CASTIEL'S POV
Feszengve álltam a tanács ajtaja előtt. Mihály beszélni szeretett volna velem.
-Mély levegő Castiel. Menni fog ez.-bíztatott Gabriel. Úgy tettem ahogy mondta. Mély levegőt vettem majd beléptem.
-Oh Castiel, végre itt vagy. Feladatom van számodra.-nézett rám komolyan.
-És mi lenne az?
-Fel kell hoznod egy emberi lelket a pokolból. Fel kell hoznod Dean Winchester lelkét. Elmehetsz.-bólintottam majd kimentem. Winchester...Miért olyan ismerős ez a név?
-Na mit akart Mihály?-kérdezte az arkangyal.
-Fel kell hoznom Dean Winchester lelkét a pokolból. Olyan ismerős ez a név.-gondolkodni kezdtem hogy honnan ismerhetem.
~Visszaemlékezés~
Éppen egyik testvérem után kutattam a Földön mikor egy iskola mellett haladtam el. Egy kisfiú hang nélkül tűrte az idősebbiktől kapott ütéseket.
-Így legalább a bátyád megkapja az üzenetet.-kacagott fel gúnyosan az idősebbik két sráccal az oldalán. Nem tudtam mit kellene tennem ezért odamentem hogy segíthessek szegény kisfiún.
-Hagyjátok békén.-mondtam ellenkezést nem tűrő hangon.
-Mert ha nem? Mi lesz?-nevetett fel az egyik. Angyali erőmmel ellöktem és ijedten futottak el. A fiatal fiú meglepetten nézett majd szentelt vízzel öntött le.
-Nem vagyok démon.- töröltem le a folyadékot. Ezután egy kést szúrt a mellkasomba. Kihúztam a zavaró tényezőt és a földre ejtettem.
-Ezzel nem árthatsz nekem.
-Mi vagy te?
-Az most nem lényeg. Csak egy testvéremet keresem. Mellesleg én Castiel vagyok.
-Sam Winchester.-bólintott.
-Szerintem jobb ha én indulok.-ekkor hajtott a suli elé egy Impala amiből egy éles dudaszó majd a vezetője kiáltása hallatszott.
-SAMMY GYERE MÁR!
-Megyek, itt a bátyám.
-Szia.-köszöntem el tőle és már ott sem volt. Bepattant az éjfekete kocsiba és már el is hajtottak.
~Visszaemlékezés vége~
-Menny hívja Castielt. Hallasz?-csettintgetett Gabriel az arcom előtt.
-Igen hallak. Csak elgondolkoztam.
-Jobb ha teljesíted Mihály parancsát.-mondta testvérem.
Bólintottam és lementem a Pokolba. Sok harc és kínzások közepette megtaláltam Dean lelkét. Megérintettem őt, s visszahoztam az élők közé. Ezután visszamentem a Mennyekbe, hogy elmondjam Mihálynak, a feladatomat sikeresen letudtam. Ezután figyelemmel kísértem a vadász minden mozdulatát és a benzinkútnál próbáltam beszélni is vele ami nem járt túl nagy sikerrel. A testvérével folyton azt próbálták kitalálni, hogy ki hozhatta őt vissza. Gondoltam kivárom amíg megpróbálnak megidézni.
DEAN'S POV
4 szaros hónapot töltöttem a Pokolban ami ott 40 évnek számít, és minden egyes rohadt percére emlékszem. És most valami, vagy valaki visszahozott és még majdnem meg is süketültem. Viszont a sebeim nem értem hogyan tűnhettek el. A Pokolkutya rendesen szétcincált. Egyetlen egy tenyér lenyomat van csak a vállamon. Bobby úgy döntött, hogy egy barátja, Pamela segítségét kérjük, hátha ő többet tud kideríteni.
YOU ARE READING
My perfect little angel~
Fanfiction"-Dean....én....-kezdte de félbeszakítottam. Nem akartam hallani a magyarázkodását. -Nem Cass...Most nem érdekel milyen hülye magyarázatot találtál ki. Ezzel mindent tönkretettél. -Dean én sajnálom! Nem így terveztem.-halkult el a végére. -HANEM HOG...