Sabah 7 gibi uyuduk, Emre beni uyandırdı; "Kalk hadi kumsal'ı alıyoruz bugün" dedi. Hevesle üstümü giyindim ve çıktık dışarı. Siteyi görünce kalbim yerinden çıkacaktı nerdeyse. Hemen kumsalın oturduğu bloka gittik. Fakat güvenlik Emrenin tanıdığı olmasa giremezdik. Kapıyı çaldık, kumsal açtı kapıyı. Sanki hergün daha da güzelleşiyordu. Kumsal; " Aaa Emre naber canım?" Dedi. Beni görüncede "Merhaba Oğuzhan." Dedi. Hala soğuktu bana. Sırf bu olay yüzünden arabalardan soğudum. Kumsalı dışarı çağırdı Emre. "Hemen geliyorum" dedi. Parka gittik, kola çekirdek yaptık. Benim için gelmesede çok iyi olmuştu bu buluşma. Akşam yerimde duramıyordum. En azından bana "MERHABA" dediği için. Bu bana yeterdi. Yeniden görmek istiyordum onu. Benim telefonumdan ararsam açmazdı biliyorum. Emrenin telefonundan aradık. Ve yarında gelmeyi kabul etti. Ve Oğuzhanda gelsin dedi. O an havalara uçtum mutluluktan. Bu bir işaret olabilirdi. Yarım kalan sevgiler tamamlanıcaktı belkide...Bunu umut ederek yattım, fakat uyuyamadım. Emre mağlum hemen uyudu. Sabah ettim, hevesten uyuyamıyordum. Sabah 10-11 gibiydi. Emreyi uyandırdım. Hemen üstümüzü değiştik , ve siteye doğru yola koyulduk. Kumsalın beni çağırması beni çok mutlu etmişti. Umarım bu mutluluk devam eder diye iç geçirdim. Çaldık kapısını, kumsal açtı. Her zaman ki gibi yine çok güzeldi. Hemen dışarı çağırdık, "Geliyorum." Dedi. Apartmanda beklemeye başladık. Emreyle biraz sohbet ettikten sonra geldi kumsal. Çok güzel giyinmişti. Sevgilim olsa onu böyle dışarı asla salmazdım. Dışarı çıktık. Çok eğlendik. Fotoğraflar çekildik ama o çok yorgundu. Kumsal;" Artık eve gitmem lazım çok yorgunum." Dedi. Emrenin ayağına bastım. Anladı. "Biraz kola çekirdek mi yapsak??" Dedi. Kumsalın sanki tüm yorgunluğu gitti. Hemen olumlu buldu. Emre gelmedi bizimle. Biz kumsalla markete gittik. O kola alırken ayağı takıldı yere düştü. Koşa koşa yanına gittim. Hemen kaldırdım. Ama bana; "Dokunma Bana pis varoş!" Diye bağırdı. Ağlayarak çıktım marketten. Kumsalda Emreye anlatmış olayı. Ben odada efkarlı müzikler dinleyip ağlarken Emre açtı kapıyı. " Ne oldu yine amk!" Dedi. Ben ağlamaktan cevap veremedim. Emre ; "Olayı biliyorum. Ama birde senden dinleyeyim" dedi. Gerçek dost olduğunu o zaman anladım Emrenin. Ağlamaktan cevap veremiyordum. Ama sayesinde hemen toparlandım. Anlattım olayı. Hemen Kumsalı aradı. " Kumsal ne oluyor kardeşim oğuzhana neden öyle söylemiştin??" Kumsal cevapladı;Çünkü o pis varoş ha ha ha dedi. Emrede çok sinirlendi "kumsal ufak hattın var yoksa sana çoktan yolu vermiştim" dedi. Bunu duyan kumsal şöyle cevapladı;Aman sende onun pis kuzenisin söylemiyim diyorum ama damarıma basıyorsunuz dedi. İkimizde çok sinirliydik ama ben üzgündüm bi yandanda Emre şöyle dedi;hazır ol Kardeşim yarından itibaren senin için yeni bir gün başlatacağım dedi.Meraklanmıştım ve uyuyup hemen ertesi gün olmasını istiyordum.
-yorumla-💗