Trochę Smuteczku, zaręczyny+ Bonus

122 18 11
                                    

Krwawa_pisarka dziś dnia!

Liu siedzi przed telewizorem, i ogląda wiadomości.

Wczorajszego dnia, Krwawa Pisarka! I Jeff The Killer zostali schwytani!!! ALE! przez przypadek! Jeff The Killer i Krwawa Pisarka jechali na motorze, i mieli wypadek o to zeznania dziewczyny.

Krwawa Pisarka: Ymmm...Więc ja, jechałam z moim chłopakiem na motorze i powiedziałam żeby zwolnił bo się boję, a on na to:

3 godziny wcześniej!

Krwawa: Jeff zwolnij boję się!

Jeff: Nie bój się! Jest fajnie!

Krwawa:Proszę zwolnij! Zrobię wszystko co chcesz!

Jeff: Więc mnie mocno przytul

Powiedział chłopak, a dziewczyna wykonała jego polecenie.

Jeff: Czy możesz ściągnąć mój kask, i założyć na siebie bo mnie uwiera?

Dziewczyna zdjęła kask i założyła na siebie, wysyłając się w plecy chłopaka z przodu.

Jeff: A teraz mnie pocałuj, i powiec że mnie kochasz.

Krwawa: *cmok* kocham cię najbardziej na świecie, nie mogę bez ciebie żyć.

Jeff: Rozumiem, ale nie rób nic głupiego.

Krwawa: Co ty...

Nie dokończyła muwić, bo chłopak wjechał motorem to rzeki, czyli jedynego miejsca gdzie była możliwość że Krwawa przeżyje. I tak się stało.

4 godziny potem

Doktor: Witam panienko

Krwawa popatrzyła, na niego z nadzieją w oczach.
Która szybko zniknęła, gdy lekarz powiedział że Jeff zmarł.

Psycholog: Przykro mi, ale hamulce były zepsute.

Z.P Liu

Muszę ją uratować!

10 lat potem

Liu i Krwawa razem wychowują swojego synka Jeff'a, zdała od willi.

A oto zdjęcie, z którego wzięłam pomysł. Jeżeli ktoś zna tą historię to przepraszam!

 Jeżeli ktoś zna tą historię to przepraszam!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.







Dzisiejszy BONUS to, 2 osoba czyli plaggusia

Plagusia przez 3 lata chodziła z Toby'm, a potem z nim zerwała bo w szale złości ja pobił i ona poroniła. Lecz Toby nie dawał jej spokoju, pewnego dnia aby zgubić chłopaka weszła do pubu, i zamówiła Cole, dosiadł się do niej natręt, ta odeszła i zobaczyła sympatycznego chłopaka pod ścianą, i podeszła.

Plagusia: Hej jestem Plagusia, możesz udawać mojego chłopaka i ze mną zatańczyć.

Masky: Ja jestem Tim, dla przyjaciół Masky...Jasne

Podczas tańca, dziewczyna mu wszystko wytłumaczyła.

2 lata potem

Masky: Hej! plagusia????

Plagusia: Tak?

Masky: Możesz udawać że jesteś moją żoną, i być ze mną do końca życia?

Zapytał klękając przed dziewczyną.

CreppyPasty Z Instagrama Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz