İNTİKAM

30 1 0
                                    

Güneş kendini gösterirken saatlerdir çalıştığım masadan kalkıp biraz dinlenmek için yatağa uzandım. Yeni bir silah ticareti için toplantı yapacaktık . Geçen sefer ki ticaretin sonu polislerle  bittiği için  bu sefer daha dikkatli olmaliydim. Buna sebep olanlar benim le dans edilmeyeceğini anladılar. Bakalım şimdi ki anlaşmamız nasıl olacaktı . Bunları düşünürken kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Telefonun sesiyle uykumdan uyandım  .
"Ne var " beni uykumdan uyandıran çok önemli şey neydi merak ediyordum.
"Abla nerde kaldın . Ateş Bey geldi seni bekliyor" kafamda şimşekler çakmaya başlamıştı . Yorgumluğundan dolayı alarmı bile duymamıştım .
"Geliyorum Ali". Hemen üstümü giyip motor kaskı mı alıp evden çıktım . Arabayla gitmeye kalkarsam akşama ofis e gitmiş olurdum ancak. Motoru çalıştırdım ve yola koyuldum .

Ofise geldiğimde odamda iri cüsseli , biraz yakışıklı ( baya fazla yakışıklı ) , yeşil gözlü , biri duruyordu . Odaya girdiğimde yeşil gözler bana döndü ancak halinden pek de hoşnut bakmıyordu.
"Beklemeyi sevmem Deniz Hanım". Sanki ben çok meraklıyım seni bekletmeye . Oh olmuş . Ukala pislik.
"Bende bekletmek ten hoşlandığımı söyleyemem ama bilerek olmadı . Daha fazla sizi bekletmeden buyrun toplantıya geçe..."
"Toplantıdan önce sizinle konuşmam gereken bir konu var " dedi oldukça sert bir şekilde . Sinirlenmiştim. Bu adam kendini ne sanıyor du. "Sizi dinliyorum Ateş Bey" dedim soğukkanlığımı koruyarak .
"Sizinle çalışmayı biz de istiyorduk . Fakat bir kaç sorun çıktı . Anlaşmayı iptal etmek zorundayız"
Ne demek iptal etmek zorundayız dedim oldukça sertçe . "Ben burdayım oyun oynamıyorum Ateş Bey. 
"Oyun oynamadığınızın farkındayım . Biraz anlayış bekliyorum . Bizim için de ani oldu " bu adam kendini ne sanıyordu . Bide sesini yükseltiyordu bana. Dudaklarimdan sesli bir kahkaha döküldü .
"Tabi ki anlayışla karşılayacağım . O kadar anlayışıyla karşılayacağım ki minnet duyacaksiniz ateş Bey"...

Ateş pisliğini gönderdikten sonra odama Ali yi çağırdım .
"Bu ateş kiminle çalışacak mis bana öğren . Bunun gittiği barlar ve bu aksam nerede olacağını öğren ". Diyerek Ali yi gönderdim . O benim kim olduğunu bilmiyordu . Eğer ben deniz sem bu anlaşma bir telefona bağlıydı. Kendi kıvılcıminda yanicaksin Ateş. Bu filmde yönetmen benim ...

Ali yarım saat sonra geldi .
"Abla Ateş bizim geçen gün çalıştığımız kişilerle çalışacak mis yani Yiğit kahramanla . Bu arada gece kulüplerinin prensi ateş bey bu akşam marina daymiş ."
"Akşama hazirlan Ali cim. Bu marina nin eminim bir prensese de ihtiyacı vardır . "

Akşam olduğunda yiğit i arayıp anlaşmayı bizimle yapmalarını sağladım . Anlaşma bozuldu ateş bey bakalım şimdi ne yapacaksın . Dolabıma gidip deri ceket deri tayt ve deri büstiyer çıkarıp giyindim . Ve deri topuklu ayakkabılarımi giyip makyaja geçtim . Biraz siyah göz kalemi ve siyah ruj la her şey tamam di .

Bara geldiğimde her yer doluydu . Ama ateş gözümden kaçmadı . Yanına gittim .
"Merhaba ateş bey nasılsınız ."
İş sınırları dışında adımla hitap etmenizi rica ediyorum . Dedi elini uzatarak. Elini sıktım ve " peki ateş dedim "ee nasılsın " dedim konuşmak için "iyi sen " dedi her zamanki soğukkanlığıyla.
"İyi . senin yiğit beyle olan anlaşmanı bozarak intikamımi aldım biraz dinlendim ve buraya eğlenmeye geldim"  dedim rahat bir şekilde .
Gerildiğini fark ediyordum . Soğuk bı kahkaha attı ." Öyle bir şey yapamazsin deniz . Yada istesen de yapabileceğini  sanmıyorum" dedi  .
"Böyle durumlarda nolur biliyor musun ateş " dedim biraz yaklaşarak .
"Nolur?" Dedi ve o da yaklaştı .
nefesi yüzüme çarpıyordu ve doğrudan gözlerime bakıyordu ben de öyle tabi.
"İnsanlar benim bir şeyi yapamayacağımı düşündükleri sırada telefonları çalar ve yaptığımı öğrenirler . Dedim ve ellerimi arka ceplerimde birleştirdim. bakışlarımı kısa bir anlığına dudaklarına indirdim ve sonra gözlerine baktım .
O sırada telefonu çaldı . Büyük bir kahkaha attım . "Açsana kimmiş merak ettim". Dedim dalga geçerek .
Açtı ve kaşları biraz daha catıldı.
"Ne demek lan çalışmak istemiyoruz . Kapat lan kapat . Sizin ecdadınızı...
"Şşştt dedim ve parmaklarımı dudaklarına bastırdım " Yanında  bayan var unutma " o sırada telefon kapanmıştı .
"Beni fazla hafife alıyorsun deniz . Ama dikkat et . Çünkü bundan sonra her an kendini büyük bir yangının içinde bulabilirsin. Unutma benim adım Ateş."
Sende benim adımı her an aklında tutmalisin ateş. Benim adım deniz sen de bunu unutma . Senin yangının bir tek bana işlemez...

Merhaba arkadaşlar hikayemi  dün yayinladim. İlgi görüp görmemesi benim için önemli değil . Yazıp kuralları eleştiri alabilir çünkü canım hangi noktalama işaretini koymak istediyse onu koydum . Sonuçta kurallar çiğnemek için varlardır.😉

YANGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin