KAMP

1K 48 1
                                    

Multide BERKE var ;

Elimdeki afişleri alıp çantama koyduktan sonra okuldan çıkmak için hazırlanıyordum ki okulun kapısı çoktan kilitlenmişti .

Direk bizimkilerin yanına koştum ve ilk sözüm şu oldu :

" OKULUN KAPISI KİLİTLİ "

Hepsinin birden tepkisi ama Murat hariç çünkü bu okulda okumadığı için sorun yoktu nasıl olsa bizden önce çıkmıştı bu okula sadece müdürün üvey oğlu diye geliyordu . Evet yanlış duymadınız üvey oğlu ...

"NE!!!"

"OLAMAZ!!!"

"OLDU BİLE "

Hepimizin uykusu geldiği için bir sınıfa hepimiz geçtik ve yatmadan önce korku hikayeleri anlattık .

Sonrada uyuduk ta ki ben gecenin 3.00 da uyanana kadar ya ben niye böyleyim diye kendime söverken tuvalete gitmem gerektirdiğini hatırlatım .

Ama korkuyordum . Direk kızların yanına koştum neden kızların demeyin erkekle tuvalete gitçek Halim yok herhalde .

"Pelin "

"Hı ?"

"Benim çişim var "

"Banane "

"Tuvalete gidelim mi ? "

"Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"

"Pelin !!!"

"Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"

"Öff "

Şimdi Tuğçe'yle gitsem olmazdı çünkü kendisine Bö desen korkan insandır .

O yüzden en iyisi tek gitmek ama çok korkuyordum korkunun ecele faydası yok yani ne olur gitsem

Tam lavabodan çıkarken karşıma birinin çıkmasıyla korktum ve çığlık attım depar atıp koştum .

Ama kolumdan yakaladı ve ağzımı kapattı ve sessiz karanlık bir odaya soktu .

" Kızım korkma ben MURAT "

"Sen niye fısıltılı konuşuyon ?"

" Çünkü okulda birileri var sanırım hırsız "

" NE !!!"

Diye çığlık Atıcakken ağzımı kapattı ve ben daha kısık sesle bağırdım ...

"Kapıları da ben kitledim bir yere gidemesinler diye "

"Neden böyle bir salaklık yaptın acaba ???"

" Kaçamasınlar diye "

"Bravo aklından mantık akıyor alkışlıyorum "

Bir ses duyduğumuzda sanırım kapıyı açıp gitmişlerdi biz dışarı çıkınca kapı zorlanmış ve kırılmıştı ...






Biraz rahatsız olduğum için  bugün bu kadar yazabildim yarın bir dahaki bölümde devamı gelicek sizi seviyorum ❤️❤️❤️

DÜŞMAN OKULLAR TATİLDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin