-Hai înapoi la oră acum!spune Christian aranjându-și cravata și mergând înaintea mea spre clasă. Intru tăcută și mă așez în bancă. Telefonul meu vibrează și îl scot deja plictisită de ceilalți din clasă ce stăteau și se holbau.
Mesaj:"Te rog să ridici tu niște marfă astăzi din New York și o duci tu la bază, bine?"
Răspuns:"Da."
Mesaj:"La ora 14:00... îți trimit locația GPS"
-Domnișoară, vă rog să băgați telefonul în buzunar!spune Christian și încep să râd zgomotos.
-Nu vreau. Acum lasă-mă, am ceva treabă.
Nu mai spune nimic și doar oftează zgomotos. Nu știu de ce am acceptat să îl ajut pe Richard... într-un fel îmi e dor de viața cu adrenalină.
Sună de pauză și când să îmi iau geanta și să plec am observat că o profesoară intră în clasă și începe să se dea la Christian. Merg prin spatele ei și o împing așezându-mă în brațele lui ea uitându-se nervoasă.
-Domnule Laith, acceptați un astfel de comportament din partea unei eleve?!spune ea ţipând spre mine.
-Doamna profesoară curvă, puteți să plecați? Avem treabă!îi răspund indicându-i ieșirea din clasă. Christian nu spune nimic și doar încuviințează ca ea să iasă pufnind în râs.
-Hmm... să fie oare gelozie?spune el rânjind satisfăcut.
Încerc să ma ridic din brațele lui dar mă ține de talie eu gemând nervoasă.
-Unde pleci?spune el băgându-și fața în părul meu.
-Am treabă prin oraș... mă lași?
Îmi dă drumul și începe să vină după mine până la mașină intrând pe scaunul de șofer înainte să o fac eu.
-Deci unde mergem?spune zâmbind tâmp și pornind motorul. Dau drumul GPS-ului și aparw direct locația.
-Ce faci tocmai la marginea asta de oraș?întreabă el suspicios... prea suspicios.
-Trebuie să ridic un colet. Stai în mașină, nu scoate nici un sunet și dacă auzi ceva, orice te lași cu capul jos. Ai înțeles?spun eu și el dă din cap afirmând. Mă aplec și scot din portiera mașinii un pistol pe care îl încarc cu câteva gloanțe pe care le mai aveam prin geantă.
-Ce crezi că faci cu ăla? Anastasia dacă ieși din mașina asta- Dar nu apucă să spună că ies și merg spre mașina neagră din apropiere. Bat în geam și se lasă în jos.
Un bărbat se apleacă și ridică o cutie. Înainte să mi-o dea îi pun pistolul la tâmplă și îi spun:
-Deschide-o, vreau să văd dacă e totul înăuntru!
Deschide cutia și o văd plină cu pliculeţe cu praf alb și vreo 4 pistoale cu acte false pentru ele. O iau din mâna lui și merg cu spatele până la mașina mea pentru a fi sigură că nu încearcă nimic. Mă urc în mașină și îi spun lui Christian să accelereze rapid astfel ajungând înapoi în centrul orașului.
-Anastasia, nu știu ce naiba s-a întâmplat acolo, dar nu vreau ca ceva să ți se întâmple deci te rog nu mai fă asta.
Oftez și îi las un sărut pe gât mergând spre apartamentul lui. Ajungem sus și mă aruncă pe canapea sărutându-mă.
-Christian...
-E în regulă!spune el zâmbind și dându-se de pe mine. Cred că îți e somn, deci poți să mergi la mine în cameră. Și cutia aia o aduc eu sus. Când vei fi pregătită îmi vei spune și ce este înăuntru.
-Chriatian?
-Da?
-Poți să dormi cu mine... e ok.
Zâmbește și iese de pe ușă. Până se întoarce merg la el în cameră și observ un tricou de-al lui. Mă dezbrac și îmi las hainele pe un scaun apoi iau acel tricou care îmi ajungea până la genunchi pe mine și mă așez în pat ghemuindu-mă peste plapumă. Aud ușa deschizându-se și închizându-se și după ceva timp simt cum Christian pune plapuma pe mine și se așează lângă. Nu avea tricou pe el pentru că îi simțeam pieptul destul de bine lucrat. Mă trage mai mult spre el și mă lipește de el ținându-și mâna pe talia mea.
Când crede că am adormit îmi lasă catevae sărutări pe gât apoi îi aud respirația care încetinește dându-mi seama că a adormit și el. Apoi adorm și eu întoarsă cu fața la el, cu mâinile în părul lui.
CITEȘTI
Profesorul
Action-"She no saint, 'cept Saint Laurent."- -"I never made love but I sure know how to fuck."- Atunci când pericolul se combină cu pericolul, combinația e ucigătoare, dar devin una, pentru totdeauna.