-22-

907 51 134
                                    

Am parasit cabana fara sa mai spun ceva si am plecat catre a mea.Ajung la cabana si ii gasesc de Selly si Duțu cum dorm bustean.

Decid sa ma pun si eu sa dorm...azi a fost o zi lunga.

Pov.Ambra

Ma trezisem ca pe la 10:30 iar cam in jurul orei 13 trebuie sa fiu la cursul de teatrul fiindca am lipsit 2 zile si macar azi sa ma mai prezint pentru o ultima repetitie fiindca maine e prezentarea si sper sa iasa bine.

In fine,ma ridic din pat fiindca vreau sa merg la baie.Piciorul nu ma mai durea,deja puteam merge pe el deci era totul ok.

Merg si-mi fac rutina dupa care ma îmbrac.Cand sa ies ca sa merg la micul dejun (Mănânc de ăstia ca tine la micu' dejoon-5GANG nu ma puteam abtine) dau fața-n fața cu Cristi care vroia sa vina la mine,ma jur baiatul asta e prea protectiv...pot sa-mi port si singura de grijă,adica totusi am 15 ani.In fine trecand peste chestia asta el vine la mine si ma îmbrățișează ca si cum ar fi ultima data cand ma vede.Ok e ceva ne-nregula cu el.

E:Ok..ce a fost asta
C:Ce? N am voie sa mi imbratisez iubita?
E:Mba da da' zici ca acum e ultima data cand o sa ma vezi
C:Pai tu poimâine o sa pleci si vreau sa petrec mult timp cu tine
E:Pai o sa petreci stai calm *chicotesc eu*
C:Acum dar dupa?
E:O sa gasim o soluție,nu poate sa fie asa de greu
C:Sa speram asta
E:O sa fie bine,acum hai ca mor de foame

Cristi nu mai spune nimic si ma urmeaza pana la cantina,intram înăuntru si acolo era o busculada de copii care erau infometati.

Merg si-mi iau ceea ce vreau sa mănânc,Cristi la fel si mergem la masa unde in vedem pe Duțu cu Selly.Ne alaturam lor si incepem sa mancam.Dupa ce am terminat trebuia sa ajungem repede in sala de teatru fiindca intarziasem la ultima repetitie

Se pare ca timpul a tinut cu noi si am ajuns la fix.Proful a spus sa ne punem pe poziti fiindca in 2 minute începeam



                              ****

Deja eram la sfârsitul orei de teatru,totul a decurs bine înafara faptului ca unei fete i se făcuse rău si a trebuit sa meargă la medic..dar in rest totul a fost ok :)

Am plecat de acolo pe la 14:30,eu am plecat la cabana mea,Cristi la cabana lui fiecare pentru a face un duş.

Eu peste 15 min termin duşul si ma imbrac si ma pun in pat crezand ca o sa stau pe telefon dar n-a fost asa...am adormit la scurt timp.


Persp Cristi

  Am terminat duşul si vreau sa merg inapoi la Ambra fiindca vreau sa mi petrec timp cu ea,deoarece stiu ca v-a fi imposibil sa ne vedem aşa de des cum crede ea.

Pierdut printre ganduri nici nu-mi dau seama ca am ajuns la cabana ei.Cand intru vad ca doarme pe pat,decid s-o las împace sa doarma si merg la Dutu sa vad ce face..cred ca o sa stau cu el oana ce se trezeste ea.













Da,da stiu ca e scurt capitolul si stiu ca n-am postat de mult timp fiindca LENE dar vreau sa fac ceva asa ca sa nu va suparati ca e scurt capitolul.Azi probabil mai pun un capitol nu stiu,pana atunci va las cu asta.V am pupat

Tabara de vara //F.f Cristi Munteanu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum