5. Nu mai beau in viata mea

311 22 8
                                    


Cititi si ultima parte,va rog.😘

Au trecut doua zile de la intalnirea aceea si in fiecare zi gasesc in birou un trandafir si un bilet pe care scrie.. Sa ai o zi frumoasa ca tine!
E foarte frumos din partea lui,dar nu vorbim deloc si nici nu l-am vazut prin firma.
Am intrebat-o pe Ceci daca stie ceva de el..
-Nu ti-a zis ca pleaca pentru o saptamana in delegatie?spune ea surprinsa.
-Nu.. n-am mai vorbit de miercuri seara la cafenea. Doar ca gasesc cate un trandafir si biletel in fiecare zi.
-Awwww ce draaguuuttt. Spune ea cu o fata euforica.
-Hai lasa-l pe el, n-a vrut sa mi zica unde pleacă,asa ca in seara asta ne facem de cap. Mergem in clubul care s-a deschis in centru si dam uitarii totul.
-Bine,bine si sambata mai facem ceva?
-Da, mahmureala de a doua zi,spun eu cu un ras colorat.
Terminam repede programul.. si ne indreptam spre apartamentul meu
Voiam cat mai repede sa ajung in club,simteam nevoia de o relaxare dupa toate cele intamplate saptamana asta.

Alex pov.

Femeia asta e nebună.. e extrem de beata asa ca prefer sa o ignor.O urc obligat-fortat in masina si ma indrept direct catre casa mea.
Ma uit la ea din 2 in 2 minute si observ ca a adormit,am intrat in curte,o iau in brate cat se poate de usor ca sa nu o strezesc.
Arata asa de frumos cand doarme, as vrea sa mi fac de cap cu ea,chiar acum.. dar nu vreau sa profit de ea in starea asta asa ca imi alung aceste ganduri din cap.
Nu am adus niciodata o fata la mine acasa, cu celelalte erau aventuri de o noapte,asa ca le duceam la hotel.
O asez cu grija pe pat,ii dau pantofii si rochia jos si o imbrac cu un tricou de al meu. Ma schimb si eu, intr-o pereche de pantaloni scurti si ma asez langa ea,dupa 10 minute in care am privit-o,am adormit.

Jessica pov.

Ma doare capul prea tare si nu vreau sa deschid ochii..dar simt acel parfum.. habar n-am unde sunt.
Am deschis ochii,il vad pe Alex dormind,e intuneric in camera din cauza draperiilor groase, eu nu mai am rochia de aseara pe mine,ci un tricou de al lui daca stau sa ma gandesc ca e de 2 ori mai mare decat mine.
Oare am facut ceva? Mi-e prea frica.
Vad cum incepe sa se trezeasca si el.
-Uite cine s-a trezit,buna dimineata,soare! Spune el cu o voce ragusita.
-Nu e buna deloc.. ce s-a intamplat aseara? Abia pot sa scot cuvintele,asteptand cu nerabdare sa aflu ce s-a intamplat.
-Daca te gandesti ca am facut sex, stai linistita, mai mult de asta,la cat erai de beata te-am salvat de la a face o prostie.
Pai, s-a intamplat asa: m-ai sunat in toiul noptii spunandu-mi ca ma placi,adica urlai mai mult. Eu am venit sa te iau,fiind in celalalt oras,te-am luat de acolo si te-am adus aici.
-Tu.. tu.. m-ai schimbat de haine?
-Nu mai fii atat de speriata. Nu puteai sa dormi in rochia aia,stai linistita am mai văzut femei dezbracate. Spune el razand.
Iau perna si ii dau cateva in cap.
-Nu mai rade,ma doare prea tare capul,imi vine sa vomit si eu chiar nu mai stiu ce s-a intamplat aseara.
-E sambata,asa ca mai stai in pat si dormi fiindca eu nu ma dau jos acum din pat.. e de abia 6 dimineata.
-Nici nu pot sa ma dau jos din pat,nu cred ca am alta soluție.
Ma intorc cu spatele la el si trag pilota pe mine. Dupa un timp simt 2 maini care ma trag,lipindu-ma de corpul lui si nasul in parul meu.
-Ce crezi ca faci? Ma trezesc eu vorbind.
-Taci si lasa-ma sa dorm! Spune el cu o voce autoritara.
Nu am mai reusit sa spun nimic,cand am incercat m-a strans si mai tare in brate de nu mai puteam sa respir.
Chiar daca nu-s obisnuita cu asa ceva,ma simt extrem de bine in bratele lui si imediat adorm.

Gata si capitolul acesta. Am decis sa scriu mai des fiindca am vazut ca nu mai sunteti atat de multi care urmariti... :(
Cei care cititi.. m-ati ajuta extrem de mult cu un vot si sa-mi lasati parerea voastra printr-un com.
Mulțumesc 😍😍😍😘😘😘😘😘😘

Şeful Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum