Pov. Zayna
Urgh school.... ik ga dood.... jeej...
Ttrrinngggg rot bel! Ik klip gauw mijn rugzak van mijn fiets en ren als een brugger het school gebouw binnen. Zodra ik bij de kluisjes kom staat Daniël mij al lachend aan te kijken.
'Weer te laat he' lacht hij.
'Jij staat hier anders ook nog' bijt ik terug.
Ik en Daniël kunnen elkaar geweldig (kuchkuch) irriteren, maar op een of andere manier hebben we nooit echt ruzie.
Opeens krijg ik een geweldig idee om hem een keer terug te pakken.😏 Maar dat is geheim.
Oke gauw mijn spullen, uhh.... Bi, Fa en Nst
Echt schijt vakken behalve biologie. Ik ren snel naar het lokaal toe. Onderweg tackel ik nog een veel te kleine brugger. Ik weet het ik ben erg kwaadaardig. Trrinngh
Nee de 2e bel gaat. Ik moet nog een verdieping omhoog. Een paar meter voor het lokaal heb ik een geniaal idee.
Ik gooi wat van die smerige koude aardappel pasta op mijn shirt en giet er wat limonade uit mijn fles over. Precies kots dus.
' eh meneer'
'Ja wat is er Zayna'
'Euh ik moest onderweg een vriendin helpen die niet zo lekker was en daarom ben ik te laat, mag ik mijn shirt even schoonmaken'
De halve klas kijkt nu walgend naar mijn shirt
'Euh ja natuurlijk ga maar snel'
Met een reuze grijns verlaat ik, het lokaal. Yes ik mag weer een halve les missen. Perfect om mijn plan uit te pluizen om wraak te nemen op Daniël.
Ik ga naar de wc. Oeps ik heb geen reserve shirt bij me! Dat wordt Elenor bellen. Ik tik het nummer in...
'Met elenor'
' hee meid ik kom je van je Engels les redden. Ik heb je even nodig, want ik moet een schoon shirt hebben'
'Wat voor debiel iets heb je nu weer gedaan' hoor ik haar bijna grijnzend zeggen.
'....nee meneer.....ja meneer....mijn vriendin.....ongelukje....nieuwe shirt....moet even helpen..' Hoor ik op de achtergrond.
'Ja ik mag komen' hoor ik haar bijna juichen.
Ik lach ' ik ben bij de wc naast het biologie lokaal'
'Oke ' piep piep piep ze heeft opgehangen.
10'min later
' daar ben je, en omu......... wat heb jij nu weer gedaan' ze kijkt met ogen als schoteltjes naar mijn shirt.
'Dit is het ideale plan om aan de les te ontsnappen nummer 2149.0 ' zeg ik met een grijns die bijna van mijn gezicht af valt.
'Iew ik ga wel voor plan 2148.0 ' zegt ze met een vreemd gezicht. Ik schiet in de lach.
'Jaja, maar heb je nog een shirt van gym ofzo in je kluisje, want ik ga hier niet mee naar huis fietsen' zeg ik nog na hikkend.
' Ja best hoor een groene, staat vast mooi bij je rode broek, ben je precies een kerst elfje in de zomer' zegt ze met een nog grotere grijns dan mij. Echt zo'n enge grijns. Waar je bijna dood aan gaat. Ok laat maar.
We rennen als een stelletje gekko's naar benden met onze armen wild in het rond zwaaiend, meppen nog een brugger weg en gaan richting haar kluisje.
Ohja, Ik ben Zayna. Ik ben 16 jaar, net als Elenor, mijn bestie (stom woord het doet me denken aan meneer Besseling van Nst :D). Ik heb licht blond en stijl haar, en Elenor donker blond met krullen. We zijn echt best b**ches. Forever Crazy. Ik zit in Atheneum 5 en zij zit in Havo 5. We kunnen al elkaar vanaf de basisschool. Jeej super random.
Ohja we waren aan het rennen richting de kluisjes. Rennen is verboden op school :D.
Maar ja regels zijn er om overtreden te worden.
We zijn nu bij haar kluisje. Elenor maakt haar kluisje open....
'Omu....'
YOU ARE READING
STARS
Fantasy2 normale meisjes met een normaal leven Een nacht voor de een en een dag voor de ander. Niets is wat het lijkt 2 meisjes 2 beste vriendinnen