-Biliyo musun? O gece çok korktum.
+Neden?
-Yoktu. "Gelmeiycem" demişti giderken, gelmedi abi... bekledim, bekledim, bekledim... Hiç gelmedi. Neden abi neden gelmedi? Ölseydi dönerdi ama yaşarken hiç dönmedi. BU KADAR MI NEFRET ETTİ BENDEN? SEVGİM Mİ AĞIR GELDİ? NEYDİ ONUN BÖYLE, HİÇ DÖNMEYECEk ŞEKİLDE GİTMESİNE SEBEP OLAN? BEN BU KADAR MI AŞAĞILIĞIM ABİ? BU KADAR MI NEFRET EDİLESİYİM? HİÇ DÖNMEYECEK ŞEKİLDE GİTMESİNE SEBEP OLACAK NE YAPTIM ABİ NE?
+Çok sevdin. bilirsin insanoğlu bencil yaratığın tekidir. Sen onu sevdikçe hiç bıkmaycak, ömrünün sonuna kadar onu seviceksin sanırsın. Ama öyle değildir... Kalan yanar belki ama giden çok geçmeden unutur. daha iyisini bulduğunu düşünür hep. senden daha güzelini daha güzel sevenini daha iyisini. üzgünüm kardeşim hayatını kuralı budur. ne kadar seversen o kadar kaybedersin. baksana bana harabeden bir farkım var mu? zamanla alıştım ben her şeye sende alışırsın. hani dünya küçük bi'yer diyolar ya... haklılar abicim. karşına başka biriyle çıkıcak... senden gitmesine sebep olanla. mutlu olucak, gülücek, gözleri dönücek sonra. hatırlamıycak biliyo musun? onun için gecelerce uykusuz kalıp ağladığınla kalıcaksın. seni hiç sayıcak. hani şimdi canım çok yanıyo diyosun ya işte o zaman ölmeyi dilemekle kalmıycak, gerçekleştirmek istiyceksin ama olmıycak. aklına seni seven iki üç kişi gelicek ama onlarda asla senin her gün öldüğünü görmeden kendi bencilliklerinde boğulup gidicek. diyorum ya işte insanoğlu bencil diye... anlıycaksın kardeşim! çok geçmiycek üstünden anlıycaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Da Küser
LosoweSenden bana kalanlarla avunuyorum.Deniyorum sensizliği.Üzüldüğümde gülüşün geliyor aklıma işte o an dağılıyor karanlıklar.ÇÜNKÜ SEN GECEME GÜNDÜZ OLMUŞTUN.