Nos igaz még nem nagyon vagytok beavatva a Winchesterek és két kis angyalunk életébe de most ők négyen együtt ünneplik a karácsonyt mert milyen szép is lehet ha az angyalok segítenek a testvérpárnak. Boldog karácsonyt és jó olvasást mindenkinek. 😘 (Kinek mit hozott a Jézuska a fa alá?)
A Winchesterek bunkerébe is beköszöntött a karácsony. Ment a sürgés-forgás, díszítés és a sütés. Gabe és Cass ünnepelni szeretett volna a két testvérrel, így besegítettek a készülődésben. Dean és Sam nekiláttak a mézeskalács sütésnek és a két angyalra hagyták a díszítést. Mikor már a sütőbe rakták a kiszaggatott formákat, egy nagy puffanást hallottak. Dean a pisztolyát előrerántva szaladt az angyalokhoz és mikor meglátta az égőkbe csavarodott Casst, röhögve esett a földre. Sam ahelyett hogy kinevette volna a szerencsétlen angyalt, segített neki kiszabadulni. Amint az égősor elengedte ballonkabátos barátunkat, ő az idősebb vadászra esett. Dean abbahagyta a nevetést és arca paradicsom vörös árnyalatot vett fel, az angyaléval együtt. Sam nem igazán értette ezt a reakciót és egyre jobban kezdte azt hinni, hogy van valami bátyja és Cass között. A kis incidens után befejezték a díszítést és a mézeskalács is megsült, és 4 barátunk vindáman falatozott és beszélgetett. Sam nem éppen akarta elrontani ezt a jó kedvet így nem firtatta a furcsa reakciókat. Mikor Dean és Cass kicsit arrébb vonult Gabe felvetett egy ötletet a fiatalabbik vadásznak.
- Samsquatch csak nekem gyanús Castiel és Dean viselkedése?
- Nem csak neked. És erről a becenévről beszéltünk már.
- Jó, oké, értem Samsquatch. - vigyorodott el az angyal mire a vadász csak egy sóhajjal felelt.
- Valahogy rá kéne jönnünk mi van köztük. - gondolkozott el Sam.
- Nekem van egy ötletem. Fagyöngy!
- Fagyöngy? - értetlenkedett Sammy.
- Igen fagyöngy. Tudod ha két ember pont alatta áll akkor csókolózni szoktak. És ha teljesítik akkor már tudjuk mi van köztük. Vagyis azt tudom Cassie mit érez, de Dean érzéseit nem tudom megfejteni.
- Most már világos. Mellesleg Cassen látszik is, hogy szerelmes. De Dean érzéseihez tippem sincs. Hiába a testvérem, még sem mondhatom hogy egy nyitott könyv számomra. De honnan szedünk fagyöngyöt?
- Egy pillanat. - ezzel az arkangyal köddé vált és pár perc múlva fagyönggyel a kezében jelent meg. Felrakták a tökéletes helyére majd várták, hogy beválljon a tervük.
Mikor Dean és Cass nevetve haladtak el a fagyöngynél, Gabe lelökött egy könyvet hogy megálljanak. Dean meglepődve hajolt le a könyvért míg Cass a plafont bámulta.
- Dean. - a vadász neve hallatára felkapta a fejét és kérdőn nézett az angyalra.
- Mi a baj Cass?
- Az mi? - mutatott a plafonról lógó fagyöngyre.
- Az egy....fagyöngy? Hogy kerül ez ide? Mégis mi a.....?
- Nem ez alatt szoktak csókolózni az emberek? - kérdezte Cass halál nyugodt arccal de a szíve ezerrel vert.
- Ööö....de... - lett Dean egy árnyalattal vörösebb. Cass minden bátorságát összeszedve rátapadt a vadász ajkaira aki meglepődöttségében azt se tudta hogy elhúzódjon vagy sem, így csak ott állt, tányér nagyságú szemekkel és rákvörös arccal.
Sam és Gabe csendesen örült a csók láttán. Boldogok voltak hogy tervük bevállt és most már biztosak lehettek abban, hogy Dean és Cass szeretik egymást.
Cass szintén paradicsomot megszégyenítő színben pompázott mikor elhúzódott a vadásztól. Boldog volt hogy végre meg merte ezt tenni de mégis félt, hogy Dean ezek után utálni fogja.
- Dean...? - hangja remegett a félelemtől.
- C-C-Cass.... É-Én.... - Dean elrohant és a fürdőszobában bújt el. Belenézett a tükörbe és próbált megnyugodni. Hideg vízzel megmosta az arcát és mély levegőt vett.
- Rendben Dean. Most visszamész Casshez és beszélsz vele. Nem nagy ügy. Csak menj oda és.... Istenem! Megcsókolt.... Tényleg megcsókolt és nem csak álmodtam. Jézusom olyan vagyok mint egy szűz tinilány. Szedd már össze magad! - ezzel még egy mély levegőt vett és kisétált. Visszament az angyalhoz aki szomorúan ült az egyik széken. A vadász leguggolt elé, mire Cass ijedten felkapta a fejét.
- Dean én sajnálom, én csak..- - Most Dean tapadt rá az angyal ajkaira ezzel elhallgattatva őt. Casst boldogság öntötte el, hogy szerelme viszont szereti őt. Boldogan csókolt vissza a vadásznak aki felfogva, hogy mi is történt, belemosolygott a csókba. Gabriel vidáman jött elő a rejtekhelyéről Sammel együtt.
- Na végre, hogy összejöttetek. Ideje volt már! - csettintve egy nyalókát "varázsolt" a szájába.
- A ti tervetek volt, mi? - nézett rájuk Dean.
- Dean később is kinyírhatsz minket, de most karácsony van ami a szeretet ünnepe. - mosolygott bátyjára Sam.
- Kinyírni? Dehogy. Örülök, hogy jól sült el a tervetek. - veregette vállon az öccsét Dean. Cass továbbra is csak csöndesen figyelte az eseményeket, kisebb sokkban ülve.
- Akkor nem leszek nyúzott arkangyal ugye? - vigyorodott el Gabe.
- Nem...talán. - villantotta meg fehér fogsorát Dean.
~Fél óra múlva~
Az újdonsült szerelmes pár ismét kicsit elvonult Samtől és Gabrieltől, és azt tervezgették, hogy őket hogyan kéne összehozni.
- De Dean biztos vagy benne, hogy az öcséd szereti Gabrielt?
- A vak is látja... És ha már ők összehoztak minket akkor már kölcsön kenyér visszajár. - vonta meg a vállát.
- De nem is adtak kenyeret. - értetlenkedett az angyal.
- Istenem! - kezdett el Dean nevetni.
- Ő nincs itt. Én Cass vagyok. - mosolyodott el végre ő is.
- A kenyeres egy szólás... Te butus. - puszilta homolokon a vadász szerelmét.
- Tudtam én! Vagyis nem de akkor is tudtam! - nevette el magát.
- Igen te tudtad. - mosolygott a vadász.
- Na de legyünk komolyak. Hogyan hozzuk össze őket? - komolyodott el Cass.
- Kigáncsolom Gabrielt és ráesik Sammyre? Gabe úgy is megérdemli.
- Dean...
- Hát na. Vagy legyen ez egy B terv?
- Ha nincs más ötleted akkor megpróbálhatjuk ezt.
- El kell szomorítsalak, több tervem nincs. - ezzel visszamentek az arkangyalhoz és a másik vadászhoz, hogy megvalósítsák az ötletet.
Sokáig vártak mire Sam pont olyan helyen állt, hogy ha Gabe arra sétál összejön a terv. És Deanék szerencséjére az arkangyal pont arra járkált és idősebb vadászunk észrevétlenül kitette elé a lábát mire Gabriel felbukott és ráesett Samre és még egy rövid csók is összejött. Mindketten elvörösödtek és Dean röhögni kezdett. Sam azonnal felugrott és dühösen méregette bátyját.
- Dean....!
- Mi az Sammy? - kérdezte könnyeit törölgetve.
- Halott vagy! - kezdett bele Dean üldözésébe.
- Karácsony, a szeretet ünnepe. Rémlik valami Sammy? - futott még mindig nevetgélve az idősebbik Winchester.
- Nem érdekel! Akkor is halott vagy! - és ez ment vagy fél óráig mire Cass lefogta Samet, Dean pedig nevetve ült le egy székre, Gabe pedig már a földön fetrengve, a hasát fogva nevetett az egészen.
ESTÁS LEYENDO
My perfect little angel~
Fanfic"-Dean....én....-kezdte de félbeszakítottam. Nem akartam hallani a magyarázkodását. -Nem Cass...Most nem érdekel milyen hülye magyarázatot találtál ki. Ezzel mindent tönkretettél. -Dean én sajnálom! Nem így terveztem.-halkult el a végére. -HANEM HOG...