Kürk Mantolu Madonna

181 6 2
                                    

Nedense bilmiyorum ama bu günlerde kendimi daha çok kitaplara vermiştim.Son olayları unutmak için her saniye annemin yanındaydım.

Aynen şimdi olduğu gibi.Uçaktayız.Sonunda rahat ve huzurdolu Türkiye'ye dönücez.Ama çok heyecanlıyım.Düşünün bi çocukluk hayallerimi süsleyen şey gerçek olmuştu oyuncuyduydum artık.

Hemde bir sinema filminde daha öncede filmlerde rol almıştım ama sadece bedenim vardı herhangi bir repliğim yoktu.Ama artık repliğimde var.

Gerçekten hala inananıyorum.Öyle bir duygular alemindeyim ki şuan kemdimi o kadar güçlü ve bir o kadarda şaşkın hissediyorum.

Özelliklede şuan okuduğum kitabın tesiri altındayım.

Kürk Mantolu Madonna.Harika.

Eğer okuduysanız Raif bey ben gibi.Bir adam ama genç masum bir kız sanki.

Bilmiyorum, ama aşık olmak istiyorum.Bir o kadarda korkuyorum.

20 yıldır kendimde koruduğum değişik bir duygu bir şey vardı.

Aldatılmak, kötü şeyler yaşayıp böylesine güzel bir duygu olarak anlatılan aşka bir leke sürüp kendimide üzmek istemiyorum.

Hostesin su ikramiyla doğruldum.

İçtim boğazım kurumuştu.

Koltuklardan birisi kalktı.Uzun boylu, omuzları geniş ve üstünde siyah bir tişörtü vardı.Sanırım tuvalete gitmek için kalktı ama iyiki kalkmış.

Yüzünde masum-piçlik arasında bir bakışla süzdü beni.Başıma gelmeyen bir şey değil ama bu sefer başka bir hissettirdi bana.

İnce yüz hatlarıyla onunda kahverengi gözleri gözlerimde buluşabildi sonunda.Biraz dolgun hatlarım varda^_^

Bende ona bir cesaret toplayıp içimdede dolaşan bir aşk hissi varya bakış atım.Kirpiklerimi yavaşça kaldırım indirdim.Hoşuna gitmiş olucaktı hafif gülümsedi.Bende ona.

Ama bir saniye şuan kendimi çok kötü hissediyorum.Genellikle böyle şeyleri kötü kadınlar yapardı.Ben değil.

Ama yakışıklı.Hemde çok , bir bakıştan ne olur ki?

Neler olmaz ki?

Ama sadece uçaktayız başka nerde görücem onu sanki?

Evet ya bişey olmaz.İste en çokta buna sinir oluyorum.Kendimi avutmak zorunda kalıyorum.

Kapı sesi gelmişti arkadan onu gördüğümde heyecanlanmıştım.Siyah yakışıyodu ona.Bu düşünceleri bırakıp kitabıma döndüm aradada koltuk aralarından ona bakıyordum bana bakıyomu diye.

Kitabıma daldığım anca bir hostesin çığlığıyla irkildim.

Beceriksiz çırpı bacak hostes birisinin üstüne ne dökmüştü acaba?

Onun üstüne dökmüş hemde sıcak bir şey yoksa neden pantlonunun fermuar yerinden tutup ayağa fırlasın.

Ayağa fırladığı an ona bakıyodum o da bana ki gözlerimiz birbirine değdi.

Küçük bavulundan bir pantolon çıkardığînı gördüm.Onu alıp hemen tuvalete koştu ama bu arada bana bakıyordu bende bu durumuna gülmek üzülmek arasında bir sırıtış yaptım.Nasıl yaptım bilmiyorum ama becerdim işte.

...

Kenerlerinizi takın sesini duyduğumda geldiğimizi fark ettim.Ne vardıda tekerlediğin üzerindeki koltuğa oturmuştuk.Tekerlek oynayınca bizde oynuyorduk.Çok gülünçtü.

Uçaktan inip havayı çektiğimde merdivende biraz duraksandım burayı çok özlemiştim.Yanımdan geçmişti ve galiba parfüm şişesinin ırzına geçmişti.Çok kokuyordu ama güzeldi.

Metrobüse binene kadar kaçamak bakışlar atıyorduk.Hatta metrobüstede.

Bavulunda İtalya bayrağı vardı.Metrobüsten indiğimde ina son bir bakış attım.Üzülmüdüm.Keşke onu bir daha görebilsem.

Annem eve gitti bende Alev oturduğumuz eve.Bana açma yapmıştı bense onları yemedim ve olanları anlattığımda bir tütsü yakıp başımın etrafında 4 kere gezdirdi.

'Bu seni tüm kötü şeylerden koruycak'dedi ce ilave etti

"Ee uçak yolculuğu nasıldı ?' dedi havayı değiştermek istiyordu ve öylede oldu.Ona o çocuğu anlattım ve bana 'Sen azmışsın' deyip güldü bende öyle güldüm.

Ve artık gözkapaklarım kapanmaya başladığında yarın gideceğim film setini oradaki insanları ve garip bakışlı yönetmeni düşündüm.

Sabah olmuştu Alev'le beraber çıktık yola o konfeksiyon mağzasındaki işine bense film setine valonlu pudra rengi dizimin 3 parmak yukarısındaki bir etek beyaz bir bluz ve çok abartıya kaçmayan takılar eşliğinde gittim. Sette girerken ışıkçılar ışıkları taşıyorlardı.

Bir de ne göreyim uçakta ki çocuk ordaydı :O

~~~~

Okunmaya sayısı çok güzel biraz aşkta olsun öyle değil mi?  :D

Votelerinizi ne yorumlarınızı bekliyorum muah :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ESKİCİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin