Trecutul...

1K 16 2
                                    

Hey...eu sunt Mia , o fata care e ...cel mai probabil "Diferita" ,  da..e cuvantul potrivit pentru mine in situatia in care ma aflu , sau e doar parerea mea , si multi se regasesc in situatia mea , fie ceo fi... eu  am 15 ani si sunt in clasa , a 9-a , nu mai am mult pana ajung la mult dorita vacanta de varaa , ah pe cine mint eu? am examenee..mi-e frica dar sunt sigura ca voi face eu fata cumva..am parul blond si lung , nu mi-a placut niciodata , ochii albastri ..sunt timida dar daca incerci sa ma inervezi o sa iti para rau...

-Miaa  , trezestete o sa intarziem ....ea e Otilia surioara mea mai mica , are parul de un saten deschis si ochii caprui , e ca o papusicaa , si mnea are doar 7 anisori , si e in clasa 1-i

Eu-da uite ca ma trezesc , nu mai tipaa asa, ma ridic din pat, imi fac rutina de dimineata , imi iau o rochita neagra sport , imi las parul pe spate, ma machez un pic fiindca iubesc naturaletea mai mult , nu inteleg cum alte fete isi pun dita mai machiaj pe fata , si e deajuns un servetel sa sterg frumusetea asta...imi iau rucsacul si ma pornesc spre scoala , nu inainte de a trece la cea mai buna prietena a mea Lidia , o fata de un saten inchis si ochii verzi spre albastru..

Lidia-Buna iubita , hai ca acus ne pornim..

Am asteptato 10 minute , dupa care am plecat la scoala , mi-am vazut iubituul , Adrian un tip inalt , par negru , si ochi verzi , nu stiu daca il mai iubesc , am un 1 an si ceva cu el , dar deja pare un 'Cocalar' , se da la toate fetele..m-am saturat sa adorm plangand din cauza lui , am probleme cu inima si e deajuns sa plang un pic ca ma doare insuportabil , bine sa trecem mai departe , Adrian se apropie de mine ma saruta pe obraz...

A-Buna frumoasa mea...scuze nu am putut trece pe la tine , eram prea ocupat in dimineata asta

Eu-Buna si tiee , cu Cristina?

A-ce am eu cu ea?.. de ce nu intelegi ca nu o plac si ca te iubesc pe tine?

Eu-da bine eu nu inteleg nimic niciodata , simt ca lacrimile iarasi fac contact cu obrazul meu , merg in clasa si stau cuminte fara sa atrag nimanui atentia , Lidia e prea ocupata cu jocurile de pe telefon , uh...simt ca va fi o zi naspa de tot , dupa ore , plec spre casa , imi scot telefonul din rucsac si ii dau un mesaj lui Adrian , ca totul s-a terminat ..se aude usa si cum cineva merge pe scari, ma sperii si ma simt ca intr-un film horror , i-au ceva in mana , acel ceva era o carte (mdea tipic Mirela situatie si mai naspa)...si cand da sa intre in camera mea ii dau cu cartea in cap...

Lidia-hoo potolestete sunt eu , am vrut sa vad ce faci , fiindca ai plecat acasa fara sa spui nimic , imi faceam griji "si ma imbratiseaza iar eu ii raspund la gest"

Eu-m-am despartit de Adrian , si incep a plange in hohote..

Lidia-Yeeeey , acum o sa poti sa incepi o noua viataa , Adrian e Trecutuuul ...nu mai plange , simt ca o sa intalnesti pe cineva intr-adevar demn de tine ....Trecuse o luna , era deja 21 mai , Adrian era impreuna cu Cristina , dar nu imi pasa, eu eram ferm convinsa ca nu o sa ma indragostesc in nimeni , ma gandeam mai mult la ziua mea si cum ca voi implini 16 anisooori!!! inca o zi de scoala , Lidia isi facea griji pentru mine , asa ca a venit la mine pentru a  pleca impreuna la scoala

Lidia-Pui esti bine?...am visaat cevaa!!..sa iti spun?

Eu-hai spune deja...cu o fata trista la pamant.

Lidia-Am visat ca iti vei gasi jumatatea , un baiat super dragut si sexy , e baiatul perfect cum iti place tie..

Eu-stiu ca incerci sa ma linistesti , dar imi pare rau nu iti merge , si pornim drumul spre scoala, am ajuns la scoala ,mai stam un pic in curtea scolii , mai privesc prin jur si imi cad ochii pe un ip inalt , ochii caprui inchisi , breton si parul negru , e perfect , Doamne e asa de dragut , stau si ma holbez la el..Lidia imi da un ghiont , si imi spune sa ma apropii de el , eu dau ochii peste cap , si ii zic ca nu sunt interesata

Lidia-Daa sigur se vede foarte bine , te holbezi doar la el , si pe unde mai pui ca sunt cea mai buna prietena si simt asta ...

Eu-Nu o sa ii plac , uite cum arat , zici ca sunt generica...

Lidia-ba nu , esti draguta si cu niste forme sexy 

Eu-daap forme de cartofi...in cele din urma , imi iau inima in dinti si ma apropii de el ..

Eu-Buna..si ii zambesc...el se uita la mine in ochi , iar eu simt ca acus o sa cad la pamant , e atat de dragut...

Tudor-Buna..ne cunoastem?

Eu-um...nu , dar ce zici sa facem cunostinta?

Tudor-pai okay...ma numesc Tudor am 16 ani , si imi place sa ies cu prietenii ..

Eu-ma numesc Mirela , am 15 ani si sunt in clasa a 9-a..

Tudor-Esti draguta , ai prieten?

Eu-Hmm..ghici , si fac o fata amuzanta de copil mic...

Tudor-Spune tu...

Eu-pai nu nu am ....

Tudor-Asa domnisoara simpatica si nu are iubit , ciudat

Eu-nu nu e ciudat..si zambesc ..

Tudor-Okay cum spui...eu cum iti par?

Eu-Pai pari dragut....eu in gandul meu'Chiar prea dragut'

Tudor-okay eu plec la ore...se apropie de mine si ma saruta pe frunte , eu rosesc si simt ca ma indragostesc...nu nu nuuu Mirela tu nu trebuie sa te indragostesti , um...pe cine pacalesc eu simt ca e dragoste la prima vedere

Eu-Pa...succes..

Tudor-Pa paa printesa...

Ce dragut e , pe unde mai pui ca e baiatul care il descria Lidia si acel tip perfect de care imi place mie , dar nu o sa se uite la mine , sunt o pacoste , cu probleme de inima..

                            Hey .. e abia inceputul , sper sa va placa♥!☻...v-am pupat dulceee..

Eu si dragostea mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum