Buna,pe mine ma cheama Ambra si locuiesc in Bucuresti.Am 14 ani iar pe data de 5 mai sunt nascuta. Cam atat cu descrierea..sa trecem la poveste..
Este o zi minunata de sâmbătă....iar ceasul meu suna deja de 5 minute..si imi este prea lene sa.l opresc..dar trebuie s.o fac.Dupa ce opresc alarma merg in baie si-mi fac rutina de dimineata.Plec inapoi si ma imbrac cu ceva lejer,iar dupa cobor in bucatarie si îi gasesc acolo pe parinti mei...
E:Neata'
M&T:Buna dimineata
M:Ce vrei sa mananci?
E:Ăăă..cred ca vreau 2 oua parjite
M:Tii le fac imediat
T:Ambra vreau sa vorbesc ceva cu tine
E:Ce-am facut?
T:Nimic..vreau doar sa-ti spun ca o sa mergi intr.o tabara de vara..multi copii merg acolo
E:Si unde se afla tabara?
T:La mare,in Constanta
E:Insfarsit o sa merg si eu undeva...caci pana acum doar prin bucuresti am fost si deja il stiu pe din cap.Cand o sa plec?
T:O sa pornesti maine dimineata pe la ora 8 si cam pe la ora 11 o sa ajungi in fata taberei
E:Pai..atunci ma duc sa.mi fac bagajele si sa.ncep sa ma pregatesc..mersi ca mi.ai pregatit micul-de-jun
M:Cu placere
Am plecat in camera si am inceput sa.mi pun tot felul de haine..intr-o gentuta mi.am pus machiajele..okk poate mi.am pus cam multe haine..acum nu mai incap pantofi..eh las' asta acum,o sa.l aranjez maine dimineata.Trebuie sa.i trimit bff-ul meu un mesaj ca sa ne intalnim,fiindca nu o s.o vad toata vara.Am stabilit sa ne intalnim la starbucks in mall..Vreau sa ma schimb..cred ca o sa imi iau o salopeta scurta rosie pe mine,iar in picioare o sa.mi iau o pereche de sandale.
*Peate 20 de minute*Am ajuns iar Sorana din nou intarzie (Sorana e bff-ul meu) ce dracu' face fata asta?..decid sa ignor problema asta fiindca stiu ca o sa ajunga in cel mai scurt timp..imi comand un Iced Caffè Mocha si la scurt timp ajunge.Intre timp a ajuns si Sorana isi ea si ea la fel ca mine.Am vorbit,am ras,am plans si ne.am distrat pe cinste..dar timpul este limitat iar soarele deja apuse,iar noi trebuia sa ne luam la revedere.
*Peste 25 de minute*
Acum am ajuns acasa,este ora 22 si eu mor de somn..dupa o zi lunga.Ma pun in pat si la scurt timp adorm.
Heiiii sper ca v.a placut acest capitol.V.am pupat
CITEȘTI
Tabara de vara //F.f Cristi Munteanu
FanficCATREA ACEASTA ESTE UN PAMFLET SI TOT CE SCRIU ACOLO NU TREBUIE LUAT IN CONSIDERARE E DOAR PENTRU AMUZAMENT