Star bakışlarını bize çevirdiğinde dördümüzdede aynı surat ifadesi vardı.
Siktir.
Bethany etrafa bakındıktan sonra konuşmaya devam etti.
"Hala burada"
Uzun bir sessizlik oluşmuştu.
"Pekala.."
Hepimiz Janeth'e döndüğümüzde söylediği şeye devam etmişti.
"...Herkes aramaya başlasın. Bulduğunuzda haber verin. "
Böylelikle herkes ayrılmış, adamı aramaya başlamıştık.
Öküz kadar bina nerden bulalım biz bunu? Hem ya kaçıp gittiyse ne olacak ?
Jess ilk katı, Star ve Bethany ara katları, Janeth en üst katı, Evelynn dışarıyı, ben ise depo bölümünü araştırıyordum.
Neden? Çünkü ben gerizekalıyım. Adam gelip beni burda 666 parçaya ayırsa kimsenin haberi olmayacak.
Uzun bir süre araştırdıktan sonra geniş, kırık ve tozlu bir dolap çarpmıştı gözüme. Tesadüfen buraya konulmuş olamazdı. Çünkü duvar o kısımda bitiyor, dolap ise boşluğu kapatıyordu. Dolabın yanına yaslanıp var gücümle geriye doğru ittirdim.
İttiremedim.
"Hay ben senin"
Şansımı bir kez daha denediğimde dolabı köşeye itebilmiştim. Üstümdeki tozu elimle temizlemeye çalışıyorken bir yandan da içeride birisi varsa beni parçalamasın diye tanrıya dua ediyordum. İçeriye adım attığımda üstü örtülmüş olan bir sürü eşya ve tuhaf bir koku ile yüzleşmiştim
"Bu koku Ne lan?"
İğrenmiş bir şekilde geniş adımlarla eşyaların üzerinden atlayıp etrafa bakınırken arkamda duyduğum adım sesleri ile silahımı kavramıştım. Kulaklarım beni yanıltmamıştı. Gözlerimi kıstım ve bakışlarımı karşımdaki kişiye diktim.
"Kimsin sen?!"
"Hey, hey sakin ol."
"Kimsin dedim!"
"Sizdenim. Bende o adamı arıyorum"
Ayağımın önündeki şeyi sertçe itmiş ve ona yaklaşmıştım.
"Sana nasıl güvenebilirim?"
Ellerini iki yana açtığında ona doğru bir adım daha attım.
"Silahım bile Yok"
"Silahın yoksa o adamı nasıl şey yapacaksın gerizekalı"
"Hep böyle misin?"
"Sana güvenmiyorum."
Bölgeden çıktığımda arkamda belirmesi ve ufak bir çığlık atmam bir olmuştu.
"Ha bir de ışınlanıyorsun!?!"
Alaycı bir şekilde gülümseyip yürümeye başladığında gözlerimi devirdim.
"Sen yavaşsın."
"Sön yövöşsön öğğ"
Özürlü gibi onu taklit ettikten Sonra nihayet 1. Kata çıkıp nefes alabilmiştim. Herkes bir arada toplanmış bu tarafa bakıyorken Jess akıllardaki o mükemmel soruyu sormuştu.
"Bu kim amk?"
"İnanın benim de hiç bir fikrim Yok."
-------------------
Bok.
O kadar saçma oldu Ki bölümün yarısını silip bitirdim.
Neyse idare edin artık :(
Birdahaki bölüme spoiler yok.
Çünkü aklıma birşey gelmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memories /Alımlar Kapalı\ ✩ASKIDA✩
De TodoHerkes alımlı kitap yapıyor ben niye yapmayayım ayol