Açıklama

111 6 0
                                    

Merhaba Potter Ailesi,

Burayı okumayacağınızı biliyoruz ama yine de okuyun, çünkü neden okumayasınız ki? Jdjdjnddjd

Bir süre önce -1 sene oldu biliyoruz ve farkındayız ,çok uzun bir süre, çok üzgünüz- bu hesabı açıp yeni bir kitap üzerinde çalıştığımızı söylemiştik. Belki uzun bir süre gelmedi o kitap ama size sunmadan önce en iyi seviyeye getirmek istedik. Eminim anlayacaksınız.

Bu kitaptaki iki baş karakter ve onlarla ilişkili bazı karakterler haricinde bütün karakterler J.K.Rowling'e aittir. Hangi karakterin bizim olduğunu anlayacaksınızdır.

Burada olan bütün olaylar bizim yani amakiir ve DarthWeasley7 nin hayal ürünüdür. Klasik hatırladığınız Harry Potter serisinden çok farklı ve neredeyse her bir köşesi değişmiş bir hikaye bulacaksınız. Öyle ki Potterhead olmayan arkadaşlarınıza bile önerebilirsiniz. :)))

Bu öyküde bazı küçük yaşta kullanıcılar için uygun olmayan kısımlar bulunabilir. Merak etmeyin cinsel ilişkiden bahsetmiyorum. Yine de bazı insanları rahatsız edecek olaylar mevcut. Bizim Harry Potter dünyası versiyonumuzda ağır gerçeklere değindik. Bu tür olaylar gelmeden önce uyarı yapacağız elbette.

----

Hikayemiz Çapulcular zamanından başlayıp Harry'nin zamanına hatta ilerisine kadar devam edecek. Olaylar çok farklı olacağı için bazı yerlerde kafanız karışırsa hiç çekinmeden bu hesaba soru atabilirsiniz. Bu kitaba yorum olarak da yazabilirsiniz. Hatta eğer çok kişinin merak ettiği soru olursa biz herkese açık olan "konuşmalar" bölümünde genel olarak cevaplayabiliriz.

Sizden tek isteğimiz bizim emeğimize saygı göstermeniz. Çünkü bu kitap üzerinde çalışırken yaşadığımız kaygıları, ya olmazsa, ya beğenmezlerse diye korktuğumuzu, gece geç saatlere kadar en ince ayrıntısına ayarladığımız kısımları, sonradan beğenmediğimiz için değiştirmek istediğimiz yerleri öyle iyi hatırlıyorum ki...

Size en güzel bir şekilde getirmek istiyoruz. Harry Potter evreni öyle ince, öyle güzel bulunmuş bir evren ki bizim yaptığımız hikayenin ona saygısızlık eder gibi baştan savma olması eminim hem bizi hem de sizi üzer. Umutlarınızı bu kadar yükseltmişken umarım sizi hayal kırıklığına uğratmayız.

Bu kitapta ki kadınları hak ettikleri gibi güçlü anlattık. Uzun süredir hepimizin istediği şeyde zaten bir erkeğe muhtaç olmayan Wattpad kızlarıydı. Bu kitabı klasik aşk romanı da yapmadık. Aşkı, nefreti, savaşı, barışı, özgürlüğü, tutsaklığı, gücü ve zayıflığı, en önemlisi hayal gücünü ve gerçekliği bir arada toplamaya çalıştık.

Ayrıca  söylemek  isteriz ki hayal gücünü  biraz zorlamanın size  o kadar zor gelmeyeceğini  biliyoruz. Bu kitabı  yazmamızın  diğer  bir sebebi  Wattpad'deki Potterheadlere yeni bir bakış  açısı  oluşturmak. 

Bu  hikayenin  daha iyi hikayeler  yazmak isteyen yazarlara ve farklı  şeyler okumak isteyen okuyuculara da  iyi bir başlangıç  olmasını diliyoruz.

Bu kitabın farklı olacağını garanti ediyoruz. Biraz tepki toplayacağımızı bilerek biz bu yola çıktık bunu da belirtmek isteriz.

Lütfen ilerleyen bölümlerde düşüncelerinizi belirtmeyi, oy vermeyi ve arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın.

Hayal eden ve yazan bizsek bize yardım edecek ve umutsuz hissettiğimizde bize destek olarak yardım edecek sizlersiniz ve bir yazarın bundan daha fazla isteyebileceği hiç bir şey olmamalıdır.

SİZİ SEVİYORUZ...

-Hazal
-Sebiha

Secret Alliance: Harry Potter AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin