Bölüm 1: Karanlık Büyüler

221 20 10
                                    

      epope_glcn adlı kişiye ithaf edildi.

Nyks tahtında oturuyordu. Düşünceliydi. Çai eğer geri dönmezse ülke büyük bi kaosa sürüklenebilirdi. O yasaklı büyülerin kapaklarını açabilecek bilinen son kişiydi. Karanlık büyüler son savaştan beri büyük özenle korunurdu ve mühürlüydü. (Beynin saf enerjisiyle yapılan bu büyüler güç olarak beyaz< sarı< turuncu< kırmızı< bordo< siyah şeklinde sıralanır) Artık kaybolmaya yakın olan bordo savaşçıların lideri Çai eğer ölmüşse hemen bir isyan çıkabilirdi; bordoların en güçlüsü oydu ve eğer, beden büyüsüyle ortadan kaybolup taht için geri dönerse bu sefer Siyah gerçekten açığa çıkmak zorunda kalırdı. En son kaosta yani on bin yıl önce Siyah çıkmış herkese gösterdiği görüleri insanları şaşırtmaya yetmişti bile, o on beş bin yılda bir gelen kralı eğitmeye geleceğini söyleyerek gitmişti. Bir bordo büyücü ortalama on iki bin yıl yaşar ve ölürdü. Gerçek gücünü tam potansiyel kullanmak için en az iki bin yıl gerekirdi. Bin yıl ise büyü ile alınan eğitimlerden sonra bir büyücü hazır olabilirdi. İsterse ömür boyu eğitim alabilirlerdi büyücüler. Artık büyücü seçmelerine bir dan kalmış herkes hazırlıklarını yapmıştı. Artık son kral olan Fenk Black buraya başkente gelmiş ve en son olarak yapılacak olan tan büyüsü ile gücü açığa çıkacak ve kim olduğu ortaya çıkacaktı. Ve son dan tükenmiş tam vaktinde başlayan gösterilerdeki açılış konuşmasından sonra artık seçmeler başlıyacak ve seçmelerin sonunda ise yapılacak tan büyüsüyle son kral ortaya çıkacaktı. Artık bir dan dolmuş, herkes seçmelerin başlamasını bekliyordu ve seçmeler gösterişle yanan dev kral meşalesinin ardından seçmelerde sıralama için kullanılan dört taş getirildi. İlk taş mevcut güç taşı, ikinci taş potansiyel taşı, üçüncü taş gelişebilirlik taşı ve dördüncü olarak dayanıklılık taşı. Dayanıklılıkta normalde herkes en fazla bir alem üstündekilerin darbelerine dayanabilirdi. O sebepten ötürü potansiyel ölçümü vs. yapılmazdı. Ancak bilmedikleri bir şey vardı. Karşılarındaki küçük erkek  gücün efendisi Fenk Black' ti. İlk testten kırmızı, ikinci test olan potansiyel testinde siyah, gelişebilirlik testinde lanetli siyah  ilah, dayanıklılık testi sonucu ise son siyahtı. (İlah seviyeleri düşükten yükseğe beyaz ilah <kızıl ilah <ışık ilah <kutsal ışık ilah <karanlık ilah <lanetli siyah ilah <lanetli siyah ilah)

Lord BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin