Oke het is 2 voor half.
'Meneer, ik moet even naar de wc' zeg ik zo subtiel mogelijk
'Zayna, het is net pauze geweest moet het echt?' Klaagt hij.
'Ja meneer'
'Vooruit dan, maat binnen 5 min. terug zijn!' Roept hij me nog na. Pf hij moest eens weten wat ik nu ging doen.
Ik loop eerst door de meiden kleedkamer, dan over de gang naar de jongens kleedkamer. Pdf de kust is veilig er is niemand binnen. Ik pak Daniël's kleren en zijn kluissleutel. Als hij maar nu niet ook naar de wc moet ofzo, dan zou alles misgaan.
Ik loop weer de hal op en daar zie ik Elenor staan.
'Let's begin' zeg ik met mijn troll face 😏.
Ik neem de kluissleutel vast in mijn hand en we lopen richting Danoontje's kluisje. Gelukkig zie ik geen congerge op de hal. Ik open zijn kluisje en zie gelijk al een korte broek zitten en een winter trui. Ik haal ze er allebei uit en tuf nog even over zijn lunch heen, die hij heel onveilig in zijn kluisje heeft laten liggen. Ik grijns zo hard als ik kan en loop snel achter Elenor aan naar Rosalie's kluisje. We stoppen al Danoontje's kleren erin en doen hem op slot. Vervolgens drukt ze een stapeltje kleren in mijn handen.
Yes ze heeft de beige panty gekozen.
Ik neem nog even afscheid van haar en ga dan weg.
Ik loop met de kleren naar de jongens kleedkamer, stop de kleren weer in Danoontje's gymtas en hang zijn kluissleutel weer aan het haakje erboven. Dan loop ik naar de meidenkleedkamer, pak mijn flesje en keer terug naar de gymzaal.
' ha net optijd Zayna we gaan beginnen met basketballen.' Urgh daar ben ik zo ontzettend slecht in!
'Oke meneer' en ik loop naar de rij en ga naast Tamara staan.
'1...2....3...1...2...3....1...2...3.. 1...2...3....1, oke allemaal 1 en 2 in het veld ,3 op de bank' oke ik ben 2 dus ik moet het veld in.
Ik zoek mijn team op en ga basketballen. Als ons partijtje klaar is loop ik richting de bank en ga heel subtiel naast Daniël zitten. Ik pak mijn flesje en wil net gaan zitten als ik 'perongeluk' struikel. Heel Daniël 's broek is nat, en een deel van zijn shirt ook.
'Ooh het spijt me Daniël ik struikelde perongeluk' zeg ik met een mierzoete stem en een reuze grijns op mijn gezicht.
'Jo bro wat heb je nu weer gedaan dat ze je nat gooit' zegt Hans naast hem.
'Euh heel misschien heb ik laatst haar telefoon afgepakt en heb de meest lelijke onderkin foto die ik kon vinden naar de halve school gestuurd?😶' zegt Daniël heel onschuldig.
'Omu heb je dat echt gedaan, ooh ik ga je vermoorden... mijn wraak zal niet bepaald zoet zijn en hij zal sneller komen dan je denkt!' Zeg ik met een kwaadaardige kaboutergrijns.
'Ha en ik moet bang zijn voor jou' maar ik zie dat zijn gezicht toch wat bleker wordt.
'Gast, de vorige keer dat ze wraak nam heb je een uur lang je kluisje moeten schrobben en vervolgens nog 2 uur lang de congerge's moeten helpen de vloer schoon te maken van de glitter lijm met confetti erin, en het stonk een week lang naar parfum in de school, wat uit jouw kluisje kwam. En toen was het nog 'leuk' maar nu is ze echt pist. Jij gaat zo dood!' Zegt Hans half lachend.
'Doei Danoontje' En ik zwaai mijn haar naar achteren en loop naar de andere bank toe.
'Hee girlls' zeg ik vrolijk.
Van sommige kanten komt een hey en sommige hebben de onheilspellende blik in mijn ogen al gezien.
'Straks kunnen we weer lachen meiden!' Zeg ik met diezelfde reuze grijns nog op mijn gezicht.
'Naast me hoor ik Yana grinniken.
'Wat heb je nu weer gedaan?' Vraagt ze nieuwsgierig.
'Dat zul je zien, dat zul je zien...' Zeg ik op zo'n mysterie toon.
Omu dit gaat geweldig worden.
17 minuten later....
'ZAYNA' komt er vanaf de kleedkamers vandaan. Ik sta al bij de kluisjes te wachten, samen met Elenor.
10 seconden later komt Danoontje naar buiten gelopen....
YOU ARE READING
STARS
Fantasy2 normale meisjes met een normaal leven Een nacht voor de een en een dag voor de ander. Niets is wat het lijkt 2 meisjes 2 beste vriendinnen