CEZA

1K 51 2
                                    


Multide Mert var ......

"BO BOYLO OLMOZ SOZ COZOYO HOKOOTTONOZ  YONO YO MOFOTTOŞ GORSEYDO  "

"Sus şimdi müdür duyacak " ( Mert konuşuyor )

" Banane duyarsa duysun "

Mert elini yüzüne sürerek sabır dilediği belli oluyordu .

"SİZ İYİCE CIVANADAN ÇIKTINIZ SİZİN 2 KİŞİLİK GRUPLARA AYIRCAM VE HEPİNİZE AFİŞ VERİCEM BUNLARI EN AZ 1 SAATTE YAPMALISINIZ YAPMAZSINIZ BÜTÜN OKULU SİZE BOYATIRIM ONA GÖRE !!!"

İşte gruplar ;

Ben ve Murat

Mert  ve  Yasemin

Berke ve Arzu

Hepsi suratı asık bir şekilde odadan çıktı ama ben mutluydum çünkü okuldan çıkmamıza yarım saat kalmıştı .

"İçinden düşürdüğün şeyi dışarı söylüyorsun Merve ama öyle zannetme okul kapanınca da burdasınız "

Tabii ki de ben yine yapmayacaktım  o yüzden karnım ağrıyor gibi yapıp Murat'a işi bırakacaktım .

İÇ SES
Sen ne kadar zekisin ya bu planı Murat yer mi sence. Salak kız

İÇ SES DEFOL GİT !!!

Plan zamanı geldiğinde uygulamaya başladım bu plandan kızların da haberi vardı .

Ben uyguladıktan 5 dakika sonra onlar yapıcaklardı .

"Murat"

"Hı !"

" Bir şey dicem "

" Neymiş o "

Galiba diyemicem .

" Senin ne kadar uzun boyun var "

" Senin başına güneş mi geçti dicem de havada güneş yok "

1,2,3

" Benim karnım çok ağrıyor ben bir sınıfta dinlensem sende afişleri azsan olmaz mı ? "

" Olmaz"

"Nolur olur bence be istersen yaparım "

" Ne istersem ?"

" Niye öyle imalı imalı baktın ? "

"Neden bakmak yasak mı ?"

O an anladımki yapmaktan başka çarem yok . Tabii ilk lavaboya gittikten sonra çünkü şu anda utançtan kıpkırmızı olmuştum .

Bülent Ersoy yürüyüşü yapacaktım ama sonra vazgeçtim .

Afişleri asmaya koyuldum . Sonunda bitmişti saate baktığımda 5 dakika daha vardı  hep  beraber kantine indik .

Ve çok yorulduğum için bir an önce eve gitmek istiyordum .

Baykuşlu pijamalarımı giyip sıcak yatağıma atlamak istiyordum .

Yarın cuma olduğu için çok mutluydum çünkü okulun bitmesine tam 2 gün kalıyordu .

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Ve bir bölümün sonuna daha geldik . Kısa yazmak zorundaydım çünkü öbür bölüm için nasıl bir şey yazsam diye düşünüyordum . Bunu uygun buldum kusura bakmayın 😕😕😕 Kısa yazdığımın farkındayım 🙁🙁🙁
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

DÜŞMAN OKULLAR TATİLDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin