Sahil..

601 32 42
                                    

Yazar'dan

Leon derin bir nefes aldı ve kapıya koştu. Kimse yoktu burada, ağızından küçük bir küfür savurdu ve kapıyı kilitledi. AliKemal şaşkın bakışlarla ona çevirdi. Ne yapıyordu bu adam?

"Leon ne yapıyorsun?" dedi titrek sesi ile.

"İnan bana kimin gördüğü umrumda bile değil."

"Ama bizim ülkemizde buna çok başka bakarlar. Erkek erkeğe mümkün bile d-"

"Ama öptün beni."

"Evet yaptım laki-"

"Ben devamını getireceğim. Biri gördüyse açıklamasını da bizzat ben yapacağım. Anlaştık mı?"

AliKemal daha fazla dayanamadı ve kollarını Leonun boynuna sarıldı. Gömleğinin açıkta bıraktığı boşluğa bir buse kondurdu.

"AliKemal bu normal bir şey lakin senden beklemezdim." dedi Leon.

"Bende bilmiyorum Leon. Ne oluyor bana bilmiyorum lakin çok rahat hissediyorum."

Leon yavaşca AliKemalin çenesini okşadı ve dudaklarına bir buse kondurdu. Dayanamayıp tekrar öptü, tekrar öptü. Doyamıyordu erkeğine. Doğru, onu şimdiden sahiplenmişti. Yüzünün çevresini tuttu ve göğüsüne çekerek saçını okşadı.

"Leon.." dedi AliKemal.

"AliKemal.." dedi Leon fısıldayarak.

"Biz ne yapacağız?"

"Ö-öpüştük..." dedi AliKemal.

"AliKemal bu çok doğal bir şey kendine gelirmisin?" dedi Leon.

"Hayır normal değil."

"Evet normal, bizim ülkemizde eşcinsel evlilikler bile olabiliyor."dedi Leon.

"Ne?"

"Eşcinsel ne demek ki?"

Leon AliKemalin sorduğu sorulara küçük bir kahkaha attı.

"Hepsini öğreteceğim sana. Lakin bu içki kokulu yerde daha fazla kalmak istemiyorum endaksi?"

"Nereye gidiyoruz?"

"Sürpriz." dedi Leon.

AliKemalin gözleri heyecan ile parıldadı. İlk defa bu hisleri yaşıyordu. İlk defa bir erkek ile el ele tutuşuyordu, herşey onun için tap tazeydi. Bitsin istemiyordu, sonsuza dek böyle kalmak istiyordu lakin o bir erkekti. Leon'da bir erkekti.

Ailesi ne tepki verirdi? Babaanesinin kalbine inerdi, kardeşi yıldız dalga geçerdi. Hilal ise belki anlayış gösterirdi lakin iki kardeşinindeLeona ilgisini biliyordu.

Leon onu öpmüştü, Leon, Hilal ve Yıldızla ilgilenemezdi çünkü oda aynı hisleri taşıyordu. Kalbinin heyecandan hızlanmasına engel olamadı ve Leonun elini daha sıkı tuttu.

Hilal'den

Sokağın başına vardığımda ellerimi kalbime götürdüm. İki erkek karşımda öpüşmüştü! Lakin yüzlerini görmemiştim, bu iyi bir şeydi.
Nasıl bir şeydi bu? İki erkeğin birbirini öpmesi, arzulaması. Nasıl bir şeydi?

Leon'dan

Sahil kenarına vardığımızda AliKemal gülümsedi.

"Burası mıydı getireceğin yer?"

"Evet? Beyimize beğendiremedik mi?"

"Beğendim elbet lakin gecenin bir saatinde sahil kenarında ne yapacağız ki?"

"Aslında senin gözlerinin gözlerime baktığı her yer güzel geliyor bana."

"Şey Leon.." dedi AliKemal utanarak.

Utanmıştı. Yanaklarının al al olduğuna emindim! Gelişi güzel dudağına bir kaç öpücük kondurdum. Sonrasında onu göğüsüme çekerek saçlarını okşadım ve bu anın büyüsünün asla bozulmasını diledim.

Herkese selam! Yeni kapak hoşunuza gitti mi???

Platonik. / AliKemal x LeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin