Ce poate fi mai rau?

321 11 0
                                    

Astazi ma externeaza , cred ca am asteptat mult ziua asta ,sa pot mai repede pleca acasa si stau alaturi de cel mai bun iubiit Tudor , il iubesc din prima clipa cand l-am vazut , il vad cum ma ajuta sa imi aranjeze hainele si se apropie de mine si ma saruta de paca ar fi ultima data , plecam acasa amandoi cu masina lui...

Tudor-Iubitaa eu o sa teduc acasa te voi ajuta cu ce pot dar dupa trebuie urgent sa plec , bine?

Mia-Bine binee si ii dau un pupic mic ...uite ca ajungem si acasa , el ma ajuta si dupa pleaca , era un pic suparat , uhh fie o sun pe Lidia...

lidia-Buna sis...am o veste proasta pentru tine , Tudor s-a intors..

Mia-Lidia nu abera ...care Tudor? iubitul meu?

Lidia-Tudor fostul nostru coleg si baiatul de care ti-a placut..

Mia-Oh jigodia aia..chiar bine ca mi-ai spus sunt ma mult de cat sigura ca va veni pe la mine..

Lidia-Bine pups...te iubesc muult ai grija de tine!!!

Mia-Da si eu...pa!

Acum stau si ma gandesc la cat rau mi-a facut tipul ala...imi placea mult si toti credeau ca lui la fel dar el doar isi batea joc , intr-o zi mi-a propus sa ma culc cu el daca vreau sa fiu mai departe impreuna cu el..desi nici nu eram impreuna , nu am acceptat simteam marea nevoie sa ii dau o palma de toata frumusetea dar m-am abtinut doar la gandul ce imi poate face el , simt doar pura ura siscarba pentru el , nimeni nu stie..nici chiar ingerasul meu  , ma asez in pat si adorm cu lacrimi in ochi..Dimineata ma trezesc de la un pupic pe frunte ,deschid ochii si il vad pe El ..sunt cea mai fericita alaturi de el nu vreau sa il pierd..si voi face orice sa il am langa mine

Tudor♥-Buna dimineata iubito!

Mia-Buna dimineata iubitule!Te iubesc muult!

Tudor♥-Si eu micuta mea!ai papat?aseara..

Mia-Pai...da(mint eu)

Tudor♥-De ce minti?...eu plec sa iti gatesc ceva tu fa un dus si imbracate in ceva de casa , azi nu plecam la scoala iar eu voi sta cu tine

Mia-Nu Tudoor pleaca la scoala , vei avea probleme din cauza mea , lasa ca stau eu acasa, bine?

Tudor♥-Bine iubitaa! ma ia in brate si ma saruta pasional(saruta foarte bine)imi mangaie usor spatele, tremur toata doar de la atingerile lui...simtim ambii un miros de ars si sarim alarmati fiindca am uitat laptele la aragaz ...supeer ,zambesc si il privesc cum face curat..

Tudor♥-POate treci la treaba?nu stai sa ma privesti..

Mia-Bine raulei...si dau ochii peste cap

Tudor♥-Ce ai zis?mai repeta te rog..

Mia-Esti lau...ca un copil mic

Tudor♥-aa deci eu sunt ala rau..si incepe sa ma gadile ne radeam si ne distram ca doi copii...

Mia-Tudor eu plec pana la magazinul din apropiere , am nevoie , bine?

Tudor♥-Bine iubita , ai grija te rog..

Mia-Bine bine , tu pleaca la scoala sa nu intarzii!!

Merg eu asa pe drum linistita , si imi vad colegii de clasa  , ma apropii de ei ii salut si printre ei zaresc un tip mai mult ca cunoscut ...Tudor Mocan e el..jigodiaa , el m-a observat iar eu am fugit repede fara sa dau ceva explicatii , el a fugit dupa mine si m-a ajuns ..

T-Buna frumoaso ce mai faci?

Mia-Buna si tie straine, lasa-ma sa plec..

T-De ce esti rea cu mine , eu te iubesc

Mia-Esti un nesimtit si un mincinoos pleaca din viata mea..

T-o sa iti para rau!!!....uhh vorbele astea , mereu le rosteste , si dupa catevad nu imi pare deloc rau, adica doar de faptul ca nu i-am dat una atunci..

Mia-Paa prostule!!!

T-Pa frumoaso...incearca sa ma imbratiseze...ii iau mainele de pe mine si il imping

Mia-Stai departe de mine!!

Iau ce trebuia sa iau...si plec acasa suparata , Tudor e la scoala cred ca deja fiindca nu e nimeni acasa..inchid usa dar inainte sa o inchid apare Adrian...

A-Buna Mia...te rog nu inchide..vreau sa iti urez succes cu Tudor, sunteti minunati impreuna..ca noi...bine sa va tina , eu ma mut in alt oras..am venit doar sa imi iau Adio!...ne imbratisam si ii spunAdio!...

Mersii pentru cei care mai dau cu ochiul la cartea mea!!va pup dulce!!

Eu si dragostea mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum