Farvel oslo Kapitel 2

206 9 4
                                    

Sofia synspunkt

I dag er dagen jeg skal sige farvel til Oslo og flytte til trofors, jeg glæder mig faktisk til at komme til trofors for så kan det være jeg kan få nogen venner. Jeg står bare op også tager jeg make up og tøj på (billedet øverst), efter det går jeg ned til de andre for at tag noget at spise men er ikke rigtig sulten så jeg tager min skole taske og går ned til Ågade skolen ( random navn) for sidste gang, på en måde er det trist Men alligevel er det ikke for jeg har jo ikke nogen venner så. Jeg kommer der hen og skolendagen forløber som den plejer jeg bliver bare ekstra mobbet idag fordi de alligevel aldrig kommer til at se mig igen.  


Jeg går hjem og går direkte op på mit værelse, efter jeg har ligget og set døde piger lyver ikke sidste afsnit for jeg også lyst til at cutte, så det besluter jeg mig for. Jeg finder min skraber og går ud på badeværelset medlåst dør. Jeg skærer et snit på min arm og jeg kan mærke smerten bredder sig men bliver ved og til sidst har jeg skæret så mange at min arm er helt føledsløs. Jeg tager noget papir og tørret blodet væk og går ind på mit værelse, jeg går direkte i seng uden at få noget aftensmad.

Hej folkens første rigtige kapitel så ja, kort afsnit ved jeg godt men håber i gider læse den❤️💕☺️





.


Fuckboy (M.G)Where stories live. Discover now