KADINA ŞİDDET VE TECAVÜZ

1.1K 170 75
                                    

Kadına şiddet ve tecavüz gündemden asla düşmediği gibi , bir kadını öldürmenin bir kadınla dans etmekten daha normal karşılandığı ahmak beyinlerin nesli de asla tükenmeyecek.

Bir kadına tecavüz etmenin nedenleri arasında olabilecekler:

👉Fazla makyaj yapması mı?

👉Mini etek giymesi mi?

👉Gece 3'te sokakta dolaşması mı?

👉Sarhoş olması mı?

👉Sigara içmesi mi?

👉Kahkaha atması mı?

✖HİÇBİRİ!

Kadına tecavüzün herhangi bir nedeni olamaz.

Peki ya şiddet?

👉Yemeği salçalı yaptı , susmadı , para vermedi , güldü , gezdi , makyaj yaptı , konuştu...

Bir söz vardır çok severim: "Kadına çiçeklerle bile vurulmamalıdır."

Bir kadın , bir erkek ne yapıyorsa onu yapabilmelidir. Gece 3'te sokakta dolaşmak istiyorsa dolaşır , mini etek giymek istiyorsa giyer , ister makyaj yapar ister yapmaz. Kahkaha atar , atmaz. Bu seni ilgilendirmez. Sana ne ki? Bunların hiçbiri ne tecavüzü gerektirir ne de şiddeti. Bir erkek sokakta dolaşıyorsa özgürce bende isterim. Akşam yürürken arkamdan gelen ayak sesleri yüzünden korkmadan gezmek isterim.

Biz sadece normal bir erkeğin sahip olduğu haklara sahip olmak istiyoruz. Bu hukukta olan bir şey değil. Bu toplumdaki faşistlerin anlayamadığı bir şey.

❌Mini etek mi giydi? Yolludur o kız.

❌Erkek arkadaşı mı var? Vermiştir kesin.

❌Ooo gece dışarda bir kız dur bir laf atayım şuna.

❌Bu ne kilo göz zevkim bozuldu.

❌Ne kadar kısasın cüce.

❌Saçı yok bunun. Bu ne amk?

Bunlar ne biliyor musunuz? Karektersiz bir insanın sözleri bunlar. Sanane mini etek giydiyse? Belki öyle seviyor. Sanane gece dışarı çıktıysa? Belki canı sıkıldı gezmeye çıktı. Peki senin ne işin var dışarda? Evet sevgilisi var. Seviyor onu , elini tutmak , sarılmak istiyor. Bakma arkadaşım! Sanane kiloluysa? Belki bir sorunu var. Belki kendinden memnun. Sanane kısaysa? Kısayız diye insan değil miyiz? Bakma göz zevkin bozuluyorsa! Sanane saçı yoksa? Hastalığı var belki. Bak! Bu kadar kolay , şunları kabul etmek bu kadar kolay.

FeminizmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin