Noi stateam linistiti si asteptam sa vina tatal lui Jhon cu Politia cand deodata se aud zgomote ciudate de sus.Imediat am fugit spre etaj si acolo cei 3 au luat o spaima in ei, era o fata spanzurata de tocul usii.Fata parea de vreo 15-16 ani.Noi toti tipam si nu stiam ce sa facem totusi Jhon s-a urcat pe o scara sa vada daca fata aia mai are puls.
-Nu,nu mai are,zise Jhon!
-Off,Dumnezeu s-o odihneasca in pace! zic eu
-Da,zise Mellisa.
Se auzeau batai puternice in usa?Sa fie tatal lui Jhon?Nu stim.
Am coborat rapid si ce sa vezi chiar erau ei.Jhon tipa din interior:
-Tata,ajuta-ne!
-Domnule Hans?Sunt Sara,va rog faceti ceva!
-Da,domnule!Va rugam!Sunt Mellisa
-Hey,copii unde este Edy nu era si el?
-Ba da,e o poveste lunga o sa iti zic cand iesim de aici!Zbieram eu
-Bine,gardele incerc sa faca tot posibilul sa sparga usa!zise domnul Hans.
-Tata nu e nevoie,am incercat noi,dar in zadar,alta metoda daca poate politia.
-Ok,o sa vedem!
Acum toti ne-am asezat pe canapeaua de la parter stand pe telefoane.Ciudat ca prindeam net si puteam sta pe Twitter,Facebook,Whatsapp,Skype sau altele.Era tare sa fim prinsi aici,dar sa putem iesi.Asa ca intr-un final am adormit.Nu am mai dormit de 2 zile si 2 nopti.Jhon sforaia pana in tavan,Mellisa statea pe covor nestiind ce sa faca iar,eu ma uitam pe pereti.S-a facut dimineata.Razele soarelui nici nu intrau in casa pentru ca ferestrele erau prea infricosatoare.Ciudat noi amandoua eram treze iar Jhon mai dormea.Probabil ii era foarte somn.Mellisa ingrjiorata i-a pus mana la gat ca sa vada daca mai are puls.Pff…Avea.
Si noi am hotarat sa-l udam cu apa :))).
Asta am facut,Jhon se trezi nervos,cu ochii rosii ca la vampiri si cu spume la gura.
-Dece nu ma lasati sa dorm!Tipa Jhon.
Hey,Jhon calmeaza-te te rog,e 13:00 ziua.
-Da,si?Voi cine sunteti?
-Ce? Nu ne mai recunosti? Eu sunt Mellisa iubita ta,iar ea este Sara!
-Dar eu sunt vampir!
-What?Ce s-a intamplat Jhon!Exclam eu!
-Tu nu te baga!
-Ok,si ma trantesc pe canapea si ma joc Flappy Bird.
Mellisa era tare ingrijorata puteam citi pe chipul ei ingrijorarea dar…daca Jhon a luat razna,cred ca si pe el o sa-l pierdem de curand.
Mai urmariti in continuare…alte surprize ii asteapta pe cei 3.
CITEȘTI
Casa groazei//FINALIZAT✔
ParanormalIn aceasta poveste este vorba despre Sara,o fata care avea 17 ani si despre prietenii ei:Edy,Mellisa si Jhon.Ei ajung intr-o casa a groazei si acolo intampina multe probleme din cauza unui anonim si scrisorile lui.