part 4 (18+)

736 6 1
                                    

Smpai shj di bilik ak, kami berdua masuk ke dlm bilik.. Msuk shj di dlm bilik, Jungkook mengunci pintu bilikku.. Lalu Jungkook menolak ak ke atas katil milikku. Ak tersenyum sinis.. Jungkook mula meng'on top' ak dan dia mencium mulut ak dgn kasar. Ak pun msmbalas ciuman Jungkook smbil mengusutkan rambutnya. Jungkook memasukkan tangannya ke dlm baju ak dan meramas boobs ak yg besar. Ak pun mendesah..

"Ahh.. Emm.. Ahh.. Oh yes baby.. "Desah ak manja.. Jungkook pun membuka baju ak dan seluar ak. Dia mula mencium boobs ak. Dia menjilat puting ak smbil tgn kirinya mramas boobs kiri ak. Dia cium boobs ak sampailah ke miss v ak yg berlapik dgn panties.. Dia mengusap miss v ak yg berlapik dgn panties. Ak sdh pun tercums dgn banyak. Jungkook pun menjilat air yang kluar dari miss v ak dgn rakus.

"Wow. Delicious.. Sweet.. "Ujarnya.. Dia pun smbg menjilat miss v ak dan  lidahnya ke dalam miss v ak. Punggung ak terangkat sedikit akibat daripada tusukan lidah Jungkook ,slps dia menjilat miss v ak dia memasukkan 2 jarinya ke dalam miss v ak. "Ah! Auww! Oppa sakit.. "Ujar ak kpd Jungkook. "Mian chagi.. "Ujarnya kpd ak.. "Oppa, please make it faster"ujar ak lagi.. Jungkook pun memasukkan jarinya laju..

"Ahh.. Ahhh.. Oppa.. Fuck me noww!! "Desah ak sprti orang gila.. Jungkook pun membuka smua pakaiannya dan memasukkan dick nya ke dlm miss v ak dan dia mula menghayunkan dick nya ke dpn dan kebelakang dgn perlahan. "Ahh! Oppa! Appo! "Ujar ku dan mata ak mengeluarkan air mata.. Ak memeluk pinggang Jungkook dgn kuat. "Mian chagi.. Oppa buat slow ok? "Ujarnya kpd ak. Tiba2 Jungkook merasakan yg dick nya x bleh msuk lg dlm, lalu dia menghentakkan dick nya dan ak menjerit kesakitan.. Darah mengalir kluar dari miss v ak.. Jungkook pun meneruskan hayunan dick nya dgn laju..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Annoying Police Namja is My Husband (18+)(J. J. K) Where stories live. Discover now