operasyon

5 0 0
                                    

Ateş;
Masada boş boş kalem saklarken dün olanlar aklıma geliyordu . Ne oluyordu böyle ..!? Bu kadın kendini ne sanıyordu. Haddini bildirmek gerekiyordu tabi ama çok da haddini bilecek birine benzemiyordu. Ama şu bir gerçek ki , nikahına mı alıcaksın dediğinde verdiğim cevap karşısında çıldırdığı kesindi . Düşüncelerim karşısında gözlerimi kapatıp açtım . Kafamda dönen saçmalıkları zor bir şekilde kapatıp bizim çocukları çağırdım . Bu gece operasyon vardi ve bir plan yapmam gerekiyordu.
1 saatlik bir toplantı sonunda plan yaptık . Yiğit itinden intikam almadan asla rahat uyku yoktu bana . Bora yi aradım hemen .
"Bora aksama iş tmm 8 de buluşalım."
"Tm hacı grsrz şu an isim var ." Nerdeydi bu serseri .
Geçen akşamı düşünüp duruyordum . Çok güzel bir sesi vardı Deniz "Hanım!" In . Etkileyiciydi o gece . Tabi beni görünce yüzünü hiç yüzü gülmedi ama neyse ... İddialıydı. Bir çok erkeği hatta silah ticareti yapan yiğit kahraman gibi iş adamlarını bile güzelliğiyle baştan çıkarabilirdi. Ama böle biri değil di. Bana kalırsa yiğit kahraman la bir mazi si vardı . Bir ara buna göz atmam gerekecekti . Ama bana inanmadığı kesindi . Evindeki yangını ben çıkarmadım ama kimin çıkardığını gerçekten merak ediyorum . Piyasada ki tek kadın ajan değildi elbette . Düşmanları illaki vardır . Ama farklıydı . Halinden tavrından herkesin saygısını kazanmıştı . Ve ben neden bu kadını düşündüğümü çok merak ediyordum . Sonuçta kadın benim 3 milyon dolarlık anlaşmamı bozmuştu . Sinirle masada ne varsa yere indirdim. Kendimi kanepeye attım . Galiba biraz dinlenmek iyi gelicekti.

Biri başımda beni çağırıyordu."abi uyan ." Arya idi bu. Benim yaramaz üvey kız kardeşim . Niye ağlıyordu bu.
"Abi eline ne oldu böyle . Abi kalk uyan abi nolur uyan . "
Gözlerimi açtığımda arya nin gözleri yaşla doluydu.
"Noldu neyin var niye ağlıyorsun abisinin güzeli ?"
Elimi arya nin yanağına koyduğumda kurumuş kanı farkettim .
"Abi sana bişey oldu sandım. Niye uyanmiuorsun . Yarım saattir başında seni çağırıyorum . Eline ne oldu ?"
Masanın üstündeki cam kül tablası varmış olmalıydı . Ama yara açılmıştı ve kötü gözüküyordu .
"Tamam sakin ol . Yok bir şey . Biraz sinirlendim sadece . Dikiş attırırım ."
"İyimisin acıyor mu?"
İyiyiz abicim . Bir sıkıntı yok . Bi rahatla benim şimdi bir isim var 1 2 saate dönücem . "
"Tamam abi."
Ofisten çıktıktan sonra bizim ekiple yiğit itinin evine doğru gidiyorduk . Bora da çok önemli işini yapıp gelebilirse bize katılacaktı . Gelmiştik . Evini kusattiktan sonra çatışma başladı . Adam 30 korumayla geziyor resmen. Ee ben gibi düşmanı varken bundan sonra 100 koruması da olsa yetmeyecekti . Uzun süre çatışma devam etti. Adamlarimdan biri yaralanmıştı . Onun haricinde biz de pek bir şey yoktu ama karşı taraf için aynı şey geçerli değil di . Son 5 korumayida yere indirme planları yaparken ağacın arkasına saklanmıştim . Ve arkamdan o soğuk namlu ucu enseme değdi . Tüylerimi ürperten sesi kulaklarımı doldurdu.
" Ooooo Ateş Beylerde buradaymiş . Belli ki çok eglenicez.."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin