Hvorfor?

177 5 2
                                    

Annabeth

Jeg ville ikke tro det Shane sa men det var nok sant. Jeg følte at tårene presset på og tilslutt satt jeg der og gråt jeg gikk bort til Shane og slo han hardt men det så ikke ut som om han fikk vondt "Hvordan kunne du!!??" sa jeg og satte meg ned inntil veggen Shane så ikke på meg engang han bare så ut av vinduet "Annabeth det var det beste for deg og du er nødt til å bo sammen med oss her for å holde deg trygg" Jeg så opp på han "Hvorfor?" Shane ble irritert og gikk opp på rommet sitt. Michael og Eve kom bort til meg og trøstet meg "Eve Kansje du skal se til Shane?" sa Michael med den varme stemmen hans. Det fikk meg litt til å tenke på noe annet men tårene bare rant og rant. "Ja jeg tenkte det" Eve reiste seg og gikk opp etter Shane og meg og Michael ble sittende nede inntil veggen. Jeg ville ikke bo her jeg ville hj til foreldrene mine men som Shane sa de var døde og borte. Det eneste jeg har nå igjen er Michael, Shane, Eve og Alec og såklart min bestevenn Clarissa. Alle kaller henne egentlig Clary ikke Clarissa. Men uanset, jeg så bort på Michael som satt ved siden av meg og kiket ned i gulvet. Han så opp på meg og jeg så han rett inn i de glass aktige blåe øynene. De var faktisk nydelig når jeg tenker meg om jeg faktisk elsket dem. Jeg hadde aldri innsett noe som dette men jeg syntes i det øyeblikket at Michael var faktisk ganske Sexy! men jeg har jo Shane og han er også Sexy for meg. Kansje mer min type eller jeg hvet ikke. Vi ble avbrut av at Eve kom trampende ned trappen og Michael så på Eve som var våt!! Mascaraen rant det samme gjorde eyelineren og alt det andre med sminker. Klærene var nesten gjenomsintige til undertøyet at heg måtte bare sende Eve opp på rommet med meg siden Micahel stirrer noe så forferdelig på henne. Da vi kom opp spurte jeg hva som skjedde "Han fant frem en bøte og det var tydeligvis vann der fra før av så han har nok tenkt godt gjennom dette her!" Sa Eve med en sur tone. Jet løp og hentet et håndkle og av en eller aen grunn var jeg veldi rask det tok meg ..........ja det tok meg ikke så lang tid som jeg hadde trodd. Jeg rakte håndkleet til Eve og hun tok det i mot surt og gikk opp på rommet sitt. Shane kom ned igjen og gikk inn på kjøkenet "Shane?" sa jeg med en lit trist tone "Annabeth bli med meg vi skal til huset ditt og hente tingene dine" sa han. Jeg ble overrasket , jeg trodde han enda var sur på meg men det var han tydeligvis ikk jaja. Jeg så bort på Michael men han ristet på hodet som betydde at jeg ikke skulle gå. Klokken var allerede 9 om kvelden og vi skulle dra til mitt hus.

"Shane jeg tror ikke Annabeth bør dra i dag vi kan heller dra i morgen" sa Michael beskyttende. Shane kom ut til oss og lente seg inntil dør kanten "hvorfor det hun trenger jo klær og sine andre ting" Michael så litt bekymmret ut. "hun kan låne av Eve!" Eve komm akkurat ned i det Micahel sa det og hadde byttet klær til en hodeskalle kjole som var svart og hodeskaller var rosa, nei faktisk neon rosa og hennes neon sokker. "Ja hun kan sikker låne noe av meg kom Annabeth" Jeg skulle til å protestere men hun dro meg så hardt at jeg var nødt. Da vi var oppe på rommet til Eve var det ikke helt som jeg tenkte meg eller litt men ikke så. Det var svarte vegger med blod rød maling som så ut som det rant ned fra veggene og svarte lys. Sengen var hodeskaller og hun hadde mange svarte ting og blid røde ting. Det eneste i rommet som var hvit var komoden og speilet men speilet hadde blod røde striper på seg. Hun oppnet døren til kleskapet og kiket inn også på meg. "vi skal ut og spise i dag Jenter!! kle på dere og vær her nede om 30 min !!!" ropte Michael opp til oss "Okei vi skal ut ja da har jeg det perfekte til deg" Eve dro frem en hud farget strømpebukse og et skinn skjørt, en topp som gikk ned til magen eller den stoppet rett før magen i blod rødt. Jeg så rart på henne og var sjokka "hva gå og skift" sa Eve og så på meg i mens hun pekte på døren til badet. Etter jeg gikk inn på badet så banket det på "ja?" Eve rykket i håndtaket og oppnet døren "her jeg glemte at du skulle ha på deg denne" Hun rakte meg en skinnjakke og jeg tok den i mot.

Eve

Jeg dro frem en laaaaang kjole som hadde oppen rygg og stropløs som var svart og blod rød til meg selv. Annabeth kom ut fra badet etter ca 12 min, hun så nydelig ut jeg klappet i henden som e liten jentunge og gikk bort til henne "snu deg rundt og la meg få se" hun himler med øynene og snurret rundt, hun var nydelig. "Nå på tide med hår og sminke" Hun ble litt sjokka men jeg lo litt og dro henne inn på badet og satte henne ned på en stol rett foran speilet. Jeg dro frem hårsprsyen og skummet og begynnte med håret føret også sminken etter på. Jeg satte håret opp i en fin liten dolt og tok noen blomster i den. Etter på begynnte jeg med sminken, den var lett og det kledde henne. Da jeg var ferdi med Annabeth så tok jeg frem min kjole ig gikk inn og skiftet og ordnet meg selv. Jeg brukte bare 15 min på å stelle meg og vi gikk ned. Jeg tok frem et par høy helte svarte sko til Annabeth og noen små høy helte sko til meg selv. Vi gikk ned og der sto Shane i en svart bukse jeans en grå t-skjorte og en jakke oppå. Michael var kledd opp i en svart lang frakk, en svart bukse og en vin rød skjorte. De begge snudde seg og så opp på meg og Annabeth, eller de begge ble ganske overrasket av Annabeth også meg. Michael kom bort til meg og sa at jeg var fin, så gikk han bort til døren og oppnet den der sto Alec i en svarte jeans, en skinn jakke og en grå aktig skjorte. Han var perfekt akkurat som håret og øynene hans. Alt ved han bare glinset i et minutt til Annabeth avbrøt og sa "Alec hei!" hun gikk bort og klemte han og han klemte tilbake.

Annabeth

Jeg gikk bort til Alec og klemte han og så etter på, på han siden han aldri går i fin klær. "Hei" sa jeg med en myk tone og litt såret "gårdet bra?" Spurte han med en sørgmodig tone, jeg kunne kjenne at tårene holdt på å komme men de gjorde ikke det, jeg presset tåren tilbake og de ble der."ja det går bra skal du også være med?" spurte jeg han, han nikket med hodet som betydde ja. Shane kremtet litt og jeg trakk meg una Alec og så på Shane og Michael som sto og ventet på meg "Skal vi dra" Spurte Eve med en ivrig tone. Micahel kjørte og jeg satt foran med han, Eve, Alec og Shane bak i. Alle sammen var stille til vi kom frem til resturangen. Shane oppnet døren min og tok meg i hånden Alec tok Eves hånd og holdt den. Vi satte oss rundt bordet og jeg tok opp menyen.

Jeg hvet at jeg ikke har oppdatert så mye men dette er bedre en ingenting😊😊 håper dere likte det😊😊 Er ganske opptat nå for tiden men prøver så godt jeg kan😊😊 Har bursdag på onsdag så gleder meg 🎉🎉🎉😎

Love Ya Guyes❤️❤️😘

Vote❤️💕💕

😆😆😆

I like Winnie the poo💕💕💕😍😍😍

❤️Love only one of them❤️Where stories live. Discover now