Noi 4 inca ne gandeam cum sa iesim de acolo cand…
Intr-un fel a zburat direct la noi inca un bilet de aceiasi culoarea foaia.L-am luat sa-l citesc.Scria:
Buna din nou copii!Deci o sa faceti ce va spun eu?Bine,ca sa scapati din infernul asta faceti urmatorul lucru:
Pune-i un pahar cu suc prietenului vostru Edy si dupa toarna-i otrava in el.P.S otrava este in bucataria de jos.Tineti minte eu va vad voi nu puteti!
Acelasi Anonim!Dupa ce am citit am ramas ingrozita.Cum sa facem asta celui mai bun prieten?
Toata lumea m-a intrebat ce scria acolo le-am spus iar Edy a simtit cum ii fuge pamantul de sub picioare.A oftat greu si a zis:
-Baieti,ca sa scapam din acest infern trebuie sa faceti tot ce a spus.Ofta greu,Edy.
-Dar,dar cum putem Edy,esti prietenul nostru,suspina ceilalti 3.
-Trebuie,baieti!
-Dar,macar hai sa mai petrecm cateva clipe impreuna bine?intreaba Mell.
-Ok!Am spus toti in cor.
Edy si Jhon au iesit din camera ca sa poata sa se duca la geam sa incerce sa-l deschida dar…nu din pacate chiar nu putem iesi gandea in sinea lui Edy.Fetelor le era greu sa creada ca erau prinsi acolo.Parca era un cosmar.
Si au incercat din raspaturi cei 4 dar nu au putut iesi.S-au hotarat sa-i dea otrava lui Edy poate asa o sa gaseasca o cale de scapare.I-a dat otrava iar Edy imediat cazu inconstient pe jos.Noi suspinam dar nu aveam ce face.
-Si asa am ramas doar noi 3! Spuse Jhon.
-Da,doar noi! Spuse Mellisa
-Daaa,suspinand eu
-Si acum ce facem?
-Nu stiu!
-Am o idee! Exclama Jhon
-Ce,ce,ce???? zisera fetele in cor
-Pai,haideti sa spargem usa!
-Ok,nu strica sa incercam
Si acolo jos era fix o ranga o bata nu stiam sigur.Jhon a luat si a inceput sa dea in usa cu putere.Era din lemn deci era usor de spart.
Dar,dintr-o data aparu o foaie cu aceiasi culoare pe ea.Noi banuiam ca sigur era anonimul din nou.
Voi chiar sunteti incapatanati nu?Nu o sa puteti sa spargeti nimic,copii!Amintiti-va faceti ce va zic ca sa iesiti de aici.Nu cred ca stiti povestea ca in fiecare an,luna,zi vin aici diferiti oameni care tot nu reusesc sa iasa ca si voi,dar ei nu faceau ce le ziceam si din pacate ii omoram.Ce rau sunt...Deci fiti cuminti!
Acelasi Anonim! :)-Oh,doamne e acelasi anonim,dar partea buna e...stim macar ca e baiat/barbat a zis ca e rau deci...e bine totusi ca stim.
-Da,ai dreptate Mell! Zic eu confuza
-Hey,dar stiti ca noi suntem tare prosti?
-Dece,Jhon?
-Avem telefoane la noi nu?
-Daa!
-Pai,atunci ce mai asteptam haideti sa sunam la ai nostri poate pot veni cu politia.
-Da,excelenta idee,Jhon!
-Haideti!
Am sunat acasa dar nu raspundea nimeni.
A sunat Mell la ea acasa dar nu raspundea nimeni!
A sunat si Jhon dar la el a raspuns tatal lui si spunea ca vine imediat cu politia.
Rasuflam usurati
Sa vedem ce se intampla in urmatorul capitol...
CITEȘTI
Casa groazei//FINALIZAT✔
ParanormalIn aceasta poveste este vorba despre Sara,o fata care avea 17 ani si despre prietenii ei:Edy,Mellisa si Jhon.Ei ajung intr-o casa a groazei si acolo intampina multe probleme din cauza unui anonim si scrisorile lui.