9.Ti-ai ratat sansa

285 16 4
                                    

Alex pov.

     Mă trezesc in camera de hotel,ma doare ingrozitor de tare capul si incerc sa imi aduc aminte ce am facut aseara.
Vorbeam cu Jessica prin mesaje cand eram in taxi si am primit un telefon de la Jack,cum ca trebuie sa iesim la o "cina" de afaceri cu viitorii asociati ai companiei,dar aceasta "cina" va avea loc intr-un club de noapte. Nicio problema,am ajuns la hotel,am facut un dus,m-am imbracat si am plecat impreuna cu Jack. Spunandu-mi in minte sa nu uit sa o sun pe Jessica mai tarziu. Ajunsi acolo, am inceput incet,incet, un pahar,doua,trei. Si dupa mai multe pahare a venit una blonda,buna rau,ne-am dat in vorba si avand in vedere la cat am baut am inceput sa o sarut... ai sa imi baagg.... ce am facut eu aseara? Jessica ma asteapta acasa si eu umblu cu altele mort de beat. Iau primul avion si ma duc la ea... imi este atat de dor de ea.. nu imi vine sa cred ca am facut asta.

Jessica pov.

Astazi nu ma mai duc la munca,ma simt prea obosita, am o stare de nedescris. Dupa mult timp am avut din nou curajul sa am incredere intr-un barbat si am ajuns iar sa sufar. Stiam ca dupa incidentul acela nu puteam sa mai am incredere in cineva,dar nu stiu ce mi-a facut acest barbat ca mi-a schimbat complet ideile. Am vorbit cu Ceci si mi-a spus ca nu e nicio problema daca lipsesc azi,cazurile au redevenit la fluxul normal.
    Asadar,azi voi sta pe canapea in fata  televizorului cu muuuulllttaaa ciocolata, stiu ca nu e sanatos,dar in aceasta perioada am nevoie de o mica motivatie sa rezist.
Cred ca am atipit dar soneria aia nenorocita de la telefon nu ma lasa si pe mine sa dorm nici macar acum,raspund fara sa ma uit la cine ma suna:
-Nu stiu cine esti dar nu ma intereseaza,m-ai trezit din somn si daca n-ai un motiv bun,crede-ma ca ti-ai cautat-o cu lumanarea.
-Draga de tine,ai ramas la fel ca in copilarie cand veneam cu ai mei la voi acasa, spune acea voce care imi este atat de familiara si de draga.
-Christian? Christian Hunt? Doamneee.. nu imi vine sa creeeddd,tip in telefon cat ma tin plamanii.
Christian a fost si este una dintre persoanele dragi mie care mi-au fost alaturi mereu,ne cunoastem de mici, eram prieteni de familie. Ei veneau des pe la noi,m-am impacat bine cu Christian din prima. A fost fratele pe care nu l-am avut niciodata. Cand eram mici,imi dadea ciocolata lui, ma dadea in leagan,imi facea codite dar cateodata imi rupea capul papusilor,plangeam pana ma inroseam la fata dar vazand asta urmatoarea zi imi aducea o alta papusa. Cand am crescut,imi lua apararea la scoala,nu a lasat niciun baiat sa ma jigneasca sau sa isi bata joc de mine. Dar dupa facultate,nu am mai vorbit,fiecare luand-o pe drumuri diferite,am incercat sa iau legatura cu el,dar n-am reusit,intelegand de la parintii lui ca s-a stabilit in Dubai.
-Chiar el,piticot! Ce mai faci tu? Diseara ai planuri? Sunt prin zona,poate iesim la cina diseara.
- Dragul de tine, n-am niciun plan diseara, mergem la restaurant si vorbim acolo pe indetele,da?
- Diseara la 8 sunt la tine,sa imi dai mesaj cu adresa ta,abia astept sa te vad,a trecut prea mult.
-Si eu,de abia astept,iti dau imediat mesaj. Ne vedem,pupici!
-La fel de nebuna,spune el razand.
La revedere,piticot!
    Nu imi vine sa cred ca dupa atata timp, o sa il revad,imi era atat de dor de el. Este de abia 6, ma duc sa fac o baie lunga,chiar am nevoie si dupa vad eu ce fac.
Nu am stat nici 20 de minute in apa ca trebuie sa sune cineva la usa. Imi iau un halat pe mine si ma duc la usa.
-Alex? Ce cauti aici? Spun eu nervoasa
-Cum adica ce caut? Am venit sa imi vad iubirea vietii mele. Nu ma poftesti inauntru?
-Hai intra... asteapta pe canapea,ma intorc.
Daca tot trebuie sa iau haine pe mine,imi iau rochia care am zis sa o iau pentru intalnire,dar fermoarul imi da batai de cap.
-Aleexxx, ajuta-ma cu fermoarul,te rog.
El ramane ca o stana de piatra pe canapea si nu mai zice nimic.
-Azi,Alex,azi!
Parca trezit dintr-o transa,se apropie de mine si imi inchide fermoarul,dar nu se indeparteaza,ii simt respiratia pe gatul meu,sarutandu-ma începând  de pe gat pana la lobul urechii,muscandu-l. Jessica,opreste-l, ti-a facut destul rau.
Ma intorc la el si il imping de langa mine.
-Tu sa stai departe de mine,ne-am inteles? Te-am primit in casa deoarece voiam sa vad de ce ai venit.
-Jessica,ce s-a intamplat?spune el confuz
-Cum adica ce s-a intamplat? Eu te asteptam ca proasta acasa si tu umblai cu toate fufele prin cluburi,ti se pare normal? Ii spun,aratandu-i poza.
- Aaa.. aaa.. Jess... scuze.. spune el incercand sa se apropie de mine.
-Stai departe de mine,niciun "Jess", niciun "scuze".. iesi afara,Alex!
Si pleaca, are o urma de regret dar cred ca doar mi se pare....

Guys... trebuia sa il postez diseara,dar m-a motivat cineva(IonelaToroican ❤) asa caa.. uitati-l!!!
M-ar ajuta extrem de mult un vot si un com prin care sa va exprimati parerea.
V-am pupacit😍😍😚😚😚😚😘😘❤❤
P.s la media este Christian,nu-i asa ca e un frumos?😍

    

Şeful Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum