Annem beni anlıyordu fakat çözüm bulamıyordu. Kumsalı çok seviyordum, ama arkadaşlarının bana amele muamelesi yapması çok üzdü beni. Keşke o araba hiç geçmeseydi. Kumsalda soğudu. Diğer gün gene evlerine gitmeyi denedim. Kumsalla mutlaka konuşmam lazımdı. Sitenin güvenliğinin beni görmemesi lazımdı. Sitenin duvarından atladım ve hemen E-12 bloka gittim. Kumsala seslendim, hemen balkonda çıktı; -Ne var Dedi. 'Kumsal konuşmamız lazım' dedim. Dinlemeden girdi eve. Apartmana girdim kapısını çaldım açmadı.Bağırdım "Kumsal beni dinlemelisin lütfen" dedim . Kapıyı "açtı ne var bırak peşimi"Dedi. O an üzülmüştüm daha düne kadar sol yanımı ona teslim etmiştim."Bak Niye Böyle yapıyorsun arkadaşların bana amele muamelesi yaptığı için mi?"Bi an Duraksadı ve Şöyle Söyledi" Bak oğuzhan artık seni sevmiyorum senden çok soğudum ama nedenini bilmiyorum"dedi.Ve kapıyı suratıma Kapattı bende oradan uzaklaştım ağlayarak evin kapısından giriyordum annem benim bu halimi görüyordu ama bi çare bulamıyordu. Buzdolabını açtım tam birşeyler yiyecektim ki annem Emreler gelecek dedi.Odama çıktım çok. üzgündüm ağlıyordum Bi yandanda ikimizin fotoğraflarını Siliyordum. Kapı çaldı En sevdiğim kuzenim emre gelmişti .Benim ağladığımı görünce "ne oldu sana kuzen niye böyle ağlıyorsun" dedi. Bende baştan sona herşeyi anlattım. Emre kumsalı iyi tanıyordu muhabbet etmeye başladık. Daha sonra annem odaya gelip yemek hazır gençler dedi.Yemekte sadece yemeğe bakıyordum annem"oğlum niye Yemiyorsun"dedi.İştahım yok anne dedim ve Kalktım.Arkamdanda emre kalktı birkaç saat sonra Emreler gidecekti bende halamı ikna ettim ve emre bizde kaldı. Bütün gece sohbet ettik ve uyuduk ertesi gün dışarı çıkacaktık çünkü.
-Yorumla-