...Εκεινη την ωρα η Αναστασια δεν ηξερε πως να αντιδρασει..Ομως ευτυχως ο Χαρης περασε απο μπροστα τους αλλα δν τις μιλησε ουτε τις χαιρετησε...Η Αναστασια ενιωσε λιγο περιεργα γιατι δεν την χαιρετησε ο Χαρης αλλα ηξερε οτι τωρα πια δεν θα ειναι τιποτα ιδιο μεταξυ τους...
Οταν επιτελους τελειωσε το σχολειο και γυρισε σπιτι της η Αναστασια την πηρε τηλεφωνο η Ντινα η οποια ειχε να της πει νεα....Ντινα:Γεια σου Αναστασια..τι κανεις??
Αναστασια:Καλα ειμαι .εσυ?
Ντινα:Μια χαρα..ομως εσυ τωρα με αυτα που θα σου πω ελπιζω και πιστευω οτι θα χαρεις πολυ...
Αναστασια:Λεγε,λεγε τοτε ..αφου ειναι ευχαριστα νεα ας τα ακουσω..
Ντινα:Λοιπον μιλησα με τον Κωστα και μου ειπε οτι ο Αλεξης δεν τα εχει πια με εκεινη την Χριστινα και οτι τα ειχε φτιαξει μαζι της γιατι αυτη ηταν πολυ ερωτευμενη με τον Αλεξη και δεν ηθελε να την στεναχωρησει και γιατι ηθελε να σε ξεπερασει κιολας....ΟΠοτε ξερεις τι σημαινει αυτο??οτι ηταν και ειναι ερωτευμενος μαζι σου και οτι ποτε δεν σε ξεπερασε οπως νομιζες εσυ....
Αναστασια:Πλακα μου κανεις?Ο αλεξης ειναι ακομη ερωτευμενος μαζι μου??δεν μπορω να το πιστεψω...ομως ακομη ειμαι πληγωμενη απο εκεινον...
Ντινα:Παρτο χαμπαρι το παιδι ακομη εσενα θελει παντα εσενα ηθελε απλα την αλλη την ειχε για να περναει η ωρα του...α και αν δεν με πιστευεις ο Κωστας μου ειπε οτι ο Αλεξης θελει να συναντηθειτε να μιλησετε...
Αναστασια:Αχ τωρα δεν ξερω ειμαι πολυ χαρουμενη..ομως με τον χαρη τι θα γινει??
Ντινα:Δεν ξερω..αστον τωρα αυτον και πανε να ετοιμαστεις γιατι σε λιγο θα ερθει ο Αλεξ να σε παρει..
Επειτα η Αναστασια εβαλε τελικα ενα ροζ φορεμα που πανω ειχε εναν ασπρο φιογκο,βαφτηκε ελαφρα και επιασε τα μαλλια της μια γαλικη πλεξιδα...Ηταν πανεμορφη...μετα απο λιγο ακουσε το κουδουνι..Η καρδια της αρχισε να χτυπαει δυνατα...οταν ανοιξε την πορτα ειδε μπροστα της τον Αλεξη...
(Ηταν κουκλος..Φορουσε ενα μαυρο στενο τζιν, μια ασπρη μπλουζα και απο πανω ενα δερματινο μπουφαν..και τα μπλε του τα παπουτσια ...)Ηταν χαμογελαστος και κοιτουσε την Αναστασια στα ματια ..Αλεξης:Γεια σου Αναστασια...Εισαι πανεμορφη..(ειπε χαμογελωντας)
Αναστασια:Γεια σου Αλεξη...χαχα ευχαριστω παρα πολυ..και εσυ εισαι πολυ ομορφος(του ειπε λιγο αμηχανα)
Αλεξης:Ευχαριστω πολυ...τελοσπαντων θες να παμε μια βολτα??
Αναστασια:Ναι γιατι οχι??ομως δεν θελω με την μηχανη γιατι φοβαμαι λιγο..
Αλεξης:Οκ οπως θελεις εσυ..Θες να παμε στο παρκο που ειχαμε πρωτοσυναντηθει?
Αναστασια:Πολυ καλη ιδεα..ναι παμε..
Οταν εφτασαν καθισαν σε ενα παγκακι και κοιταζοντουσαν μονο.κανενας δεν μιλουσε..Μετα απο λιγο εσπασε πρωτος την σιωπη ο Αλεξης..
Αλεξης;Κοιτα βασικα πρωτα θελω να σου ζητησω συγνωμη που σε πληγωσα..και που κατεστρεψα την καλυτερη μερα της ζωης σου τα γενεθλια σου..Επειτα θελω να σου πω οτι χωρισα την Χριστινα αν και αυτο επρεπε να το κανω απο καιρο βασικα δεν επρεπε ποτε να τα φτιαξω μαζι της.Ηταν ενα τεραστιο λαθος!!!Και θελω να σου πω κατι που ηθελα να στο πω απο την πρωτη στιγμη που σε ειδα..ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ....
Αναστασια: Τωρα δεν ξερω τι να πω..ΑΧ! Καταρχην ναι εκεινη την μερα πληγωθηκα πολυ γιατι ειμουν ερωτευμενη μαζι σου και δεν περιμενα να τα ειχες με αλλην..και ισα ισα εκεινη την μερα περιμενα να τα φτιαχναμε..
Αλεξης:Δηλαδη τωρα δεν σαρεσω καθολου??
Αναστασια:Πλακα μου κανεις?Δεν μπορω να σε βγαλω απο το μυαλο μου...ολη την ωρα μονο εσενα σκεφτομαι.(ειπε κοκκινιζοντας)
Αλεξης:Τελεια..Αναστασια θελω να σου κανω μια ερωτηση...Θες να γινεις το κοριτσι μου??
Αναστασια:ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ!!!!(ειπε χαμογελωντας και τον αγκαλιασε)
Καθοντουσαν αγκαλιασμενοι κανενα 10λεπτο και σε μια φαση ο Αλεξης εσκυψε και την φιλισε..Η Αναστασια ενιωσε χιλιαδες πεταλουδες στο στομαχι της..Ηταν πολυ χαρουμενη και απολαμβανε το φιλι..Οταν τελειωσε το φιλι κοιταχτηκαν και χαμογελασαν ο ενας στον αλλον...Ηταν πολυ ευτυχισμενοι και οι δυο..Μετα καθοντουσαν και μιλουσαν για 3 ωρες.Ειπαν τα παντα μεταξυ τους,ολες τις σκεψεις τους ,γνωριστηκαν ακομη καλυτερα και ειπαν ολα τα συναισθηματα τους...Ομως η Αναστασια δεν ειπε στον Αλεξη για το φιλι της με τον Χαρη..Μετα οταν τελιωσε η συζητηση τους ο Αλεξης πηγε σπιτι της την Αναστασια ..
Αναστασια:Ευχαριστω που με εφερες σπιτι μου..
Αλεξης:Τιποτα..Ελπιζω σημερα να ηταν η καλυτερη μερα της ζωης σου γιατι εμενα σιγουρα ηταν..
Αναστασια:Αυτο εννοειται...Αχ ειμαι πολυ χαρουμενη που επιτελους εγινα το κοριτσι σου..αυτη την μερα την περιμενα πολυ καιρο..(ειπε χαμογελωντας)
Αλεξης:Ειδες πραγματοποιηθηκε η επιθυμια σου χαχα!Αντε καληνυχτα..Θα μιλησουμε μετα μωρο μου
Αναστασια:Χαχαχ με ειπες μωρο μου..μαρεσει να με λες ετσι..Αντε καληνυχτα και να προσεχεις με την μηχανη
Αλεξης:Ενταξει μωρο μου θα προσεχω(ειπε και την πλησιασε και την φιλισε)
.....Μετα εφυγε ο Αλεξης και η Αναστασια ανεβηκε στο δωματιο της χαρουμενη ..Επειτα σκεφτηκε να παρει τηλεφωνο την Ντινα ομως ηταν πολυ κουρασμενη και ετσι επεσε για να κοιμηθει..