[TÄVLING] 100 följare

68 11 15
                                    

Jahapp, eftersom att flera stycken ville att jag skulle ha 100 följare-tävling så bestämde jag mig för att ha det:))

BESKRIVNING; ni ska skapa något (t.ex. edit, teckning eller novell) relaterat till en disney-film. Om du skriver en novell kan du t.ex. göra om en scen från filmen till någon annans perspektiv eller lägga till en liten twist i historien, bara du har gjort om något så att det är ditt eget verk. Om du gör någon typ av graphic så måste du självklart inte använda bilder och skådespelare från filmen, bara din edit är inspirerad av filmen du valt.

REGLER:
-självklart får du inte sno det någon annan gjort.
-om du skriver en novell måste du göra om något i historien som är ditt eget, du får inte sno en scen och bara skriva ner den som den är (det kan till och med räcka med att bara lägga till några repliker, bara det är ditt eget).
-du får max lämna in 3 bidrag

HUR DU LÄMNAR IN DITT BIDRAG:
antingen så kan du publicera ditt bidrag här på wattpad i ett kapitel och tagga mig eller skicka till mig på kik (theliittlepanda).
Om jag inte har svarat/kommenterat inom 24 timmar så måste du kontakta mig, annars finns risken att jag har missat ditt bidrag.

VINNARE:
Jag kommer välja ut en (eller eventuellt flera) vinnare. Priset blir att jag följer dig:)

SISTA ANMÄLNINGSDAG:
30 juni, vinnarna publiceras 1 juli

symphony ▷ randomWhere stories live. Discover now