Stropii de apa rece se preling usor pe corpul meu , ma simt ingrozitor nu stiu ce am , dupa ce fac un dus , ma bag in pat ascultand trupa preferata si admirand tavanul dar relaxarea nu a durat mult ...
-Alo..cine e?
-Hai papusicaa , nu zi ca mi-ai uitat vocea , sunt eu dragul tau iubit
-De unde? nu inteleg si nici nu stiu cine esti , ce doresti?
Adrian-Hai stai calma ca sunt eu Adrian , vreeam sa stiu si eu motivul despartirii noastre , fiindca eu te iubesc si te vreau doar pentru mine...
Eu-Stai linistit am deja pe altcineva , ce? ma iubesti? cat de patetic poti fi??? o luna Adrian a trecut de cand nu am auzit nimic de tine , stai bine cu Cristina ta..(Cristina e o fata cu un an mai mica ca mine si e pitipoanca )
Adrian-Miaaa dar..te iubesc , si imi pare foarte rau pentru tot , iarta-ma daca poti , ma voi chimba promit..Incep sa plang , imi curgeau suvoaie de lacrimi , nu stiam ce sa fac , mai e si chestia ca imi este mila de Adrian dar il iubesc pe tipul ala dragut , iarasi alegeri Mia , de tine depinde viata ta , vobesc eu cu constiinta mea ...ii inchid si peste cateva clipe adorm si eu .A doua zi am inceput mai des sa comunic cu Tudor , dar imi era frica de ce se putea intampla daca Adrian se va baga intre mine si el .Lidia ma batea zi de zi la cap sa il uit pe Adrian , si ca Tudor e alegerea perfecta , sunt sigura are dreptate , o sa il uit pe nesimtitul ala, mai ales acum cand chiar mi-a picat e tronc Tudor ...
Tudor-Buna printesa! ma saruta usor pe obraz , eu rosesc , zici ca si racul era pe langa mine mai alb ...
Eu-Buna T-t-tudor ..ma balbai eu , uh Miaa nu esti buna de nimic , el imi zambeste si ma invita la un suc la o cafenea de langa scoala
Eu-Da desigur , chiar mi-ar trebui un pic de relaxare , ajunsesi la cafenea am comandat cate un suc si stateam si il ascultam , avea o voce perfecta desi el zicea ca ii place vocea mea si ca m-ar asculta mereu , eu una imi detest vocea))am decis sa plecam in parc , ne-am asezat la o banca si admiram natura si pe el desigur...eh de ar sti cat de mult il plac si tin la el .
Tudor-Mia eu acus revin , okay?
Eu-Bina te astept aici , am asteptat vreo 5 minute , dupa care il vad pe El cu un buchet de flori , trandafiri albi , oare de unde stie ca imi plac?...
Tudor-Mia vreai sa fii iubita mea si imi inmana buchetul foarte frumos de trandafiri...am inceput sa imi curga lacrimi , of stiu sunt o plangacioasa dar e asa emotionant cand tipul de care iti place iti propune sa fii iubita lui..
Eu-Tudor stiu ne stim de putin timp dar ai reusit sa gasesti drum spre inima mea , Daaa sunt deacord!! si il imbratisez strans
Il iubesc foarte mult , sper doar sa fie totul bine intre mine si el , am continuat plimbarea pana intr-un moment...
Eu-Ce cauti aici? ne spionezi??
Adrian-Pff stii de parca nu am ceva mai important , am iesit la o plimbare cu iubita mea Cristina ...Si din spatele lui se ivi si bucatica aia, alt cumva nu o pot numi , mi-a stricat toata viata ..
Cristina-Buna draga mea!...el cine e?
Eu-El e iubitul meu , si il iau pe Tudor de mana ..
Cristina-E dragut...sa va tina! ...uh plecati odata , ne stricati tot momentul fericit impreuna cu Tudor ...dau ochii peste cap si intorc capul indeferenta
Adrian-Ce gusturi ai...si incepe sa rada !!
Eu-Ce gusturi am avut , uh nici nu mai pomeni..si fac o fata plina de triumf. Adrian se inervase la culmea , ei plecara , iar Tudor ma insotise pana acasa , ne luasem ramas bun si eu intru obosita si foarte fericita in casa , si ma ridic spre camera mea ,pe pat am gasit un biletel si un trandafir alb , gandul imi zbura la Tudor , dar el numai ce plecase , incep sa citesc biletelul
"Buna draga mea , cum vad esti fericita impreuna cu el dar imi pare rau de as putea sa schimb macar ceva , pe Cristina nu o iubesc si tu stii foarte bine asta , aia s-a culcat cu toata scoala (baietii) si vreeam sa te fac geloasa , dar a mers prea departe , stiu ca ma iubesti o vad in cohii tai te implr intoarcete ....ha ha ha crezi ca ma dau batut?..nu te inseli amarnic , vei fi a mea Mia doar a mea ..."
Incep sa plang din nou , ma doare extrem de tare inima iar in ultimul timp mai si vomit in fiecare zi , incerc sa ma dau jos pe scari dar simt cum picioarele ma dau de gol pur si simplu nu le mai simt , si fac contact cu scarile ...ma trezesc la spital, cineva ma tinea de mana si tot repeta-O sa fii bine iubito... , incerc sa deschind ochii dar pleoapele sunt prea grele , si adorm ...cand ma tresesc , il vad pe Tudor cum se certa cu Adrian , incerc sa spun ceva dar nu puteam ma durea capul foarte tare , Tudor cand ma vede instantaneu ajunge langa patul meu ma ia de mana si ma intreaba daca sunt bine..dau afirmativ din cap , in salon intra medicul care ii spuse ceva lui Adrian , dupa care se uita la mine , iar eu la el ingrijorata
Medicul-Don't worry , be happy!!si imi zambeste , iar eu lui ii zambesc inapoi , ma mangaie usor pe cap si imi spune O sa fii bine fetito!
Tudor-Esti bine scumpo , ai avut doar o cadere de calciu , numai nu zi ca nu mananci?
Eu-Dar..incerc sa spun, el ma priveste ingrijorat si ma saruta , uh trebuie cineva sa strice momentul
Adrian-Hey iubitaa esti bine?Tudor se inervase la culmea era gata in suturi sa il dea afara pe Adrian ...
Tudor-Pleaca de aici !!!..Adrian zambi si iesi , iar eu raman cu el , cu ingerasul meu care la fel se uita ingrijorat la mine..
V-am pupacit! sper sa va placa♥ Ala de la media e Tudor♥
CITEȘTI
Eu si dragostea mea...
JugendliteraturMomentul in care invidia si gelozia se completeaza atat de bine cu dragostea. Acțiunea se învârte în jurul lui draguta, fina, gingaşa şi timida Mia care mereu e supusa unor alegeri de care va depinde viata ei. Albinuțelor, va las sa faceti singuri...