Kumsalı ne kadar unutamasamda yeni birine ihtiyacım vardı. Bazı yaptığı kötülüklüleri iyiliklerle örtecek birisi. Ertesi gün 11:30 da uyandık. Emre bana yeni bir kız ayarlamıştı bile. Adı Dilara. Kız bana mesaj attı. Konuştuk. Dertlerimi anlattım derman oldu bana. Çok sempatik ve neşeliydi. Emre bana "doğru kişiyi buldun" dedi. Gönlümün yeni misafiri buydu. 2-3 ay konuştuk. Ve artık zamanı gelmişti. Ona açılıp mutluluğa gitmem gerekiyordu. Bişey itiraf edeceğimi söyledim. "buyur söyle💕" dedi. Çıkma teklifi ettim. Kabul etti. Artık o kadar mutlu oldum ki. Kumsalın adını bile hatırlamıyordum. Buluşmak için gün ayarladık. CUMARTESİ! Günü. İple çekiyordum o günü. Günler geçti. Ve o gün geldi. Yanında bir kız arkadaşını getirmiş. Arkadaşıda tam Emreye göre idi. Çok yakışıyorlardı. Yüz yüze Dilaraya söyleyemezdim bunu. Hemen whatsapp'tan mesaj attım. " Emreyle Buseyi Ayarlayalım dedim. Mesaj attı." Ayarlayalım aşkım" diye. Kalbim çok fena atıyordu. Bir kız ilk defa bana sevgi duydu. Bana sevgi sözcüğü kullandı. Doğru kişiydi bu. Öyle hayallere dalmışken whatsapptan yazdım aşkıma. " diyelim bakalım yüzlerine ne diyecekler ??" Dedim. Konuyu açtım." Buse Siz çok yakışıyorsunuz Emreyle". Dedim. İkiside güldü falan. Hoşlanıyorlardı birbirlerinden. Gece Vaktide geldi. Dilarayı tek başına göndermek hiç tekin gelmedi bana. Aynı metrobüse bindik . Yanyana oturduk. Öptü, elimi tuttu. Kalbim yerinden çıkacaktı. İlk defa bir kızın elini tutuyordum!! Evine bıraktım Dilarayı. Emrede yanımdaydı bu arada. Baktı ki çaktırmadan mesajlarına. Buseyle mesajlaşıyordu. "Yakışır kardeşimeee" diye söylendim Emreye. Emre gülümsedi "sayenizde bende mutlu oluyorum be" dedi. O cümleyi Emreden duymak pahabiçilemezdi...