Multide Murat var
İyi Okumalar ...
Neden bu bürün işleri ben yapmak zorundayım bıktım hep ben hep ben bir kere o baş belası yapsa temizliği baş belası tabi ki de Murat çocuğun benle uğraşması resmen hobisi olmuş .
Bir de bana isim takmış KÜÇÜK HANIM nefret ediyorum bu kelimeden
Merve'nin ağzından
Anmada çok kirletmişler resmen tozlarla birlikte oldumArkadan bir ses geldi ve "KÜÇÜK HANIM " iş bittimi . Arkamı döndüğümde ban Murat'ı gördüğümde hemen onun üstüne atlayıp dövmek geldi ama maalesef
HAYALLER ve HAYATLAR
Resmen benim hayatım tam olarak buydu . Artık sıkılmıştım ve çantamı alıp dışarı çıkmak istedim ama Murat izin vermedi .
"ÇEKİLSENE ÖNÜMDEN !!!"
" Hayır "
Biraz duraksadıktan sonra sinirli bir şekilde
"Neden ? "
" Çünkü başında nöbet tutucam bakıyorum daha 2 sınıf var bunları temizleyene kadar dışarı çıkmak yok "
Laf bulamadığımda hemen onu taklit ederim iyi bir takliçiyimdir"Çonko boşonda nobet totocam bokoyorom doho 2 sonof vor bonloro tomozloyono kodor doşoro çokmok yok"
Bunu deyince bir gülümseme belirdi yüzünde resmen çocuğun dişler benim geleceğimden parlak "
Diye içimden geçirdim sonra çantamı yere fırlatıp temizlemeye devam ettim .
2 SAAT SONRA ;
⌚️ ⌚️ ⌚️ ⌚️ ⌚️ ⌚️ ⌚️ ⌚️ ⌚️Öffffff sonunda sınıflar bitmişti ve saat tam 4.00 olmuştu okuldan çıkacakken telefonumu açıp en sevdiğim şarkıyı açtım ve kulaklığımı taktım okuldan çıkarken yüksek yeri görmemiş yeri yalamıştım .
Sonra arkamdan gülme sesi geldi öyle bir gülüştü ki resmen bitkiler fotosentez yapardı .
Arkamı döndüğümde ne görüyüm karşımda "NAMI DEĞER POPİ KIZ " .
Kız bana laf attı
" Yeri göremeyecek kadar mal insanlar var işte "
Ben altında kalır mıyım sizce ? Hayır dediğinizi duyar gibiyim .
"Aaa ayıp ben sana diyor muyum bu okulda yabancı görene havlayan köpekler var işte "
Ve yanındaki kızlar birden gülmeye başladılar
Kız resmen kırmızı domates gibi kızarmıştı .
Sonra ne oldu merak ettiniz değil mi ? Ama malesef gece yazdığım İçin yakalandım bu bölümde burda bitsin sevgilerle ...
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘