Κεφαλαιο 5

815 73 8
                                    

Επειτα καθισαν τα κοριτσια μαζι τους και γνωριστηκαν ακομη καλυτερα..Μιλουσαν για πολλες ωρες και ελεγαν αστεια τα αγορια .Σε γενικες γραμμες περνουσαν πολυ ωραια..Η Αναστασια μιλουσε πιο πολυ με τον Αλεξη και η Ντινα με τον Ακη και καταλαβαν οτι ταιριαζουν πολυ μεταξυ τους.Ομως δεν εγινε τιποτα αλλο μεταξυ τους απλα μιλησαν...Μετα ομως τα κοριτσια επρεπε να φυγουν γιατι ειχε ηδη βραδιασει και ο Αλεξης με τον Ακη προσφερθηκαν να πανε τα κοριτσια σπιτι τους με τις μηχανες τους και τα κοριτσια δεχτηκαν.Οταν εφτασε ο Αλεξης στο σπιτι της Αναστασιας κατεβηκαν και οι δυο απο την μηχανη..

Αλεξης;Λοιπον φτασαμε(ειπε λιγο στεναχωρημενος)

Αναστασια:Ε ναι ..Βασικα ευχαριστω πολυ που με εφερες σπιτι.Εισαι πολυ καλος...

Αλεξης:Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια..αλλα χαρα μου ηταν να σε φερω.Αντε καληνυχτα...

Αναστασια:Καληνυχτα και ελπιζω να ξαναβρεθουμε..βασικα μηπως θα ηθελες να μου δωσεις τον αριθμο απο το κινητο σου?

Αλεξης:Εμ ναι βεβαιααα.(Της γραφει το τηλεφωνο του σε ενα χαρτι και της το δινει).Ομως θελω και το δικο σου να το εχω..

Αναστασια:οκ ..(του το γραφει και αυτη και του το δινει)

Αλεξης:Αυριο μην κανονισεις τιποτα θελω να ξαναβγουμε μαζι (και μετα της χαμογαλαει και της δινει ενα φιλι στο μαγουλο)

Αναστασια:Οκ δεν θα κανονισω τιποτα να εισαι σιγουρος(του χαμογεαλαει και μετα φευγει)

Ο κολλητος μου και εγωDonde viven las historias. Descúbrelo ahora