J A G O R K A R I N T E M E D F L E R T A G A R
men i alla fall så blev jag taggad av Sofia :)REGLER;
-svara på frågorna från alla som taggat dig
-kom på minst 10 nya frågor
-tagga minst 5 personerFRÅGOR;
1. Harmione, Romione eller Dramione? Varför?
Alltså jag shippar Dramione väldigt mycket, meen efter att precis ha sett Harry Potter and the Deathly hallows så är jag inte lika säker längre, för det finns så många fina Harmione och Romione moments där!!2. Hinny, Linny eller Drinny? Varför?
Jag måste nog säga Hinny, eftersom att jag shippade dem så mycket när jag läste böckerna och Linny och Drinny shippar jag inte alls xD.3. Vad är det bästa med åska?
Att man kan sitta inomhus och bara sitta och läsa medan man lyssnar på åskan (och förhoppningsvis regnet:) )4. Vilken tv-kanal är sämst?
Ehh..., typ tvåan? Jag kan inte komma på ett enda bra program som går där haha5. Påsk eller nyår?
PÅSK6. HP 4 eller HP 5?
Typ Hp 5? Jag gillar fyran också, men den känns typ lite uttjatad.7. Bästa citatet från din favoritfilm? (Skriv vilken film).
Ingen aning, men jag älskar verkligen citatet som jag har i min bio just nu från The perks of being a wallflower ("we are infinite") .8. Apple eller Samsung?
Apple:))9. Vilken av veckodagarna är bäst? (Beroende på vilka lektioner du har).
Alltså just nu är det ju sommarlov, men innan terminen tog slut var torsdagarna definitivt bäst, då vi hade idrott, svenska, franska och kör:))10. Vilken siffra från 1-100 ger mest tur?
22, det finns så många bra 22-datum:))(nu tänker jag bryta två av reglerna eftersom att jag inte orkar dra igång det där tag along tag-kriget som alla var såå trötta på för ett tag sedan :)) )
YOU ARE READING
symphony ▷ random
Random❞LET'S PUT OUR INSTRUMENTS TOGETHER AND PLAY A SYMPHONY.❞ I vilken jag publicerar bokidéer, rants, citat, tags m.m och andra saker som jag vill dela med mig av. [Uppdateras när jag har inspiration.]