Πριν αρχισετε να διαβαζετε να κανω μια σημειωση ο Αλεξης δεν τα εχει με την Αναστασια..
Μετα οι ωρες στο σχολειο περασαν πολυ γρηγορα και επιτελους γυρισε η Αναστασια σπιτι της για να ετοιμασει τα πραγματα με την μαμα της αλλα και να ετοιμαστει και η ιδια..Το παρτυ θα γινοταν στο κηπο του σπιτιου της Αναστασιας..ο κηπος ηταν τεραστιος και στην μεση ειχε ενα σιντριβανι..Γυρω γυρω υπηρχαν μπαλονια και κορδελες που εγραφαν χρονια πολλα Αναστασια .Ακομη ειχαν βαλει τραπεζια και καρεκλες και τα ειχαν διακοσμησει.επειτα εβαλαν και τα πραγματα που ειχαν ετοιμασει πανω στα τραπεζια..και ολα ηταν ετοιμα..
Μετα ανεβηκε στο δωματιο της η Αναστασια για να ετοιμαστει γιατι ηδη ειχε παει 5 η ωρα και σε μια ωρα θα κατεφθαναν τα παιδια...Πρωτα πηγε στο μπανιο εκανε ενα ντουζ και μετα εβαλε το γαλαζιο φορεμα της...Επειτα πηγε και ισιωσε το μαλλι της και βαφτηκε λιγο.εβαλε μασκαρα, λιγο ρουζ,και ενα απαλο ροζ λιπγκλοσ..Ηταν πανεμορφη...Μετα εβαλε και τις γοβες της και ηταν πανετοιμη..Κοιταξε το ρολοι και ειδε οτι ηταν 6 η ωρα.ετσι κατεβηκε κατω ..και εκεινη την ωρα καποιος χτυπησε το κουδουνι,ετρεξε να ανοιξει και ειδε οτι ηταν ο Χαρης με την Ντινα..
Χαρης:Χρονια πολλα,ομορφη
Ντινα:Χρονια πολλα ξανα αγαπη μου.
Αναστασια:Ευχαριστω πολυ και τους δυο σας(ειπε και τους αγκαλιασε με την σειρα)Περαστε μεσα..
Επειτα ο Χαρης εδωσε ενα κουτακι στην Αναστασια και κατευθειαν η Αναστασια το ανοιξε και ειδε ενα βραχιολι που ειχε τα αρχικα τους πανω και απο μεσα εγραφε για παντα μαζι(τι ρομαντικο!!)Οταν το ειδε η Αναστασια ξετρελαθηκε απο την χαρα της..
Αναστασια:Ειναι οτι πιο υπεροχο εχω δει..εισαι τελειοςςς..ευχαριστω πολυ(και μετα τον ξαναγκαλιασε και του εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο και ο Χαρης κοκκινισε)
Ντινα:Αυτο ξεπερναει και το δικο μου το δωρο..ειναι τελειο!!!
Αναστασια:Ναιιιι για αυτο θα το φορεσω κιολας..
Χαρης:Χαιρομαι που σου αρεσε...
Επειτα απο λιγο ακουστηκε παλι το κουδουνι και η Αναστασια πηγε να ανοιξει..Ηταν καποια παιδια απο την ταξη της..Μπηκαν μεσα , της ευχηθηκαν ,της εδωσαν τα δωρα τους και τους ευχαριστησε..Πηγαν και αυτοι λοιπον στον κηπο.Μετα η Αναστασια μιλουσε με την Ντινα
Αναστασια:Λες να μην ερθουν??Αχ ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω
Ντινα:Οχι ρε αποκλειεται θα ερθουν..