12.Un zombie prietenos

193 5 3
                                    

Cand un zombie ii striga:

-Hey...copii!Veniti!

-Ce vrei de la noi?

-Aaaa...eu nu vreau nimic,sunt un zombie prietenos nu ca fratii,verisorii mei...etc.

-A...bun....ok...si....noi avem o mare problema:Dupa cum vezi sunt blocati aici de 2 saptamani...si mereu primeam scrisori de la un anonim ca daca nu facem ce ne zice...ne omoara,nu ne lasa sa plecam...si da...ce putem face.

-Pai,aratati-mi scrisorile.

-Aaammm.....paii......stii tu.....nu le mai avem..

-Dece?

-Fiindca nu schimbam nimic care sa ne ajute...

-Pai,copii ganditi-va daca aveam inca scrisorile le puneam le toate intr-o ordine si poate descopeream adevaratul mesaj sau ceva special nu stiu....

-Bun,stati sunt arse...dar se mai vad cat de cat..

-Bine,adu-le

-Ok!

Mell s-a dus sa le caute sus nu mai stia exact unde erau..

Pana la urma le-a gasit si a coborat repede jos.

-Hey...auzi tu cum te numesti?

-Zasus...

-Zasus...am mai auzit acest nume...o fi vreo coincidenta..

-Bine,arata-mi-le

-Poftim.

-Bine,fiti atenti...cu mare grija voi amintiti-va cum si in ce ordine le-ati primit asta e primul pas...al doilea vi-l zic cand o sa descoperim ordinea.Bine?

-Bine!

-Ei s-au gandit cat de mult au putut....dar nu au putut sa-si aminteasca bine.

-Suntem pierduti...Voi nu credeti ca zombi-ul asta nu e cam misterios?

-Ei...nu chiar macar e prietenos…..si incearca sa ne ajute.

-Pai,daca l-a trimis anonimul?

-Nu cred,haideti sa mergem.

-Bine...

-Haideti...copii trebuie sa va reamintiti.

-Incercam.

-Bine mai ganditi-va 5 minute.

-Ok.

-Au trecut cele 5 minute iar copii i-au zis zombi-ului:

-Gata,stim!

-Da?Perfect!

-Haide...

-Deci 1 scrisoare:2 primita

-2 scrisoare:3 primita

-3 scrisoare:5 primita

-4 scrisoare:1 primita

-5 scrisoare:4 primita

-Bun,am aflat...pasul doi:Acum trebuie sa va uitati la fiecare scrisoare in ordine,la prima litera la primul cuvant...

-Ok...o sa incercam...

S-au uitat ei asa...cand Jhon striga:

-Am aflat...

Ce-mi place sa va tin in suspans...Dragilor,ca nu mai e mult si vine Pastele(ziua de Duminica,Luni si Marti) nu o sa mai pot posta: stiti si voi pregatiri,etc...Tocmai Miercuri o sa incep sa postez iar.Si aseara nu am mai putut posta fiindca am avut o problema...Multumesc de intelegere.Si va iubeeescc mult.Sper sa va placa povestea,capitolele si eu cred ca acest capitol(12) este cel mai special.Va pupacesc.

Acest capitol este dedicat lui OreoLover26

Multumesc pentru coperta :*! Apelati la ea daca aveti nevoie face niste coperti geniale!

#Bogio

Casa groazei//FINALIZAT✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum