Balo

1K 40 103
                                    

AliKemal'den

"Ağabey anlasana gitmiş diyorum!"

"Hayır! Yıldız öyle bir şey yapmaz Hilal."

"Git ve kendin gör o vakit."

Ayağa kalktım, ceketimi giyip evden çıktım. Yıldız Eleni'deydi emindim buna, asla bana yalan söylemezdi. Konağın kapısına vardığımda askerler girmeme engel olmuştu.

Yumruğumu suratına geçirince bir anda kendini yerde buldu, bende fırsattan istifade içeri girdim.

"YILDAAĞZ!"

"YILDAAĞHHZ!"

Yıldızı gördüğümde kolunu sıkıca tuttum ve kendime çektim.

"Ne var AliKemal?!"

"Senin ne işin var burada?"

"Kizı bırak."

Karşımdaki adamı görünce bedenimi bacaklarımdan başıma kadar bir ateş kaplamıştı. Sarı saçlarıyla uyumlu bıyıkları, kahvelere benzeyen gözleri, ukala tavrı neden benim bu kadar gözüme batmıştı ki?

"Sana zöyledim, kızı birak!"

"O benim kardeşim."

"Kardeşin benimle AliKemal."

"Adımı nereden biliyorsun?"

"Yildız Hanım söyledi."

"Leon.."

"Kes sesini Yıldız!"

Leon'dan

AliKemalin beni gözleri ile yemesi bitince tekrar gözlerimizi birbirine kilitledik. O inanılmazdı, simsiyah gözleri, hafif kirli sakalı, beni görünce yumuşayan çatık kaşları.

Gözleri dudaklarıma kayınca yutkundu ve Yıldız'ın kolunu tutarak götürmeye başladı.
O sırada AliKemalin kolunu tuttum ve kendime çevirdim. Dudaklarımızın birleşmesine küçük bir alan kala bağırdım.

"Asker! Yıldız Hanımı evine kadar eşlik edin."

"AliKemal benimle geliyor."

Ayy ne zamandır kafamda böyle bir şey vardı. Ve bende yazmaya başladım. Kurguyu nasıl buldunuz? :)

Platonik. / AliKemal x LeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin