[ Dikkat ağlatabilir len mq ]
Alikemal
O güzel an, ne güzeldi ya sahi. Hiç bitmeyecek bir rüya gibiydi. İmkanım olsa bir saniye tereddüt etmez Leonla bir ömrümü geçirirdim. Lakin kaideler, biz günahtık, biz imkansızdık. İki dünya bir araya gelse yine olmazdı. O an geçeli tamı tamına 2 hafta oluyordu. Tüm acılarımın onun dudaklarının dudaklarıma kapandığında geçtiği gece. O gece kendini yavaş yavaş bana unutturmaya çalışıyordu lakin bu imkansızın ötesinde bir şeydi. Kimse bana o geceyi unutturamazdı. Leona da öyle değil mi? Daha fazla onu görmeden dayanamazdım. Ceketimi giydim ve saçlarımı yana yatırdım. Ayna da son kez kendimi kontrol ettikten sonra yola koyuldum. Konağa gidemezdim, annesine açıklayamazdım durumu. Hem nöbette'de olabilirdi.
Karargaha geldiğimde derin bir nefes aldım ve içeri girdim.
"Teğmen Leonun odası nerede?"
"Şu an biraz görüşemezsiniz."
"Ne demek görüşemezsin ya?"
"Albay Cevdetin kızı ile odada anlarsın ya." dedi ve iğrenç bir gülümseme yayıldı yüzüne.
Gözlerimi kocaman açtım ve yüzüne okkalı bir yumruk indirdim. Askerler beni tutmaya çalışırken kapıyı hızla açtım. Gördüğüm manzara ile içimden binlerce kez aynı kelime geçti.
"YAZIK."
Beynimde sürekli bu cümle canlanıyordu.
"Ağabey.."
Hilal Leonun kucağından inerken üzerini başını toparlamaya çalışıyordu. Leon pantolonunu düzeltirken ağızını yüzünü dağıtmak istiyordum onun. Öylece kalmıştım, aklımı beynimi kullanmaya çalışıyordum. Bu halde çok zordu.
"AliKemal.." (açıklayabilirim dicek kesin amk leonu)
"Açıklayabilirim." (Al işte)
"Hilal yürü." diye fısıldadım.
Hilal yürü, defalarca söylediğimi hatırlıyorum. Beynimde kesik kesik canlanıyordu Hilalin Leonun erkekliği ile oynarken, Leonun Hilalin boynunu sömürmesi. Kucağında kıvrılırken Leonun kendinden geçmiş olması. Aldatılmıştım sanırım, evet en doğru terim buydu. Aldatılmıştım.
Leon kolumdan tutunca yüzüne yumruğumu indirdim. Hilal,
"Ağabey!" diyerek kolumu tutmaya çalışıyordu.
Onu ittim ve tısladım,
"Sakın bana bir daha ağabey deme Hilal. Eve gidiyorsun çabuk!"
Odaya girdim ve kapıyı kilitledim. Askerler öylece dururken Leonun tam karşısına geçtim.
"Açıkla, hadi açıkla bekliyorum."
"Alikemal biliyorsun, benimde ihtiyaçlarım va.."
"Sevdim lan ben seni!"
Göğsünden ittirdim onu,
"Bende seni sevdim."
Yüzüne yumruğumu indirdim, defalarca.
"Bumu ulan sevmek!" diye tekrarlamaya başladım cümlemi.
Bir anda durdum ve soluklandım. Yavaşça doğruldu ve saçlarını geriye attı. Öpüşmekten kıp kırmızı olmuş dudaklarını yaladı. Bu sırada moraran elmacık kemiğinden ve kanayan kaşından gözlerimi alamıyordum. Gözü dönmüş gibiydi üzerime geldi ve dudaklarıma yaklaştı. Onu son bir kez ittirdim ve tekrar yumruk attım. Yere yığılmıştı. Tam odadan çıkıyordum ki kahkaha sesi ile arkama döndüm. Yüzünde alaycı bir gülümseme olan Leon kendini tutamıyor kahkaha atıyordu.
"Komik olan ne?" dedim.
"Sana aşık olduğumu sanman."
"Ben biseksüelim AliKemal. Hilalden de hoşlanıyorum, yanlızca sen değilsin."
"Kadın, Erkek, çift cinsiyet.. bana fark etmez." (Nefes alsın yeter.)
"Beni kullandın yani?"
"Aynen öyle." dedi Leon ve kahkahasını sonlandırdı.
AliKemal dolan gözlerini hissedince Leona arkasını döndü ve gözünden damlayan tek yaşı sildi. Kapıyı açıp karargahtan ayrıldı. Ne umutlarla gelmişti buraya sonuç aynıydı, hayalleri yıkılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik. / AliKemal x Leon
Teen Fiction× Homofobik'ler uzak dursun. × AliKemal, 1919'da savaşın, düşmanlığın, imkansızlıkların yok olduğu gözlere.. Leonun gözlerine bakınca kalbinin hızlı atmasına engel olamıyordu. Bu İmkansızdı! AliKemal kendini bu şekilde düşündüğü, Leona karşı hiseler...