E dini jeta eshte nje film por nje film me metrazh te shkurter .Kete e kuptova ndonese von por e kuptova .Rruges teksa udhetoja me taksi drejt apartamentit te cilin babai im e kishte blere doja shume te ndaloja aty dhe te kthehesha pas ne kohe.Doja te kisha babain tim pran aty me mua,te ndjeja aromen e tij ,ta perqafoja fort dhe ti thoja perseri mos me lere edhe ti sic me la mami,te lutem mos e bej por jooo...nuk mundesha ,tashme eshte vone .Une jam shume larg tij ,e di qe do me marr malli shume por deshira e tij eshte nje urdher per mua dua apo s'dua.
Nuk dua ta merzis ate jo tanime qe me largoi edhe mua larg vetes por sepse un nuk dua ta shoh me te merzitur nuk mund te duroj dot te shikoj lot ne syte e ti,mjaft ka vuajtur ,jeta i dha nje sfide shume te forte dhe me kurajo dhe guxim ai ja doli mban por un nuk munda, u tregova shume e dobet .Shpresoj qe jeta te mos me kete rezervuar me shume sfida pasi nuk di ne do te jem ne gjendje t'i perballoj.
Dyshoj ne kete gje...
Gjithesesi te kthehemi aty ku jemi !!!
Well NY eshte kaq shume ndryshe ,eshte thjesht ......MARRAMENDES ...,i stermadh,nje libirinth,ku as vendasit nuk mund ti din mire rruget e ketij kryeqytetiii.Edhe une tani e tutje do jem pjese e tij .Do te jetoj cdo ore,cdo minute,cdo sekond me to.Keshtu qe une do i bashkangjithem cdo cepi te kesaj qyteze te madhe.
"Miss ..we are here."
"Oh thank you.How much I owe you."
"55$ mam "
"Here you go.Keep the rest."
"Thanks mam,have a nice day."
"Thank you."
Zbrita nga taksia dhe u ndala perball godines se madhe ku tashem do te jetoja per 5 vite ne nje nder ato apartamente aty..Vura canten ne krahe ne menyre qe ti kisha duart e zbrzta qe te mund te kapja dy valizhet e mija .Mora dy valixhet dhe ngjita shkallet.Apartamentin e kisha ne katin e fundit ne katin e 34 nr .Mora ashensorin dhe u ngjita .Isha shume e emocionuar .Nuk me mbanin duart.Ashensori u hap.
"Hajde Ana ,ec."
I thashe vetes sime dhe dola nga ashensori me kemben e djathet pasi mamaja ime me thoshte se te ec mbar dhe un gjithemone degjoja ate dhe i kushtoja shume rendesi keshillave te saj.Cdo gje qe me thonte ajo jane akoma te memorizuara ne mendjen time dhe do mbesin gjithemon aty .
Ula dy valixhet qe kisha ne dore dhe fillova te rremoja ne canten time per te kerkuar celsin qe babi me tha .Domethene celsien e apartamentin.Sapo e gjeta dhe e hapa deren akoma pa shtypur dorez per ta hapur ,dikush e beri perpara meje kete dhe dera u hap.
"S U R P R I Z E"
"Eda cfare ben ti ketu.Si ,si mberrite ketu .Ti sikur kishe prer bileten dhe pikerishte ne keto momente do ishe ne France."
"Zemer po a te le vetem motra jote ty .Te ndodh cfare te ndodh shoqeria jon kurre nuk prishte.E hajde tashi se ngele ne dere futu ne shtepine tende.
"A vertet tani ky eshet apartamenti im..."
"Nc ncnc!!!"
"... domethene i joni."
"Ahaaaaa."
"Seriozishte Eda ma bere koken lemesh."
"Hajde ulu ketu qe te shpjegoj gjithecka."
***
"Edhe keshu ti me thuaj si te shkoi udhetimi,pati ndonje problem."
U ngritem nga divani ku ishim ulur dhe vazhduam rrugen drejt kuzhines un po ndiqja Eden pasi nuk e dija ku ndodhej.Me duhet te them apartamenti qe kishte marr babai per mua ,edhe per Eden ishte shume me i madh nga c prisja te ishte.Nuk e kisha imagjinuar dot.
"Ne fakt nuk me shkoi edhe aq mire,pati turbulenca te shumta po me katastrofikja ishte momenti kur desh po "thyeja "qafen." E thashe me nje mimik fytyre deshperuese.
"Ahahhaha,pse mi ca ndodhi ,u rrezove."
"Ehhh,aty gati."
"Si aty gati."
"Isha pushtuar nga bukuria magjespse e NY dhe perpak isha duke u rrezuar ..po mos te iishte per nje djale i cili fatmiresist gjenndej mbrapa meje dhe me kapi ne kohe pas beli qe un te mos rrezohesha."
"Si,si thuaje edhe nje here te kapi pas belit."
Sic ishte duke prere domatet dhe une duke qeruar patatet ,Eda u kthye nga un me kapi nga dora dhe me drejtoi drejt divanit ,ku me uli dhe pastaj u ule perballe meje.
"Po me kapi rreh belit dhe me terhoqi prane vetes ."
"Prit tashi mos me thuaj qe kraharori jot ishte ngjitur pas kraharorit te tij."
"Ahaa."
"Mos me thuja qe syte e tij shikonin syte e ty."
"Ahaa."
"Mos me thuj qe ti mund te ndjeje zemeren e tiij."
"Ahaa."
"Mos me thuj.."
"Te lutem Eda mjaft cjan keto budaliqe jo ndjeja zemeren,jo frymarrjen ,jo kete,jo ate."
"Une s thashe gje per frymemarrjen."
"Mjafte tashi te lutem."
U cova nga divani dhe u drejtova drejt kuzhines nervat e mija ishin ne kulm,dhe kjo per shkak te Edes dhe hamendesime te saja te kota dhe pabaza.
"Okay e mbylla por me thuj dicka .Si dukej ai?"
"Mjaft te lutem."
"Kjo eshte fundit te betohem.He me thuaj ishte hot,cute,handsome,sexy.Come on tell me."
"Aii..aii...Ai ishte ndryshe nga cdo mashkull qe kam njohur dhe takuar me pare .Ishte ose me sakte dukeje shume i fshehur ,misterioze,aventurier.Syte e tj tregonin dicka tjeter ndersa goja e tij fliste dicka komplete te kundert nga cka thonin syte.Syte e tij ishin nje labirith,nje labirith i gjebert qe nuk kishte drite ,duhej dikush qe te ndriconte ne to,tu jepte pakez drite.Nderkohe qe nga ana tjeter ai fliste shume embel,kishte nje ze shume sensual,nje ze i cili te bente te ndjeje te dridhura embelsese ne trup,pra te bente te ndjej per te ,te joshte...por ...kjo nuk ndodhi me mua."
"Fuck,Ana i was really falling for him when you was describing him.te betohem."
"Ahahahha por nuk re apo jo."
"Do te kisha rene nese do vazhdoje me gjate.Tjeter me thuaj cfare ndodhi."
"Tashi nuk ka rendesi me pasi nese vazhdoj me tutje do te biesh brenda me te por mund te them edhe kete gje.Ai me tha qe quhet D E N I ."
"DENI ,ky qenka nje emer i lezetshem,por gjithesesi motra mund ta mbash" I'm not interested in him anymore."
"Epo kjo duket si gje e mire ,tashi un mund ta mbaj per vete apo jo."
Nderkohe qe un po perpiqesha te acaroja Eden pasi ajo nuk heq dore kollaj nga dicka e ka thjesht fjale goje ,doja te testoja deri ku arrin limiti i saj i nervave.
"Mbaje seriozisht.Nuk e duan thjesht po te provokoja ty dhe me beso motra nese ti e takon kete person perseri do te jete fatale per ty."
"Cdo te thuash me kete."
"YOU WILL FALL IN LOVE WITH HIM."
CUPCAKES THE NEW CHAPTER IS IN HOPE YOU LIKED IT...
SEE YOU ON THE OTHER CHAPTER
PLEASE VOTE AND COMMENT
LOVE U
ALL
YOU ARE READING
You're my "DROG" (Ti je droga ime ) 💉
Storie d'amoreUdhetimi yne nisi si zjarri po ashtu edhe u shua ,u venit. Ai hyri ne jeten time si vetetima ne erresiren e nates,pa pyetur as mua ,askend...Ashtu qete qete pa u ndier, i bute,romantik,i ngrohte,pervelues.U meposhta u dorzova,e lashe veten ne duar...