nebijo vandens.
Nupraususi katę, ją įdėjau į kriauklę, nes kitaip nesugalvojau... Nusirengusi įlipau į vonią, išsimuilinau kūną muilu ir suradusi šampūną išsiploviau galvą.
Buvo gera pagaliau jausti vandens srovę savo kūnu. Paskutinį kartą prausiausi prieš kokias dvi savaites...
Savo nešvarius rūbus įdėjau į skalbinių dėžę ir persirengiau naujais.
Tai buvo mėtinės spalvos kelnės, baltos kojinės, ir mėtinis megztukas, na dar žinoma baltas apatinis trikotažas. Šiek tiek nuraudau prisiminusi kas man atnešė šiuos rūbus.
Pasiėmusi katę išėjau iš vonios ir nupėdinau į kambarį iš kurio sklido garsai. Tai buvo virtuvė ir Erikas ruošė valgyti. Virtuvė, kaip ir visas jo namas buvo be proto graži.
- Aham, aš juk galiu laisvai paleisti katę? - paklausiau.
- A! - iš netikėtumo sušuko, o po to pradėjo juoktis, nusiraminęs pasakė - Jo žinoma gali, jei jos nagai nukarpyti, nenoriu, kad ji subraižytų baldus - vyptelėjo.
- Jos buvę šeimininkai jai išrovė nagus, - pasakiau.
- Vargšė, - palikęs puodus priėjo prie Mayios kurią laikiau rankose ir ją paglostė. Nuėjęs nuo jos jis vėl kibo į maisto gaminimą, o aš paleidau katę ir atsisėdusi ant vienos iš baro kėdžių, stebėjau Eriką.
Visas šias penkias dalis (taip pat ir promologą) kėliau, o 3 ir 4 dalis rašiau tą pačią naktį. Pradėjau kelti nuo 00:00 apytiksliai, o baigiu 02:37... Gal galėčiau gauti vote už beprotiškai ilgą dalį?
YOU ARE READING
Demonas
FantasyMan tik 17 metų, aš ką tik pabaigiau 12 klasę, aš tik paprasta mergina vardu Sofia, bet kodėl mano gyvenime tiek daug problemų?! -Kas tavo akims?! - nustebusi paklausiau, pamačiusi kaip jo akys tampa aukso spalvos. - Aš tiesiog nebegaliu tvardytis...