*multimedia <3*
Leon'dan
AliKemal gözlerini bir an gözlerimden ayırmıyordu. Gülümsedim, engel olamamıştım gülümsememe.
''Tanıştığımıza memnun oldum AliKemal.''
''Uzaklaş!'' dedi titrek bir tonda.
Kimseyi umursamadan bir adım daha attım, o anda yüzüme yediğim yumrukla sendeledim. AliKemali kolundan tutarak konaktan çıkarttım, arka bahçeye vardığımızda onu duvara yasladım ve,
''Sen benden ne istiyorsun?'' dedim sırıtarak.
''Kardeşimden uzak durmanı.''
''Kardeşinden bir şey istemiyorum. Dostuz biz.''
''Senin dostluk kavramın bu mu ?''
Burunlarımız birbirine değdiğinde gülümsedim ve,
''Evet.'' dedim.
''Yaklaşma dedim sana!''
AliKemalin dudağı hafifçe dudağıma değince kendimi tutamamış ve elimi AliKemalin beline atmıştım.
''Uzak dur teğmen!''
Kafamı boynuna koydum ve yavaşça boynunu öpmeye başladım. Oda bu sırada elini boynuma koymuştu.
''Ne yapıyorsun?..'' diye fısıldadı.
Sakalının üzerinden yanağını öptüm ve yavaşça dudaklarına ilerlemeye başladım. Birden beni itti ve yumruğunu tekrar suratıma geçirdi.
''Sana yapmamanı söyledim Teğmen!''
Ayağa kalktım ve bu seferde ben ona yumruk attım, yüzünü tuttu ve gülümsedi. Tekrar vurduğunda sendeledim. Ağızımdaki kanı yere tükürdüm ve sağ elini tutarak kalbime götürdüm.
''Sevda.''
''Bilirmisin sen ne olduğunu?''
''Bilmem.''
''Kalbin yok mu senin?''
''Kalpsiz misin sen?''
Sıcak nefesini yüzüme üfledi ve,
''Gitmem gerek..''dedi.
''Gitme.''
''Sakın bir daha kardeşimin yanına yaklaşmayın Teğmen.''
''Peki senin yanına yaklaşabilirmiyim?''
''Ne demek bu?''
AliKemal'den
İlk defa bir erkekle yakınlaşmıştım, bunu o kadar normal karşılamıştı ki ben bile şaşmış kalmıştım. O harika biriydi, onun öptüğü yerlere dokundukça vücudumu daha önce hiç tatmadığım bir ateş kaplıyordu. Olur muydu sahi? oda beni severmiydi? Ben tek değildim bu dünyada, o beni anladıysa bu demek oluyordu ki bu onların ülkesinde'de vardı. Bu dediğim şey kendi cinsime ilgi göstermemdi. Kadınları sevemiyordum. Çok denemiştim, kendimi çok zorlamıştım. İlk üvey kardeşim Yıldızı sevmeye çalışmıştım. Yanlış olduğunu bile bile çalışmıştım, olmamıştı. Sonra onun en yakın arkadaşı Eleni'yi sevmeye çalışmıştım. Oda olmamıştı, olmuyordu ben beceremiyordum.
10 Yaşından beri günlük tutardım, derdimi anlatabileceğim tek arkadaşım oydu. Geçenlerde eski sayfalara baktım Günlük. İnana biliyor'musun 11 yaşında İntihar etmeyi düşünmüşüm.
*Flashback
Bunu yapabilirsin AliKemal, hadi yapabilirsin. Babamın silahını alıp günlüğe bir kaç satır karaladım. Silahın korumasını açtım ve kafama dayadım. Günlüğümü yatağımın altına koymayı ihmal etmemiştim. Tam tetiğe basacakken Azize Annemin,
''ALİKEMAL!'' diye haykırışını işittim.
*Flashback Son
Ya günlük hayat beni bu kadar yordu. Artık dayanılmaz bir hal almaya başladı. Ama o.. o kadar mükemmeldi ki gözlerimi alamadım. Kahveyi andıran gözleri sarı saçları ve sarı bıyıkları uyum içindeydi. Beni garipsememişti, belkide oda benim gibiydi? Olamazmıydı? Çok mu hayalperest'tim? Evet bu hayalden öte bir şeydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik. / AliKemal x Leon
Teen Fiction× Homofobik'ler uzak dursun. × AliKemal, 1919'da savaşın, düşmanlığın, imkansızlıkların yok olduğu gözlere.. Leonun gözlerine bakınca kalbinin hızlı atmasına engel olamıyordu. Bu İmkansızdı! AliKemal kendini bu şekilde düşündüğü, Leona karşı hiseler...