Jessica pov.
M-a durut extrem de tare inima cand am auzit usa inchizandu-se,dar nu pot sa îi iert greseala,a dat-o in bara din prima,desi nu imi pare rau ca i-am dat o sansa.
Stau rezemata de usa de mai bine de 15 minute,in 30 de minute trebuie sa apara si Christian,ma duc la baie,ma machiez,cat mai strident sa acopar urmele lasate de suferinta provocata de toata agitatia creata.
Exact cand imi luam pantofii,negrii,cui de 14 cm,s-a auzit si soneria. Imi iau plicul,banii,telefonul si niste chestii pe care pe pusese de dinainte sa vina Alex,desi as fi preferat sa stau in casa,sa ma uit la seriale, nu l-am mai vazut demult la Christian.
Deschid usa si raman masca, in fata mea este un alt Christian,fata de cel pe care il stiam eu. Inainte era un slabanog,acum se vede ca a tras putin mai mult la sala,avea o naclaie de par in cap,acum e tuns si asezat cu multa grija si avea niste ochelari cu dioptrii cat borcanul,acum nu îi mai are,semn ca si-a pus lentile de contact.
-Chriiissstiiiiaaaannnn!!! Nu imi vine sa creeedd. Tip eu si ma arunc in bratele lui.
-Desi,nu mai esti o fetita,la fel de nebuna ai ramas,piticot. Si mie imi pare nespus de bine ca te revad,spune el strangandu-ma si mai tare in brate.
-Chiar daca am crescut,eu nu ma schimb pentru nimeni si pentru nimic,niciodata,voi fi mereu asa cum ma stii,nebună vorbind in sensul bun al cuvantului,un psiholog pe cinste cu prietenii aflati la ananghie, un sfatuitor bun dar care nu îşi urmeaza sfaturile,stii deja asta.
-Stiu,stiu,hai ca nu vreau sa devenim sentimentali ca o sa sfarsim plangand pe canapea si uitandu-ne la filme siropoase,spune el razand.
-Bine,bine,chiar imi este foame.
-Tie iti este foame si la 5 minute dupa ce ai mancat,dar sa o lasam asa.
Dupa ce am ajuns la restaurant si am comandat,am fost mirata ca si acum Christian imi cunoaste gusturile si a comandat în locul meu.
Dupa ce am mâncat,am mai discutat despre ceea ce am facut in timpul in care nu ne-am mai vazut.
Dintr-o data,la masa noastra apare Alex,avea ochii roşii,vizibil ca a condus.
-Alex,ce cauti aici? Cum m-ai gasit? spun eu putin speriata de starea in care se afla. Chiar daca mi-a facut rau.. eu chiar tin la prostul asta ca a reusit sa imi intre pe sub piele fara sa faca ceva extraordinar.
- Eu.. eu ee... eu nu stiu ce am facut,unde am fost,dar stiu ca te-am cautat prin tot orasul ca sa te gasesc,vr.. vrea.. vreau sa imi cer ie...iertare pentru ce am făcut. Se balbaie el,abia reusind sa spuna ce vrea,avand lacrimi in ochi. Sa mai planga mult ca nu stiu cum o sa reactionez.. offff vreau sa il iau in brate acum.
-Christian.. uite cum facem.. ne intalnim si maine seara sa mai discutam,e bine asa? Am ceva de lamurit cu domnul de aici.
-Bine,Jessica.. dar ma suni cand ajungi acasa sa stiu ca totul e in regula,ok?
-Bine Christian.Multumesc mult de intelegere.
Unul rezolvat,hai cu al doilea.
-Asaaa... si cu tine ce ma fac acum?
-Nu stiu,habar nu am. Nu am starea necesara sa stiu ce fac si ce zic.. stiu doar ca vreau ca tu sa ma ierti si sa fii iar cu mine fiindca stiu ca sunt un prost si nu te merit dar eu fara tine chiar nu pot sa stau.
-Hai sa mergem acasa,ok? Vorbim acolo mai multe,aici nu putem sa discutam cum trebuie.
-Fac orice zici tu in momentul asta,spune el cu un ranjet diabolic pe față.
Am vrut sa platesc masa dar Christian ca un dragut s-a gandit la toate si a platit el nota cand a plecat.Alex pov.
Habar n-am unde sunt si ce fac. De la apartamentul iubitei mele... adicaaa.. fostei mele iubite.. am plecat cu masina spre barul unde ma duc sambata de sambata.
Tot nu pot sa cred ca a avut tupeul sa ma izgoneasca in halul asta.. dar ce pot sa zic? Asta m-a atras la ea din prima in clipa din care am cunoscut-o.
Off.. de ce mi-a ramas in cap? Dar de ce sunt asa de idiot in cat am putut sa ii calc in picioare toate sentimentele..
Stai.. de cand sunt eu atat de sentimental? Nu am mai avut o relatie de 5 ani de zile.. de la cand m-a lasat EA ... nu am mai pus suflet in nicio relatie fiindca nu ma lasa sufletul.. pana sa o intalnesc pe ea... singura dupa atatia ani care sa ma respinga.. sa mi intoarca vorbele cum voia ea... nu pot sa o las sa plece.
L-am sunat pe Jack sa afle unde se afla Jess. Vreau sa o vad acum,sa îmi cer iertare si sa dorm langa ea sa o simt langa mine.
Am primit sms de la Jack cu adresa restaurantului. Cu cine dracu o fi acolo? Daca e altceva.. jur ca omor tot ce îmi iese în cale.
Intru în restaurant si o vad,este atat de frumoasă. Ma duc la ea,nu ma mai intereseaza de cine este cu ea si incep sa imi cer iertare. Nu pot sa cred ca am inceput sa plang,nu am mai plans de foarte mult timp.
Nu mai stiu ce s-a intamplat dupa,dar acum am o durere foarte mare de cap si simt ca nu sunt la mine in camera,aici miroase a vanilie.
O caut prin pat pe Jess,dar nu e.. nici nu pare sa fi dormit cineva cu mine.
Ies din dormitor si ma indrept catre bucatarie, acolo gasesc pregatit micul dejun si un bilet.
Stiu ca nu e bine ce fac,dar stai in casa,nu iesi, ti-am pregatit micul dejun,pana diseara cand ma intorc de la munca ,ai timp de gandire pentru a te decide ce vrei sa imi spui.
Jessica
E ora 10,pana diseara la 18.. o sa ma gandesc la ce am de zis,trebuie sa imi aleg bine cuvintele daca vreau sa o am inapoi,chiar am nevoie de ea si de iubirea ei.
Tanjesc dupa dragoste,mai rau ca un copil mic la bomboana,imi lipsesc imbratisarile si saruturile din dragoste.I'm back 😂😍😍👍👍👍
Sper sa va placa noul capitol,daca vom avea reactii pozitive,voi incerca sa scriu mai mult la capitolul urmator.
Va pup,lectura placura dragilor!!!!❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Şeful
RomanceJessica Smith, proaspat absolventa a Facultatii de Drept, are parte de prima zi de muncă la una dintre cele mai mari agentii de avocatura din New York. Prima zi de munca,nu va fi deloc usoara ,deoarece il va intalni pe barbatul care ii va schimba vi...