Göz kapaklarımı hafifçe araladım. Nefes alamadığımı hissettim . Gözlerimi açtığımda yatağımdaydım ve her yer yanıyordu . Göz kapaklarım kapanmamak için direniyordu ama nafile . O sırada bir suilet belirdi gözümün önünde . Geriye kalan tek şey bu olmuştu .
Gözlerimi açtığımda hastanede kolumdaki serumdan dolayı olduğumu farkettim. Kim getirmişti beni buraya? Noldu bana? Kapı açıldı ayak sesleri bana doğru yaklaşıyordu . Ve bir adam belirdi. Yoksa ... Yoksa bu
"Senin ne işin var burda." Dedim tersleyerek.
"Bana bir can borçlusun Deniz ." Dedi yüzündeki pis sırıtışıyla.
"Ya ben sana niye can borçluyum ya . Ayrıca benim evimi sen yaktın demi . Sen ne tür bir manyaksın hem evimi yakıp hem de beni kurtariyorsun . Ayrıca sen beni niye kurtardın . " Diye bağırıp çağırdım .
"Bu biraz saçma olacak ama ben senin evini yakmadim . Ben bu kadar basit hamle yapmam . Ayrıca ben oradan geçiyordum baktım senin evin yanıyor . Seni kurtardım çünkü .... Çünkü ..
"Çünkü ne ? Sen değil misin yangının içinde bulabilirsin kendini diyen?" Hala bağırıyordum .
"Çünkü ben senden daha intikamı mı almadım." O sırada Ali girdi odaya.
"Abla noldu ? Abla kim yaptı bunu sana." Sarıldım Ali ye . Biraz duygulansam da bu ukalanin yanında aglamazdım. Ali ateş i gördü ve yüzüne bir yumruk geçirdi. Ateş bunun üzerine Ali ye bir tekme attı .
"Yeter " diye bağırdım. O sırada hastane görevlileri onları ayırdı. Yoksa Ali yi ben bile kurtaramazdim bu öküzün elinden . Allah kas vermiş gerisini koyuvermiş. Ukala öküz .
"Sen çıkardın demi lan yangını." dedi Ali."Bana bak yeter . Ben yangını çıkarmadım diyorsam çıkarmadım bunu arkadaşa da söyledim zaten ." Diyerek beni işaret etti.
"Hem sen benim evimi nerden biliyorsun. Ayrıca ben senin nerden arkadaşın oluyorum ve sana neden inanayım?" Diyerek ardı ardına sorular yönelttim."Sen benim arkadaşım değilsin . O lafın gelişiydi. İkincisi seni baya araştırdım . Üçüncüsü yalan söylemedim . 4. Sü ben sana yalan söylemem." Dedi kaslarını çatarak. "Sen beni niye araştırdın? Napcan nikahına mı alcan?" Dedim yüksek sesle . Bunun üzerine bana biraz yaklaştı ve ;
"Kim bilir belki o da olur ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN
Novela Juvenilkıvılcımı söndürmezsen ateşi zapdedemezsin... Silah ticareti... İki karanlık çete... Deniz. Oldukça olgun ve bir o kadar da çılgın bir kadın. Aynı zamanda silah ticaretinde çığır açacak kadar zeki, baş döndürecek kadar güzel ama bunun yanı sıra teh...