-26-

838 50 23
                                    

VOLUMUL 2

Persp. Cristi

Ma aflu acum in camera mea împreună cu prieteni mei de la facultate.Da ati auzit bine sunt la facultatea de drept.Mi-am luat aici in Bucuresti un apartament si ca prieteni mi-am facut pe vecini mei.

Duțu nu a vrut la aceasta facultate aşa ca a mers la alta.Noi fiind acum despărțiți,nu pot sa spun ca nu ne întâlnim deloc dar totusi suntem frati si cum suntem obisnuiti de 19 ani impreuna trebuie sa ne vedem macar 1 data pe zi (pnm ce ciudat asta...)

In prima camera locuia Pârvu (nume de familie) dar noi ii spuneam "Doctorul" fiindca urma medicina,el stătea in camera cu Gleber el poți sa spui ca e tipul care are orice ti-ar fi trecut prin gand.Cel mai simpatic dintre colegi era Paunescu,poreclit Charlot fiindca semana mult cu Chaplin.

Pe fosti mei colegi de liceu ii evitam.Nu prea gaseam ce sa le spun.Adevarul (care nu-mi convenea)era ca ei se asteptau sa le povestesc lucruru extraordinare despre mine si aceasta ma punea,cum e de inteles,in incurcatura.

Mai pe seara primisem un email ca cică sunt invitat la o petrecere la care vor veni mai multi adolescenți.Petrecerea va fi cu tematica anilor 80 ceva mai elegant (e mai greu de explicat).....sa zicem ca e un fel de bal al anilor 80-90.Aceasta va avea loc maine seara in jurul orei 21 pana in zori.

*Urmatoarea zi*

     Deja se facuse spre ora exacta de mers la petrecere,imi placea sa fiu punctual deşi nu-mi sta in fire.Odat ajuns acolo,am observat o fata,pare ca e poloneză dupa structura feței dar care avea un trup subțire ca trestia.Aveam impresia ca ii placea de mine căci am dansat toata seara aproape numai cu ea.Din cauza asta,multe din prietenele mele mi-au aratat o răceala semnificativa.O colega de la Drept,care venise insoțita de 2 prietene,a inceput sa-mi zica pe fata..se vedea pe ea ca-i tupeista

F1:Cu noi de ce nu dansezi?Ori ne urăşti?

N-am avut ce sa fac asa ca am dansat cu una dintre el,cand a venit randul celei de-a doua care mii se parea aşa de cunoscuta...daca apucam in acea seara sa vorbesc cu ea sau macar sa dansez,dar n-am putut face asta fiindca poloneza a venit poloneza si ne-a stricat planurile l.

Colega mea de la Drept,Anastasia,nu s-a dat bătuta.M-a prins mai tarziu si m-a certat din nou

Ana:De ce o neglijezi pe prietena mea?
  Era vorba de acea fata care era brunetă,puțin inalta,subtire,imbracata intr-o rochie de matase neagra.Ceea ce atragea in primul rand atenția erau ochii ei mari si luminosi.Fața ei...parca am mai vazut-o undeva..si zici c-o stiu de o viata...
Imi revin din gandurile mele fiindca in clipa aceea cel ce se ocupa cu muzica a pus vals.M-am dus catre ea si rugand-o frumos i-am cerut un dans.

F2:A, L'invitation à la vals,a şoptit ea,roşind brusc,ca si cum ar fi spus ceva negandit

Nu i-am raspuns nimic,pentru ca a trecut pe langa noi poloneza dansând cu un coleg de care,instinctiv,ma temeam.S-a facut nevazuta,pierzandu-se in multimea de perechi,iar eu am ramas cu aceasta minunație de fata,cu care am dansat ne mai stiind de noi,facand de cateva ori inconjurul salii.

F2:Sunt ametita,mi-a spus ea,si s-a desprins din bratele mele

Dupa ce am condus-o corect la loc,m-am amestecat in multime,cautand poloneza care ma atragea ca un magnet.Ea,vazand ca sunt liber,isi parasi brusc partenerul si alearga in bratele mele.

Pl (poloneza):Cu cine ai dansat?m-a intrebat ea,cu puțina gelozie
E:O colega.....de la Litere.Nici nu stiu cum o cheama,i-am raspuns nepasator.

Intr-adevar,nu mințeam.Ar fi putut oare sa-mi treaca prin minte,in clipa aceea,ce rol hotărator avea sa joace fata aceea in viata mea?

Poloneza n-a mai pus nicio intrebare si ne'am din nou in dans.O strangean cu putere la piept si ea,sesizându-ma,se lipea tot mai mult de mine,strivindu-si sânii mici :)))))).Mi-a şoptit,inchizând ochii,ca-n extaz:

Pl:Chit vrei sa amețesti la mine in noaptea asta!
E:Si eu,Wally,la fel!

Fara alta explicatie,am mers afara,ajungand in strada.Dupa o ora de hoinareala pe strazile pustii,am mers intr-un local de noapte periferic,unde am incins o petrecere
,in doi,pana dimineata.Mai pe scurt mi-am tras-o cu ea...urat din partea mea mai ales ca o cunosteam doar de 5 ore...











BA STIU CA ORIBIL DE PLICTISITOR CAPITOLUL DAR MA INSPIR DINTR-O CARTE CARE AM CITIT-O RECENT(pt profa de romana ca sa mareasca media)SI MI S-A PARUT FOARTE INTERESANTA.POATE ACUM LA INCEPUT E PUȚIN,PUȚIN PLICTISITOARE DAR PE PARCURS O SA FIE MULT MAI INTERESANTA.ATAT AM AVUT DE SPUS EU V-AM PUPAT.PA




Tabara de vara //F.f Cristi Munteanu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum